weinig zwemmers..

trusten jules :-*

haha jekon me ook niet storen hih had lekker alles uit en alleen mn boek gelezen

heb hem helemaal uit woooooow 1200 pagina’s in 24 uur (heb tussendoor geslapen enzow hoor)

sophie ik hoop het ook alleen is dan denk ik onze jules net bevallen hihi

en tja ik zei 4 omdat ik van lisa maar 1 of 2 berichtjes heb gezien hoop wel dat ze binnenkort lekker mee komt kletsen

en ooooow lekker zout vlees alhoewel geef mij maar een broodje bakkeljauw

hmmmz zo te horen moet ik weer eens amsterdam in duiken mn oude collegas verassen en lekker allemaal surinaams lekkers halen

jep das mijn beagletje… ze is net in november 1 jaar geworden… :inlove: echt mijn kindje :inlove: hahah

enne ik heb slaapdiensten, dus is op zich heerlijk slapen hier :slight_smile:

vandaag :twisted: geworden, dus volgende week beginnen met de pil…

ooow leuk zeg die beagle het was mij nog niet eens opgevallen

is ze 1 maandje ouder dan mijn jonge hond

dat is een hollandse herder maandag gaan we weer trainen yeeah mag ze der energie weer kwijt raken op het veld ipv hier in huis

ja energie hebben die beesten he…

gelukkig woon ik in een bos, dus elke dag anderhalf uur met de hond het bos in… scheelt een hoop geren in huis!!! :slight_smile: :lol:

goedemorgen!!!

een nieuwe dag… nieuwe kansen!! :mrgreen:

Goedemorgen!

Mooi hondje hoor, mooi slank. Kan ook niet ander, als je in het bos woont. Gaaf!! Met welke pil ga je volgende week beginnen? Toch niet dé pil?? Wrs hormonen?

Hollow, boek was goed? In één dag uitgelezen. Respect :clap:

Sophie al weer druk aan het werk? Of ben je stiekem ook een boek aan het lezen :wink:

Hier misselijk en het gevoel in mijn buik alsof ik ongesteld moet worden. Niet tof :frowning:

liefs Jules

Goedemorgen dames :mrgreen:

ben brak vandaag en ja zit op het werk hihihi!!!

best druk, maar ja kan het niet laten af en toe even te kijken voor nieuwe berichtjes :mrgreen:

mloeska had je een rustige dienst vannacht??

jules dat hoor je wel vaker he dat er ongikrampen komen als je zwanger bent!!! zal wel goed zijn toch??? dan rommelt het iig al…

begin je al een buikje te krijgen hihihihi??

hollow hoe is het met de pijn??? en ga je weer verder in een nieuw boek?? ik red dat niet hoor zo’n boek in 1 dag uit te lezen :shock:

lisa hoe is het nu met je meid??

nou fijne dag iedereen :-*

hoihoi,

ja k had een heerlijk rustige dienst…

heb nu visite… me broertje is er ff :smiley:

Oef, de pijn is weer weg. Moest zelfs even op bed gaan liggen. Toen dat ook niet werkte, ben ik achter de kat aan gaan rennen (niet jennen, maar spelen!). Dat werkt!

Haha, ik heb van mezelf een klein buikje, maar die is nog even ‘klein’ als 6 weken geleden. Gelukkig hoor, 't mag van mij best even duren!

Hollow, welk boek is je volgende slachtoffer?? Ik koop heel vaak boeken, maar heb nooit de rust om te lezen. Dus nu heb ik een overvolle boekenkast met allemaal ongelezen boeken :eh:. Moet toch beter mijn best gaan doen!

Sophie, vandaag weer zo’n lange dag? Ach ja, als je eenmaal in het ritme zit, zal het ook wel meevallen. En zeker als je je beloont met een surinaams broodje zout :dance: En wel lekker dat je morgen vrij hebt!

