weinig zwemmers..

je zelfvertrouwen raakt ook een beetje op zo!!!

bah wat rot zeg

hè balen zeg!! :hug: Zeiden ze ook waarom niet?

Heb je al reacties gehad op je andere brieven, want je had er nog twee weggestuurd toch?

En werkt je pijnstilling al? Ik zou toch, als het zo’n pijn blijft doen, naar de huisarts of EHBO gaan hoor! 't Zit je niet mee zeg…

Vandaag een betere dag dan gisteren. Misschien echt wel een griepachtig ietsje? Heb net twee soll.brieven weggestuurd, zonder echt veel te lezen, herlezen, herschrijven, lezen, herschrijven etc. Stap vooruit voor mij dus. Tja, de tijd om werk te vinden gaat nu wel dringen :wink:. Maar ik ben trots op mezelf!

ze hadden een geschikter iemand gevonden

met meer ervaring

en tja ik heb gewoon vershillende basisbrieven gemaakt die ik aanpas naar gelang de vacature anders word ik ook gek van het maken van die dingen

pijnstilling werkt langzaam maar pijn blijft hevig dus tik voornamelijk met 1 hand

Waardeloos is dat. Wil je het liefst in een kledingwinkel? Of ook wel in een andere winkel?

Weet je zeker dat je niet vandaag even naar de huisarts wil? Misschien kan je even bellen met ze, om te overleggen?

ja anders slaap je niet van de pijn!!!

ik zou toch ook even gaan nog!!!

is niet normaal zoveel pijn :cry:

jules ik ben alleen opgeleid voor verkoop

dus ja winkelwerk is wel mn favoriet

maar om werk te hebben vind ik licht productiewerk of schoonmaken in eerste instantie ook niet erg dus ik pluis heel werk.nl af en websites en kranten maar ja zonder ervaring willen ze je vaak al niet

heb ook heel lang gastouderschap gedaan maar ja aangezien dat beperkt gaat worden is dat geen optie meer

en heb bij een enquêtebureau gewerkt telefonische maar ja dat was Almere geen Friesland

maar ja in deze tijd met zoveel mensen vind maar eens fatsoenlijk werk

moet zeggen dat de pijn nu draaglijk is kan er alleen bijna niets mee

ik kan momenteel de deur niet uit en de HA is 3 km verderop dus ja en manlief is vanavond pas om half 12 thuis

ik kijk wel even aan ben niet iemand die graag naar de HA gaat

Maar ben je opgeleid voor verkoop en dan specifiek kleding of zoek je ook bij andere winkels, zoals hema, blokker, kruidvat etc.?

Hoe is het nu met je arm? Pijnstiller werkt een beetje?

In het enquete gebeuren is nu weinig werk te vinden denk ik. Ben je lang gastouder geweest? Misschien kan je bij een kinderdagverblijf aan de slag? Hoewel, daar heb je vast wel diploma’s voor nodig. En misschien is dat ook wel confronterend…

Ik weet hoe het voelt als je amper ervaring hebt :roll: Ik loop er ook steeds tegenaan. Maar het gaat ons wel lukken hoor!!!

Snel je rijbewijs maar halen, dan heb je zoveel meer kansen!

:-*

uhu ik heb al die winkels in deze omgeving al aangeschreven heb een algemeen diploma dus kan ik eigenlijk elke winkel werken

en ja kdv enzo hmmz is me iets te confronterend terwijl ik gastouder zijn geen probleem had gevonden maar ja hoeveel mensen willen hun kind brengen in een huis met zoveel dieren als wij hebben en ik moet dan vanalles aanpassen enzow

en ik zou zo bij mn oude bureau aan de slag kunnen ik schijn er nogal goed in te zijn maar ja enquettes zijn duur he dus ja veel werk is er niet en het is te ver

en tja mn rijbewijs gaan we nu voor knokken volgende week weer eerste rijles

Nou, hier ben ik dan ook…

Vandaag in het zieknhuis geweest voor de uitslag van zaad van me hub…

is idd dermate slecht dat alleen icsi mogelijk is…

ze hebben al een schema gemaakt, en ik heb recept voor de pil mee gekregen omdat ze me cyclus willen reguleren…

daarna nog spuitles, en rond april/mei beginnen we dan met hormonen spuiten…

wachten tot april dus…

:wall: :zzz: :shifty:

hoi mloeska

gezellig dat je mee komt kleppen hier

ik ben Hollow 25 jaar en zoals je in mn onderschrift kan zien al 2 jaar bezig

manlief heeft erg slecht zaad wat troebel is waardoor er waarschijnlijk alleeen ICSI ook bij ons mogelijk is

heel mischien IUI maar dat hangt van de laatste test af

de uitslag van de laatste test krijgen wij over een week end an horen we definitief en gaan we waarschijnlijk hetzelfde traject in als jullie

bij ons komt het doordat manlief laat ingedaalde ballen heeft

ik ben niet nieuwsgierig hoor maar welk zkh zitten jullie? als je dat vertellen wilt tenminste

wij wonen in enschede, dus zitten in enschede bij het fertiliteitsteam… maar de icsi behandeling moet in zwolle gebeuren…

gezellie zitten we samen in dezelfde kliniek hihi

mischien komen we elkaar wel een keer tegen in zwolle zonder het te weten

wij lopen dus in zwolle

nou, ik denk het niet hoor… ik blijf gewoon in enschede, me man moet mijn eitjes naar zwolle brengen, omdat ze daar de bevruchting doen… dan ben ik nog aan het bijkomen van me narcose/roes… maar kan je me man wel tegenkomen hahaha :thumbup:

ja dat kan ook dat hadden wij met leeuwarden-groningen kunnen doen

maar daar hoorden we over dat de slagingskansen veel lager lagen dan de kansen die we nu hebben

ik ga zo slapen als het goed is is manlief met een kwartiertje thuis en dan gaan we lekker slapen

(en nieuwe pijnstillers want anders ga ik weer gillen van de pijn en het gaat nu net redelijk)

welkom mloeska in ons topic!! wel balen dat je je erbij moet voegen :cry:

wel mooi dat je een schema hebt gekregen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent!!!

hollow hoe is het met je arm??? gaat het beter en ben je al bij de ha geweest??

jules hoe is het vandaag met jou…je zit alweer op 6 weken :mrgreen:

wanneer heb je eigenlijk echo…ben het vergeten denk ik :think:

lisa kom je nog bij ons kletsen???

dank je sohpie…

ja op zich wel balen, maar aan de andere kant zien we het wel positief dat hij nog uberhaupt zwemmers heeft waar ze iets mee kunnen doen, zonder een TESE behandeling!!!

ja dat is zeker positief hoor

dus dat is dan weer goed nieuws!!! :thumbup:

hopelijk hebben jullie maar 1 behandeling nodig :mrgreen:

ik hoop het… maja moeten we neit vanuit gaan… meestal gaat de eerste keer niet goed zegt men…

maar toch… ik blijf die hoop houden dat het de eerste keer wel goed gaat!! :pray:

Welkom Mloeska! Wat goed dat je positief blijft. Dat moet ook wel, want er is bijna altijd hoop! Eigenlijk hoor ik niet meer in dit topic, maar 't is hier wel gezellig :lol: . Dus ik blijf lekker mee schrijven.

Hollow, hoe is het met je arm? Beetje kunnen slapen? Hopelijk kunnen ze je bij het CWI verder helpen. Ik ben er vorige week geweest. Heb er 1,5 uur gezeten en ben niets opgeschoten :roll:. Werd net wel gebeld door een uitzendbureau, die moet ik zo even terugbellen. Ben benieuwd!

Sophie, ik had volgens mij nog niet geschreven wanneer de echo is. Die heb ik vrijdag de 6e. En hoe gaat het met jou??

liefs van Jules

oh dat is nog maar twee weekjes!!! en een half dan hihihi!!!

spannend hoor…heb je wel al hartje gehoord???

wel leuk dat je eerder echo’s krijgt…dat is dan weer een voordeel dat je een beetje in de mmm zit toch??

hopelijk is er wat uitgekomen jules bij het uitzendbureau…dan kan het begin van 2009 niet meer stuk bij jou :mrgreen: