Marloes, wat bijzonder van je vader! Fijn dat hij jullie heeft geadopteerd. Zeker ook omdat hij de enige vader is die jij ‘kent’.
Maar jee, wat zeg je nou van de knobbel. Is die snel ontstaan, of langzaam zo gegroeid? Naar hoor .Overmorgen naar de huisarts, dat geeft al meer zekerheid.
liefs van Jules
goedemiddag dames
gaan we hier met zn allen ziek zijn?
ik lig ook al 3 dagen op bed met bronchitis bah
en marloes wat fijn zon vader zeg
die knobbel kan zoveel zijn maar ja je bent bang voor het ergste tenminste dat is naar mijn idee wel de eerste gedachte van de meeste mensen
blij dat je dindsdag al naar de dokter kan
ik duim voor je dat het goed is
en nu kruip ik mn bedje weer in ben kapot
ach ja komt vast wel goed allemaal…
positief blijven he
niet alleen met die knobbel, maar ook met de rest… :think:
hoe moeilijk het soms ook is… :wall:
liefs en beterschap voor iedereen!!!
Ik denk dat deze wel op zijn plaats zijn: :hug: :hug: :hug:
Dus morgen gaan Hollow en Marloes naar de dokter? Dat is gelukkig al snel.
Sophie, hoe is het met jou? Heb je een leuk en lekker vermoeiend weekend achter de rug? Was 't gezellig??
Ik ben erg misselijk en heb het koud (maar dat kan te maken hebben met het feit dat ik de verwarming nog niet had aangezet :doh: ). Gelukkig heb ik alles nog netjes binnengehouden. :sick: Ik ga zo even naar de winkel om cola te halen, want ik heb gelezen dat dat wel kan helpen. En daarna komt iemand van MvM, ze hadden nu pas tijd :shock:
Maar ik hoop dat ik veel andere vrouwen kan helpen, misschien jullie ook wel!
Vanmiddag nog wat regelen en dan lekker terug mijn bed in!
hmmmm, misschien kunnen jullie mij advies geven, want ik zit nog met een dilemma. Ik kan aan werk komen, maar dit is tijdelijk: voor drie maanden, met eventueel verlenging van drie maanden. Het is op zich bij best een leuk bedrijf, waarin ik heel waarschijnlijk wel verder kan groeien. Maar ja, als ik daar drie maanden werk, ben ik ongeveer 18 weken zwanger. Als ze me dan niet meer willen hebben (wat begrijpelijk zou zijn), dan kom ik voor de bevalling natuurlijk nergens meer aan de bak.
Het lullige is, dat het via via is geregeld en dat deze mensen niet begrijpen dat ik deze kans niet met beide handen aangrijp…
Wat denken jullie ervan??
hoihoi
als je echt niks anders kan vinden, zou ik dit wel aangrijpen…
ookal kom je daarna tot je bevalling niet meer aan de bak…
dan staat er in ieder geval na de bevalling op je cv dat je wel alles geprobeert hebt… en in ieder geval een baan gehad heb… en dat je niet langer kon blijven… tja dat was dan niet jou schuld!!
k hoop dat je er iets aan hebt…
succes!!
hai dames,
ja jules ik zou ook echt voor die baan gaan!!! is goed voor je cv en zoals mloeska al zegt!!! dan heb je het iig geprobeerd!!!
mloeska wat eng zo’n knobbel!! sterkte morgen
Hollow, eindelijk mogen jullie morgen ook!!! succes, hopelijk is de uitslag goed!!!
wij hebben een heerlijk weekend gehad! heel erg gezellig en voor herhaling vatbaar!!! lekkere afleiding en heerlijk ontspannen!!!
fijne dag nog!! :-*
hoihoi,
mooi dat je zo’n fijn weekend gehad hebt!!! lekker ontspannen en afleiding is op zn tijd best lekker!!!
ik heb het gevoel dat me bobbel kleiner word, maja zal wel weer tussen me oren zitten omdat ik liever niet na de dokter ga haha
afwachten op morgen…
uitslag zal ik hier dan wel neerzetten…
Hoe laat is je afspraak morgen, Marloes?
En die van jullie, Hollow??
Ik kan morgen niet op KOK komen, waarschijnlijk. Jammer, want ik hoor graag wat de dokters zeiden… Misschien dat ik heeeel laat nog even tijd heb.
Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor jullie!
meiden sterkte vandaag!!
hollow ik duim dat de uitslag goed is :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
mloeska!!! hopelijk is er niets ernstigs met je
hoihoi,
ben ik weer…
en toen ging ik gister opeens door me rug…
aangezien me huisarts maar 1 klacht per keer behandeld en ik meer last had van me rug dan die bobbel heb ik daarvoor gekozen… voor de bobbel moet ik een nieuwe afspraak maken… :think:
maar goed… me rug…
k heb spit… :S vette pijn…
k heb een paardemiddel aan pijnstillers gekregen… en moet het rustig aan doen, anders kan het doorslaan tot een hernia, en daar heb ik helemaal geen zin in!!!
ziektewet dus…
kan wel 3 weken duren zei de dokter!!! pfff…
hoe was de andere doktersafspraak???
en met de rest???
liefs…
mloeska je stelt het uit van je bobbel :naughty:
wel balen van je spit, moet je nu plat??
sterkte bah!!! :hug:
k stel het niet uit… k maak echt nieuwe afspraak… me rug was alleen ff belangrijker toen ik moest kiezen, want k kan echt niet meer lopen…
die bobbel heb ik al een paar jaar, dus da komt wel goed…
straks ff kijken wanneer me man vrij is en ik een nieuwe afspraak maken kan… k mag met die pijnstillers niet autorijden… word je duf en suf van…
k moet niet plat, juist blijven bewegen, anders word het nog erger…
spit is soort kramp van de rugspieren he… k mag ze alleen niet belasten…
moeilijk voor me… week ziektewet… weinig doen… hahaha is niet wat voor me… maja moet toch wel, anders slaat het over op een hernia… :S
naja k ga ff liggen wachten tot dat de pijnstillers beginnen te werken… dan kan ik me hondje uitlaten…
me man is de boodschappen aant doen :dance:
wat raar eigenlijk dat ie maar 1 ding wil behandelen…maar ja dat had je zeker van te voren aan moeten geven :think:
wel goed dan dat je moet bewegen en je hondje uit kan laten…
alleen geen zware belasting!!!
kan je veel kokken hihihi
hey dames even snel via mobiel een berichtje van mij
we mogen Iui heb recept enzo mee
k*t van de spit marloes sterkte ermee
grtjs ik tik vanaaf via de pc wel beter
hollow, dat is een toch wel een beetje goed nieuws toch??
gelukkig maar dat je niet voor icse moet…
er zijn dus toch genoeg cellen zodat je iui mag!!!
ben je blij met de uitslag? blijft balen natuurlijk dat je de mmm in moet officieel!!!
Dag lieve meiden!
Marloes, balen van je rug! En zeker ook dat je nu een nieuwe afspraak moet maken :? Hopelijk kan je deze week nog terecht!!!
Hollow, dat is goed nieuws, toch? Denk dat dat heel veel scheelt in spanning, stress en hormonen! Wanneer mogen jullie beginnen/wanneer is eerste IUI?? In november… stel je toch eens voor!
Sophie, hoe is het met jou? Rustig op het werk?
Moet er weer vandoor, tot morgen!
lfs, Jules
hey dames eindelijk even rust thuis
we zitten op de minimale grens van IUI echt op de 1 mil
we gaan het gewoon proberen blijkt het hierna slechter dan gaan we alsnog voor icsi en anders eerst 4 keer IUI en dan ICSI (als ik nog geen beeb verwacht)
ik moet spuiten ben even de namen kwijt recept ligt al bij de apotheek
mogen beginnen zodra mn periode komt dat kan nu binnen een paar dagen zijn of over 4 weken aangezien mn periode soms 1 keer overslaat
dus ja inderdaad jules het kan weleens in november zijn ja maar laten we eerst af wachten de arts verwacht er niet veel van maar het is wel het proberen waard
dus wij zijn helemaal happy
ben wel doodop omdat ik ook momenteel een luchtwegvirus heb wat me echt kapot maakt met al dat hoesten
hadden vandaag een hilarisch moment in de kruidvat
normaal is het de man spuit en de vrouw slikt (doordenken)
nu is het dus ikke spuiten en manlief moet slikken
het is niet bewezen maar mensen hebben veel baat bij zink slikken en vitamientjes dus jah manlief mag dat gaan slikken haha
heb echt een kwartier staan lachen(en hoesten) toen ikzelf die opmerking maakte en kan nu nog niet in die pretoogjes van em kijken zonder te lachen
zo meiden ik ga weer slapen grtjs
Hollow, ik hoop dan dat je snel ongesteld wordt! Dan kan je meteen gaan beginnen. En dan moet je eitje aan de goede kant springen…
Mijn vriend heeft ook zink geslikt en wijde onderbroeken gedragen. Je weet niet of het helpt, maar het is te proberen! En natuurlijk niet roken en weinig alcohol…
Beterschap verder, 't zit je niet mee :hug:
tis nu duimen inderdaad jules waneer mn periode zich aandient
ik ben zoooooo moe en ik kan niet meer slapen omdat ik al zoveel slaap