En jij Marloes, nog leuke plannen vandaag?? Of lekker op de bank/in het bos hangen?

Ik ga even naar de stad om kadootjes te kopen!

tot strakkies :-*

ehm ben niet vrij morgen hoor!!! moet een paar uurtjes werken maar!!!

hihihii

toch beetje jammer als je nog niets ziet…nou ja zal wel gauw komen toch??

hoop het voor je!!!

mloeska moet je werken vanavond??

hier is het slecht weer…regent en is koud bah!!

ik wil de zomer weer

@sophie wrote:

ik wil de zomer weer

IK OOK!!!

Wintertenen, koude voeten, koude vingers, koude alles. En dan die regen. Vind het ook maar niks! Nou ja, ga maar even naar de Kelly Fam luisteren :wink: :mrgreen:

Een liedje waar ik altijd blij van wordt: Do you love me, van de Contours. Nummer uit Dirty Dancing, waar ze dirty op dancen. Heerlijk nummer!!!

Ik dacht dat je 4 * 10 ging werken, zodat je morgen vrij had?! Of heb jij een werkweek van 45 uur :think: . Haha, nee, je zal het wel anders geregeld hebben.

Net weer een sollicitatie weggedaan. Gaat lekker zo! Maar ook weer een afwijzing gehad, dus sta ik weer quitte.

hoihoi,

vandaag lekker met me broertje en schoonzus op stap geweest… paar nieuwe bh’s gekocht hunkemoller heeft 70% korting hahahha

vanavond ben ik vrij… morgenvroeg om 7 uur beginnen

en zaterdagavond en nacht weer… dus vandaag lekker vrij :slight_smile:

:shock: je broer is samen met jou beha’s gaan shoppen??! Erg leuk, zeg!Dat zou die van mij echt nóóit doen!

overigens wel lekker 70% korting!

hey allemaal

drukke dag gehad vandaag

de hele!!! dag in sneek gezeten vanwege de auto die gerepareerd en voor de keuring moest bleek er meer aan de hand te zijn moest ie dus tot 5 ipv 12 uur blijven

daarna snel gegeten en lekker harlingen in geweest telefoonabbo’s omzetten

manlief heeft een abbo die niet sim-only kan en ikke wel dus ik heb sim-only en een nieuwe telefoon via zijn abbo

manlief heeft een superdeluxe htc telefoon van de verzekering gehad een klein jaartje terug dus die hoefde geen nieuwe en de mijne was opgegeten door onze jonge hond dus ja uuuhm daar was niets meer van over

en nee ik ga niet direct een nieuw boek in die dingen zijn duur!!! als je er elke dag 1 koopt volgende maand weer een dikke bestellen

dat boek lees ik eerst nog wel een keer rustig door

heb in mn leven denk al 4 of 5 boekenkasten vol gelezen

ben echt een leesfreak

de harry potter serie en de lord of the rings serie heb ik allemaal achter elkaar in een 14 dagen tijd uit gelezen dat is zoooow erg met mij als ik eenmaal begin kan ik niet stoppen met lezen ik verdwijn echt in het verhaal

oooew lekker hunkemoller korting had ik eerder moeten weten dan was ik daar ff ingedoken maar het regende zooow hard in harlingen

ps mn arm is alleen nog erg gevoelig en ik kan niet tillen maar bewegen en typen gaat weer als de beste hihhhih

waaaaah ik tik weeeer veel te veel

enne jules rustig aan doen he ook met achter katten aan rennen

enne de kattenbak doet vriendlief nu he?

truste dames wij gaan lekkker douchen(stomen) en dan lekker ons bedje in

he meiden,

zo hollow leuk dagje gehad gisteren dus in harlingen!!! ik vind dat zo’n leuk stadje…wat voor telefoon heb je uitgezocht??

ik heb echt periodes met lezen…soms lees ik een boek in een week uit en soms kan ik er weken over doen hihi…maar ben wel gek op lezen!!

hoest nu met je arm??

wat leuk mloeska dat je broer met jou beha’s gaat kopen…ik heb geen broers en zussen :cry: maar hub vindt het ook leuk al heb ik weinig met lingerie…

hihi jules nee ik werk nu wat extra, want full time is in dit bedrijf 34 uur…

dus heb 2 keer 10 gewerkt 2 keer 7 en nu 4 uurtjes!!!

maar ja is elke week weer anders…want volgende week woensdag neem ik vrij dus dan moet ik de andere dagen opvullen met 34 uur!!!

nou ik kan het weekend weinig tot niet kokken want we hebben het hele weekend onze vrienden ut utrecht over de vloer…gezellie!!!

dus fijn weekend lieverds :-*

haha wil je een broertje van me lenen voor een dagje?? heb 2 broertjes. van 17 en van 25… of een zusje van 19… die heb ik ook nog hahahha

voor 1 dagje he!! langer kan ik ze niet missen hahahah :inlove:

ik begin wel met de gewone pil… gewone mycrogynon 30…

dat moet, omdat de fertiliteitsarts mijn cyclus wil gaan regelen straks voor de icsi behandeling… dood normaal hoor, mijn nicht moest hetzelfde… die zit ook in de icsi molen… :S

goedenavond alweer een drukke dag voorbij

cwi was ik in een 20 minuten weer weg ik doe het goed dus ja als ik hulp nodig heb kank mailen en bellen

heb de sony-ericsson c902 james bond editie

super leuk telefoontje

veel plezier dit weekend sophie geniet er maar lekker van dan gaat de tijd ook lekker snel

heerlijk die broertjes en zusjes he marloes

ikke ben zoooow wazig de afgelopen dagen de helft gaat langs me heen ook de reacties hier denk dat het de zenuwen voor dinsdag is

fijn weekend meiden ik ga lekker relaxen

Hallo dames!

Wat een OFF-day voor mij zeg! Voel me klterig. Gisteren de hele dag een bruiloft gehad en vanavond een feest waar ik ook tegen op zie. En zo komen ook nog mijn schoonouders op bezoek. :?

Heb net gembercapsules gekocht, hopelijk helpen ze wat.

Hollow, inderdaad spannend hè, dinsdag is het zover voor jullie. Ben zo benieuwd of jullie ook voor IUI kunnen gaan. Zou wel erg fijn zijn, minder belastend… Kan me voorstellen dat je er de laatste dagen niet helemaal bij bent. Leuk trouwens, een nieuwe telefoon! Hou je hem uit de buurt van je hond?? :wink:

Marloes, leuk dat je zo goed op kan schieten met je broers en zusje! Ben jij de oudste, of zit er nog een broer boven je?

Sophie, heb je een fijn weekend? Druk?

:-
voor jullie,

Liefs, Jules

hoihoi,

shit joh dat je je zo kloterig voelt… :S

ik heb de griep te pakken… zit nu weer op me werk moest eigenlijk tot morgen, maar me collega is zo lief om vanavond te komen om me nacht over te nemen :inlove: kan ik vanavond lekker me bedje in :smiley:

ik ben de oudste thuis ja… ik ben 27, daarna me broertje 25, me zusje 19 en me broertje 17…

veel leeftijdsverschil omdat de kleintjes van me 2de pa zijn…

mijn ma is overleden toen ik 3 was en me ma is opnieuw getrouwd toen ik 9 was, en die man heeft mij en me oudste broertje geadopteerd!!! :inlove: ben helemaal blij met me pa… voelt gewoon als me biologische pa… had me geen betere pa kunnen denken!!! [k weet niet anders… k kan me niks van me biologische pa herinneren… k was te jong… ]

verder moet ik dinsdag naar dokter… k heb knobbel in me oksel/zijkant borst ten grootte van een pingpong bal… best pijn en best eng… :S hopelijk is het goed allemaal…