Weinig zwemmers deel 3

hihi meer mensen hier hebben dus geen geweldige band met de schoonfamilie fijn om te weten dat ik niet de enige ben

BG fijn dat het zo leuk was met je zus

en ook prettig dat het erkennen zoveel makkelijker gemaakt is

Tijger

minder die misselijkheid hopenlijk word het gauw minder

sophie

jeej lekker een vakantie in het vooruitzicht

in iedergeval een zeker pluspuntje in de toekomst

manlief heeft een zware week achter de rug met werken

eerst gezeik met een “collega” die haantjesgedrag vertoonde (de vent is ong 40 en heeft al 30 jaar ervaring ??? volgens hemzelf de gek)

dat opgelost breekt vervolgens de laatste dagen de drukte los dus hij heeft geen moment rust gehad (veel vechtpartijen enzo)

dus wij hebben lekker een baaldag met zn 2en

woensdag maken we er een klein feestje van

dan zijn we 4 jaar samen 2 jaar getrouwd

en dan is het ook al weer 12 jaar geleden dat we elkaar leerden kennen

Tijgertje, dat is inderdaad een beetje lullig. Maar ja, al zijn met liefde bereide eten er weer uit gooien is ook niet zo tof… Het hoort erbij. In de meeste gevallen komt het goed! Fijn dat het alleen 's avonds is, kan je overdag wel je vitamientjes binnenhouden. Ik heb verder helaas geen tips voor je, want ik was vooral moe. Misschien is het een wel idee om eten te maken voor een paar dagen, zodat je wat kan bewaren. Dat scheelt een paar dagen koken en de ellende boven het fornuis. Hoe was je houthakkersfeest overigens? En ehm… wat moet ik me daarbij voorstellen?

Babygirl, wat cool haar reactie!! Echt een leuke verrassing! En nu heeft je man alleen nog maar de plichten, ideaal :wink: Haha! Welke achternaam gaat je kindje krijgen?

Hollow, waarom een klein feestje?? Mag toch best groot! Lekker naar de film en/of uit eten of zo? Balen dat het zo druk is op zijn werk. Werkt hij altijd met de honden of niet?

Ik ga vanmiddag bij iemand van marktplaats een windschermpje ophalen voor de fiets. Is voor Mare wel fijner, denk ik. Fietsen vind ik nog wel eng met haar, omdat ik niet goed kan stoppen (kan niet bij de grond, maar ook niet tussen het fietsstoeltje en het stuur in staan).

Sophie, moet je ook vaccinaties halen voor je reis naar Egypte?

Houthakkersfeest vond ik niet zo gezellig. Het was wel mooi weer maar had me er meer bij voorgesteld.

Ja wat is het ? Er was braderie , Jack Russel Race en ze zouden met motorzagen figuren uit boomstammen gaan zagen, maar dat heb ik niet eens gezien. Voor de kinderen was er wel super veel te doen zoals spelletjes, springkussen , draaimolen , brandweerwagen van binnen en buiten bekijken testen etc…

Vandaag gewoon 12 weken :shock: :shock: :shock:

Nu maar weer aan het werk gaan hahahaha

Kom vanaaf reageren. :-*

Tijgertje, ik stel me er ook heel veel rood met zwart geruite overhemden bij voor… haha, visualisatie is een sterk punt van mij :mrgreen: Dat figuurzagen is heel gaaf om te zien, zo snel als dat gaat. Jammer dat je dat hebt gemist.

Babygirl, 12 weken is de ‘heilige’ grens hè. Weet iedereen het in je omgeving al, of ga je ze nu snel inlichten??

Gisteren en vandaag een beetje pissig op mijn vriend. Ik merk dat hij zo weinig initiatief toont als het gaat om de verzorging van Mare. :evil: Ik probeer hem wel aan te sporen, maar hij pikt het gewoon niet op… Vind het een beetje zwaar worden, in mijn eentje :frowning: Ik heb echt zoveel respect voor moeders (of vaders) die er in hun eentje voor staan!

Zo even mijn gezwam eruit gegooid… nu aan het werk.

Jules je zeurt niet meid :hug: :hug: :hug:

Babygirl 12 weken :dance:

Jules dat iedee van die overhemden had ik ook, maar dat viel reuze mee… Nu staan er wel foto’s in de krant van het zagen van figuren met die motorzagen… Zal even kijken of ik het stukje vanavon din kan scannen …

jeeeee babygirl je magische grens :dance: :dance: leuk hoe je zus reageerde enne werkse vandaag

jules wat vervelend voor je…en als je een keer een dagje weg bent dan met een vriendin ofzo???

tijgertje hoe voel je je? begin je al een buikje te krijgen?

hollow hoe was je feestje gister??

wij hebben ook bijna onze ‘verjaardag’ samen hihihi en omdat het deze week restaurantweek is gaan we zaterdag in een 1michelin* restaurant eten voor 35 euro pp voor een drie gangen en voor morgen heeft hub een verrassing voor mij :mrgreen: :inlove:

Sophie een verrassing van vriendlief , leuk , spannend !!!

Ben je al nieuwsgierig ???

Buikje valt wel mee hoor …

Zal kijken of ik vanavond even een foto kan plaatsen.

Heb ze op mijn eigen pc staan en ben nu bij mijn ouders…

Tijgertje, hoe was je echo??

Kom strakjes reageren op iedereen, nu even eten :mrgreen:

Ben ik dan :mrgreen:

Tijgertje, waar ben je?? Hoop dat alles goed is!!!

Sophie, wat leuk, uit eten in een sterrenrestaurant. Spannend zo’n verrassing, al enig idee wat het kan zijn???

Jules, dikke knuffel. Hoop dat je vriend zich binnenkort meer gaat bemoeien met de verzorging. Heb je hints gegeven of gewoon gezegt dat ie wel eens wat meer initiatief mag tonen (merk hier dat hints echt niet aankomen, moet alles zoveel mogelijk direct en specifiek benoemen).

Kindje gaat de achternaam van mijn vriend krijgen, tis echt de bedoeling dat ik ook ooit zo ga heten.

Hollow, nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!!!

Hier verders weer nieuwe foto’s gemaakt en damn, ik ben gegroeid in 1 week tijd. Zal de foto’s even uploaden:

Hier heb ik de foto van week 11 over die van week 12 heen gelegd, is toch niet normaal in 1 week :shock: :roll: :mrgreen:

Morgen weer een echo, neem mijn neefje en nichtje mee (ben opppas op vrijdag) Hebben er weer zin in!!!

Ben ik eindelijk…

Ben gelijk uit het ziekenhuis door gegaan naar mijn vriend zijn werk en hebben daar nog even aan onze nieuwe auto gewerkt.

Morgen zal ik even de echo’s scannen en plaatsen.

De echo ging goed, kindje is nu 7 weken , 8,9 mm van kruin tot stuit en het hartje klopte ook goed.

Heb gelijk even gevraagd aan de echomevrouw of ik zaterdag in achtbanen mag ( als het droog is, gaan we naar de Efteling ) en ik moet een afspraak maken bij mijn huisarts en die kan me verder helpen of ik naar de gyn mag of naar een vk moet…

Babygirl :

Ik zie zeker verschil van week 11 en week 12 … Gaat hard bij jou …

Even snel 2 echo’s showen. Moet ze nog inscannen voor betere kwaliteit, maar nu snel even een foto van gemaakt.

Mag ik met trots presenteren minime :inlove:

kan vertellen dat we helemaal :inlove: zijn. Beeb is heel erg bewegelijk en ligt zeer diep. Uitwendig was dus ook bijna niet mogelijk en hebben dus nog een inwendige echo gehad.

Men, wat ben ik :inlove:

Tot zover mijn :inlove: hahahaha.

Kom strakjes weer even schrijven, nu eerst gaan eten.

Babygirl :inlove:

De eerste echo’s met 7 weken en 1 dag …

( heb ze even gefotograveerd met een fototoestel,

want krijg ze niet ingescand )

meiden wat een mooie echo’s

Gefeliciteerd met jullie mooie en goede echo’s!

Hier wat problemen met internet en de computer… Beetje mopperen op je werk en je mag zo een nieuwe uitzoeken :shifty:

meiden :mrgreen:

http://www.nd.nl/artikelen/2010/augustus/31/-geen-moreel-bezwaar-tegen-invriezen-eicel-

Jeej Sophie!!! wat een super mooi nieuws :dance:

jaah sophie geweldig nieuws

mijn mannetje had het op het nieuws gehoord en zelfs die belde me

schat goed nieuws voor sophie en liet me het nieuws toen horen

blij voor je meis

ik kon 2 dagen niet inloggen vanwege mijn email die ik gewijzigd had

en moet geheractiveerd worden

maar IM BACK

Jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaa Sophie!!! :dance: :dance: :clap: :dance: :clap: :clap:

Super voor jullie! Heb je al met het ziekenhuis gebeld :wink: