@Bg daar komt het bij mij ook bijna op neer
als ik nu ongesteld word hopenlijk ergens half/eind september moet ik eerst zolang aan de pil das ong 3 to 4 weken dus dan is het al half/ eind oktober
dan beginnen met deca
dan ongesteld worden dan echo en starten dus dan zijn we al begin/halverwege november dus eigenlijk komt het op een ruime maand rust uit
tenzij de wachtlijst nog langer blijkt dan word het pas januari ivm dec stop
haha die babygirl, maar goed dat je nog even gelezen hebt!! beter voortaan van te voren goed lezen hihihi
wel fijn dat je zo snel terecht kan, hopelijk mogen wij ook snel beginnen
tijgertje goed bezig met de flessen!! goed voor de nieuwe hormonen te maken :mrgreen:
mloeska gefeliciteerd met je zoon
hollow we hebben gelijk gepost hihi
december stop ivm de feestdagen??
ja als je zo rekent ben je al gauw in november he
mooi hoor!!
sophie
hihi doen we goed
ja idd ivm de feestdagen
bleegh ben moe
Haai,
Hier even een update vanuit mij :mrgreen:
Vandaag ben ik naar het ziekenhuis geweest om bloed te laten prikken. Moesten gewoon 5!!! buisjes bloed worden afgetapt!!! Mijn god, wat een hoeveelheid weer voor een paar testen. Anyway, deze keer geen enkele last van gehad (normaal heb ik een hele grote pijnlijke blauwe plek).
Verders een afspraak gemaakt bij de gemeente om de ongeboren vrucht te gaan erkennen. N. en ik zijn niet getrouwd en dus moeten we erkennen. Misschien komt er ooit een dag dat ie wel wilt trouwen :mrgreen:
Ga morgen met mijn zusje naar Mary Poppins, zij weet alleen nog niet waar we heen gaan. Heb er zoveel zin in en is vooral erg leuk dat ze het maar niet weet (is al 2 dagen aan het vissen naar het antwoord :lol: ). Ze wilt er al vanaf het begin naartoe, maar het kwam er maar niet van. Nu dus kaartjes gekocht voor haar :mrgreen:
Hoe is het verders met iedereen??
blegh
wat een buisjes bloed zeg
waar hebben ze dat allemaal voor nodig
mary poppins uuuuh even denken
niets voor mij maar wel leuk zon verassing
ik heb me vandaag weer doodgeergerd aan mn schoonzus
der dochtertje is jarig vandaag
hartstikke leuk maar mn man moest werken
dus wij vanaf vorige week al meerdere keren gezegd
wij komen smiddags om een uur of 2 want mannetje moet werken savonds
zeg het vanmorgen nog als ik der aan de foon heb
bel ik der vanwege mn schoonmams rond 12en nog even
zegt mevrouw doodleuk ja ben pas 4 uur thuis want ik moet nog dit en dat
ja leuk voor je broertje mag die zijn nichtje dan nog zien op der verjaardag
krijg ik … de reactie ja ik kan niet met iedereen rekening houden hoor
grrr zeg dan niet eerst dat het allemaal goed is
ik was woest echt woest
heb me kalm gehouden vanwege de rest van de fam maar als ik mn kans had gehad dan had ik der toch verrot gescholden
we moeten altijd maar rekening houden met haar
maar een klein beetje rekening met ons kan niet
nou ik ben het zat
als ze met onze verjaardagen weer gaat kloten heeft ze pech en komt ze maar niet
grrrrrrr
maar ja verders wel leuk nieuws gehad
hebben de bevestiging dat we in november starten
het gaat hard
zo dan kruip ik lekker onder de dekens
airco aan ramen dicht want de boompollen zijn der weer ik voel me belabberd
(spuimodus uit)
Hollow zo’n schoonfamilie… Hoe is het uiteindelijk afgelopen? Wat is de datum in november? Kan die op het lijstje!
Babygirl, jammer dat je nu bloedarmoede hebt :o . Hoe is het verder met je? Mary Poppins… ja dat vind ik toch wel heeeel erg cool! Heb je Joseph gezien? Dat vond ik zo’n mooie musical!!
Mijn vriend gaat een reep chocola opeten, dus ik ga hem helpen
en natuurlijk wil ik ook even van de andere meiden weten hoe het gaat! Sophie, intake is over drie weken! Tierrr en Tijgertje, hoe gaat het met jullie? Mooie echo’s te showen?
tis alleen mn schoonzus dus dat valt nog mee
datum weten we pas wanneer ik ongesteld word
choco ja lekker!!! zou ook wel willen helpen
mischien laat ik manlief wel wat meenemen vanacht als ie terugkomt
Hollow :
Wat een nare schoonzus heb je dan …
Sophie :
Gewoon even een knuffel :hug:
Babygirl :
5 buisjes :shock:
Wij moeten ook erkennen, zijn ook nog niet getrouwd, terwijl er al wel een aanzoek is geweest…
Hier gaat het wel redelijk, misselijkheid is gister opgetreden en ik heb er 's avonds last van … echo heb ik donderdag de 26 ste…
Mijn jongste schoonzusje is net op visite geweest om ons nieuwe huis te bekijken en heb gelijk veel cadeautjes gehad. Zal ze morgen even op de foto zetten…
Duik zo lekker mijn bedje Morgen op de fiets naar het houthakkers feest in Lage Vuursche … 's middags kijken voor een andere auto …
he meiden,
babygirl blegh bloed prikken, dat is ook mijn hobby niet…kunnen ze niet bij mij verrassing is toch niet voor je zus op het forum he anders leest ze de verrassing al hihihihi maar leuk wij zijn ook gek op musicals, heb ook op zoek naar mary poppins gezien!!
hollow bah fijn zo’n schoonzus, je had al eerder wat rare verhalen over haar toch? ze is een beetje apart
tijger wat vervelend je misselijkheid, maar je hebt donderdag al je echo?? wat fijn…
jules ja over drie weekjes alweer gaat hartstikke snel hoor
@sophie wrote:
babygirl blegh bloed prikken, dat is ook mijn hobby niet…kunnen ze niet bij mijverrassing is toch niet voor je zus op het forum he anders leest ze de verrassing al hihihihi maar leuk wij zijn ook gek op musicals, heb ook op zoek naar mary poppins gezien!!
