oei spannend jules… :mrgreen:
lijkt me wel geweldig om je kindje voor het eerst te zien!!!
ik geloof dat het bij veel verloskundigen al eerder dan 12 weken gebeurd. Bij die van mij is het dus standaard tussen de 8 en 10 weken! Vind ik wel heel fijn. We willen het eigenlijk niemand vertellen, totdat we een hartje hebben gehoord. Dat gebeurt hopelijk!!
We zijn er ons nog wel heel erg van bewust dat het nog fout kan gaan. Is niet leuk, maar wel down to earth… Het lijkt me wel heel raar om zo’n wurmpje in je te zien. Als ik maar iets zie flikkeren/hoor kloppen …
Nog 2,5 week geduld dus!
hoi dames
met mij gaat het een stuk beter wel veel pijn maar volgens de HA echt een giga kneuzing
en op cwi tja ik heb geen idee vorige keer was ik er 10 minuten weer uit
moet elke week er 1 de deur uit doen maar door het zoeken zit er soms wel 14 dagen tussen
en toch kom ik op een gemiddelde van 4 per week dus ze moet niet gaan zeuren
en tja ik denk dat elke a.s. moeder zo nerveus is voor die eerste echo dat hartje te zien kloppen en weten dat het echt is dat je kindje er is
rustig hier
haha, marloes en sophie zijn natuurlijk gewoon aan het werk…
Net een schattig truitje gekocht, rood met poesie-mauw erop. Maatje 68, dus niet voor mijzelf
En toen kocht ik basilicum en werd ik écht heel misselijk :sick:.
Dus snel naar huis geraced.
Hollow, ik heb echt respect voor jouw sollicitatiedrift! Gem. 4 per week, dat is echt veel. Heb je vandaag ook nog een leuke vacature gezien?
ja oepsie aan het werk :oops:
af en toe kijk ik ff of er berichtjes zijn hahaha!!!
oooooooooooooh wat leuk je hebt al wat gekocht voor het beebje!!
ik denk ook niet dat ik me kan beheersen als we een posi test hebben hihi!!!
vind het best spannend voor jullie hoor
enne goed teken dat je misselijk bent :thumbup: niet zo fijn, maar ja is toch een bevestiging :mrgreen:
hahah ik ben niet aan het werk hoor… ik werk alleen 's avonds en 's nachts…
zo direct om 5 uur beginnen tot morgenvroeg 9 uur…
dusseh…
tot morgen… :mrgreen:
of ik heb vanavond nog tijd om even te kijken… als de clienten niet te druk doen hahahhaha
heftig, alleen 's avonds en 's nachts werken. Maar is vast een kwestie van wennen… Had je Marloes genoemd, maar dat is je naam helemaal niet :oops:. Sorry!
lief jules dat je nu al iets leuks gekocht heb
denk dat ik dat ook zou doen
nee heb vandaag niets leuks gezien
moet zegen dat ik ook alleen vanmorgen gezocht
ben nu chronicles of narnia aant lezen 1200!!! paginas en zit al op 650
wel gezellig dat we nu met zn 4tjes hier kleppen
ik moet zo gaan eten maar heb geeen idee wat in je eentje eten is zoooooow niet leuk
als ik in mijn eentje eet, is het vaak óf een broodje, óf pizza, óf een restje uit de diepvries. Mijn vriend kan heerlijk koken en hij vindt het nog leuk ook. Dus hij kookt bijna elke avond. Wat een geluk! Ik heb er echt zo’n hekel aan. Timen is een ramp, en vaak brandt er ook nog wel iets aan! :o
Wat ga jij eten? Al iets bedacht??
heb net kiwi en brownie op :oops: . Maar wel heel lekker
dat is het vervelende het enige wat we in huis hebben is voor hele maaltijden dus ja daar ga ik nou niet aan beginnen
wij eten rond 12 uur warm ivm manlief zijn werk
en ik heb zoooooooon hekel aan brood eten
Maar je eet nu toch ook wel wat??!! Je wacht toch niet tot 12 uur :shock:
ik heb een broodje kroket genomen
ga nou weer verder met lezen
Zal je niet meer storen
he meiden nou ik ben weer thuis hoor!!!
wat doe je ook al weer voor werk mloeska??
ik heb net lekker twee broodjes zout vlees gehaald bij de surinamer mjammie :drool:
mijn mannetje was vandaag naar de andere kant van nl en is nog niet thuis…gaat ook straks de nacht in dus weer een lonely nacht :?
jules mijn hubbie kookt ook altijd…heerlijk…ik kan wel koken hoor, vind het ook best leuk, maar niet te vaak…en ik kook altijd lekker uitgebreid!!! 1 keer in de 4 weken ofzo hihihi
hollow fijn trouwens dat er niks gebroken is!! hoest nu met de pijn??? fijn dat je volgende week begint met rijden!!!
enne we zijn met z´n vijfen he hier…lisa schrijft ook mee af en toe toch???
hopelijk is het resultaat december 2009 met 5 zwangere meiden…oh nee jules is dan als het goed is al bevallen hihihihi
leuke toekomst :mrgreen:
hoi Sophie! lange dag geweest voor jou zeg. Pfffff. Wel een leuke dag geweest? Een broodje met zout vlees, kan ik me niet zoveel bij voorstellen… Ik zie klompen zout hangend aan een lullig lapje :lol:
Mijn lief had weer zó lekker gekookt. Mmmmmmmm :drool:
Lisa is al een tijdje niet hier geweest. Mloeska aan het werk…
En Hollow mogen we niet storen
Maar die laatste zinnen, Sophie… ik hoop het zo
Al hoef ik denk ik in december niet zwanger te zijn hoor. Die kans is ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein! Des te meer hormonen voor jullie. Maar in het mooiste geval, ben ik dan niet de enige met een babytje!
Nou jules, mloeska is een bijnaam hoor, ik heet ook marloes hahah
ik werk met verst. gehandicapte mensen… Autisten/ouderen.
1 keer in de 2 weken een dag dienst, de rest laat en nacht.
k weet niet anders, doe dit al tien jaar, en wat betreft kids is het ook wel makkelijk, want als mijn man thuis komt, ga ik na me werk, dus oppas is niet nodig hahahah
en daarbij komt, ik werk maar 2-3 avonden en nachten in de week dus valt allemaal nog wel mee hoor
Heee wat leuk dat je even op KOK komt! Rustige avond dus?
Vast telepathie, dat ik je naam goed had gegokt. Of had je die al eerder genoemd?
Dus het is met jouw baan niet zo dat je amper naast je man ligt 's nachts? Kan je wel slapen op je werk, of ben je altijd wel in de weer? En dan heb ik het natuurlijk over je nachtdiensten
Ik ga lekker slapen, ben een beetje sipperig vanavond… Morgen weer een nieuwe dag en eerst lekker
leuke beagle trouwens! :inlove: Van jou?
jules heb vandaag en maandag 10 uur gewerkt…zodat ik vrijdag lekker ´s middags vrij kan nemen…ik mag namelijk mijn uren zelf indelen…als ik maar aan mijn uren kom…en hub was toch weg…
haha nee jou zout vlees wordt wel getrokken in zout…maar er zitten geen klompen…maar het was weer heerlijk hihihi
nu is mijn hub de nachtdienst in dus slaap alleen vannacht!!!
wel lekker je werk mloeska op zich dan straks voor met een kindje!!! geen oppas nodig!! hopelijk ga je het gauw meemaken!!!
hollow heb je je boek al uit hihihi???
werkt je vriend altijd ´s avonds?? dus je bent elke avond alleen?? das nie zo leuk :?