Nee, gelukkig niet :mrgreen: Mijn idee van een verrassing zijn zeker geen kaartjes voor een musical. Dat vind ik dus echt niet leuk om naar toe te gaan. :silenced:
vandaag hebben mijn mannetje en de man van gandor onze carkit en nieuwe autoradio ingebouwd
daar hebben ze nog een leuke tijd mee mogen puzzelen
maar het is ze gelukt jeej
meiden ik probeer het bij te houden hier he
maar alles gaat langs me heen momenteel solly
Sophie : donderdag 26 aug heb ik de echo …
@crazymom wrote:
@sophie wrote:
babygirl blegh bloed prikken, dat is ook mijn hobby niet…kunnen ze niet bij mijverrassing is toch niet voor je zus op het forum he anders leest ze de verrassing al hihihihi maar leuk wij zijn ook gek op musicals, heb ook op zoek naar mary poppins gezien!!
Nee, gelukkig niet :mrgreen: Mijn idee van een verrassing zijn zeker geen kaartjes voor een musical. Dat vind ik dus echt niet leuk om naar toe te gaan. :silenced:
haha maar goed dan dat de verrassing niet voor jou was :wink:
hollow doe maar rustig aan meis!! komt wel weer....
tijgertje mooi meis donderdag!! ga je het hartje horen :inlove:
nou babygirl hoe reageerde je zus??
meiden wij hebben de vakantie geboekt voor januari, we zijn van de zomer niet weggeweest, maar we willen niet de hele mmm ons leven laten bepalen dus hebben we gewoon voor januari een mooie reis geboekt naar egypte voor 8 dagen..in een vijf sterrenhotel heerlijk!!!
daar kijken we al erg naar uit... :dance:
Lekker vooruitzicht Sophie !!!
Heerlijk 8 dagen naar Egypte …
Sophie, lekker zeg! Goed laten verwennen in Egypt. Wel zorgen dat je iets van het land ziet hè en niet alleen maar in het restaurant en de sauna gaan hangen daar
Babygirl, Ben ook wel benieuwd hoe de musical was. En hoe groot de verrassing was!
Hollow, lekker gecruised in jullie auto dit weekend ?
Tijgertje, donderdag al! Dat is vrij vroeg al. Maar wel fijn hé! Hoe is het met je misselijkheid?
hier weer (te) veel familie gezien dit weekend. Net naar een vreselijke verjaardag van de schoonmoeder geweest, met familie die allemaal plat dialect praten en waar ik dus geen bal van kan verstaan :x
Blij dat we weer thuis zijn. Moet nog wel wat werken vanavond, maar eerst even lekker eten.
:-*
Jules :
Verjaardagen van schoonfamilie is bijna nooit leuk toch :silenced:
Misselijkheid is nog vol te houden, heb er vooral 's avonds last van. Is dus niet zo leuk voor Raim, want dan heb ik geen zin om eten te koken of om te eten … :oops:
Haai, ga even iets eten.
Kom zo uitgebreid verslag doen.
Had dus net op iedereen netjes gereageerd en was in mijn verhaal bezig, alles in 1 keer weg :wall: :wall: :wall: !!!
Even kort,
Hollow, Dikke knuf voor jou. Laat alles rustig over je heen komen en kijk hoe alles verders gaat.
Beter dat je weer een geluidsinstalatie in de auto heb!!!
Sophie, whoehoe vakantie gebokt. Veel plezier en laat je heerlijk verwennen daar.
Tijgertje, Duim voor je dat de echo donderdag helemaal okay is. Tegen de misselijkheid kan een schotel vanillevla nog wel eens helpen.
Jules, Joseph hier ook gezien, was erg kleurrijk hahaha.
Hier dus weer mijn verhaaltje:
Zaterdag dus mijn zusje opgehaald en naar Scheveningen gereden. Toen we de parkeergarage uitliepen heeft ze het geraden: waren in gesprek en ineens zegt ze: Hey, Mary Poppins draait hier in de stad. Neemt een diepe hap adem, draait zich naar mij toe en roept heel hard : We gaan naar Mary Poppins!!! Ik nog proberen heel cool te doen en het af te wimpelen als iets ongeloofwaardigs, maar kon mijn lach gewoon niet meer inhouden (rothormonen ook :mrgreen: ).
Zusje door het dolle heen en de kaartjes dus opgehaald en echt superplekken gekregen. was een hele geslaagde verrassing en hij is echt heel erg leuk. Is visueel erg mooi gemaakt en de liedjes zijn best okay in het nederlands (ben echt voor het houden van liedjes in het engels).
Hier verders ziek geweest vorige week, maar gelukkig alles nu weer okay. Vandaag de ongeboren vrucht erkent, dus dat is nu ook allemaal geregeld. Bij ons on de gemeente hoef je dus niet meer mee als vrouw zijnde voor de tweede erkenning (als het kindje is geboren). Je krijgt een officiele akte mee die de man moet meenemen bij het aangeven. That’s it!
Fijne avond verders allemaal :-*