Weinig zwemmers deel 3

Sophie, dat klinkt als goed nieuws… super! :-*

Sorry dat ik me zo weinig laat zien, dames… Ik lees en leef wel mee, maar ben vaak zooo moe… en natuurlijk druk met vanalles regelen, dus reageren komt er vaak niet van… :oops:

Tierrr, wat ga jij hard! Wanneer ga je met verlof? Daar zal je echt aan toe zijn… Mooie buik? Grote buik? Niet erg dat je minder laat horen, is begrijpelijk hoor.

Ik laat binnenkort ook minder horen, maar niet om dezelfde reden. Nee, ik sta elk uur op het punt om mijn laptop uit het raam te gooien. Loopt steeds vast, is traag… Dus als jullie even niets meer van me horen, weet je waar het aan ligt :wink:

Hahaha, herkenbaar probleem, jules… irritant he? Maarja, een nieuwe laptop is zo duur… :think:

Maar hij gaat goed, hier hoor! :slight_smile:

Ben inderdaad wel toe aan verlof inmiddels, werken wordt toch wel zwaar… erg moe, duizelig en soms een heel gespannen buik…

Toevallig afgelopen week ook afgesproken bepaalde groepen niet meer te doen en dat scheelt wel. Maar ik kijk wel uit naar mijn verlof. Nog maar 5 weekjes! :dance:

Heb trouwens niet zo’n hele rote buik, maar hij is wel mooi, al zeg ik het zelf! :mrgreen: Zal dit weekend wel weer ff een foto in het buikentopic zetten voor de liefhebbers… :slight_smile:

ah wat lief hollow van je mannetje echt schattig!!!

tierr rustig aan maar meis!! hou je wel in de gaten op hyves :wink: :-*

we gaan maandag naar het radboud en ze hadden al geregeld dat er gyn bij zou zitten die het advies heeft gegeven, dus dat is mooi kunnen we van alles vragen maandag…vind het wel weer spannend hoor!! net alsof we voor de eerste intake gaan

Sophie, hoe is het gesprek geweest? Zenuwen onder controle??

Hier alles goed, niet veel nieuws te melden, alleen… dat ik deze week een nieuwe laptop krijg! :mrgreen:

Tierrr, ben je veel aangekomen?

Hé meiden,

goed en slecht nieuws…

in nijmegen mogen ze de eitjes niet ontdooien :cry: dus gaan we voor de volgende stappen…

hubbie moet nog 1 keer een zaadtest doen en langs de uroloog. Als uit deze test komt dat er een levende zaadcel komt kunnen we snel beginnen met een behandeling en een eventuele acute TESE. Als er geen zaadcellen zijn gaan ze eerst een TESE doen en moeten we op de wachtlijst van 4 tot 6 maanden

Het wachten is dus eerst op het gesprek met de uroloog, wat ook weer 2 maanden kan gaan duren…

Al met al wordt het WEER WACHTEN EN WACHTEN EN WACHTEN :wall:

Het gesprek was wel erg prettig, kreeg nog een echo en gelukkig zag alles er goed uit :thumbup: dus daar hadden we een erg goed gevoel over…

Amc wil niet meer meewerken, we moeten verschillende documenten nog hebben, dus doet nijmegen dat opvragen, omdat wij ze niet krijgen :roll:

dit was het weer even

He Sophie… jakkes nog aan toe, zeg… die wachtlijsten daar zou je toch helemaal kierewiet van worden?? :hug:

Nouja, in elk geval fijn dat het gesprek verder wel prettig was… :-*

Jules, hoe gaat het met je computer? :wink:

sjonge sjonge sjonge Sophie, daar word je toch gek van?!?!?!

Ik begrijp het verschil tussen optie 1 acute TESE en optie 2 TESE niet. Enorm balen dat het voor jullie nu weer neerkomt op wachten en wachten. Fijn dat bij jouw alles in orde is, dat wel!

Tierrr… morgen! Morgen wordt ie bezorgd, dus ik ga mijn huis niet uit!

Ik zit op mijn werk, maar mijn collegaatje (is stimulans om hard aan het werk te gaan) is er niet. Ik kan me niet concentreren. KoK is dan ook het resultaat :oops:

Dit weekend hebben wij feest! Jawel, ons ukkie wordt maandag al één jaar! Wat gaat dat snel, zeg. Ze is heel vrolijk de laatste dagen, en wil veel knuffelen, vooral met haar mama :inlove: . Hopelijk blijft dat nog de komende dagen, weken, maanden, jaren!

sophie :hug:

jules en is je laptop er al?

hier momenteel erg erg druk met onszelf

werken en alles verwerken enzow

heb de medicatie voor de poging vandaag gehad

:hug: voor jou Hollow! Wanneer moet je nou weer met de medicatie (spuiten?) beginnen?

waaah wat een felle kleuren ineens man

was net gewend aan dat rustige blauw

ik moet zodra ik ongesteld word aan de pil en dan ergens in oktober beginnen met spuiten

hangt van mn ongesteldheid afwachten nu dus

Wat is er gebeurd?? Ik vind dit vreselijk lelijk!

jee ik schrok me rot toen ik de link opende haha

hollow hopelijk mag je gauw beginnen meid

babygirl waar ben je??

tijgertje hoe voel je je??

tierr wat een mooie foto zag ik van je voorbij komen op hyves, wordt een mooie buik :thumbup:

jules hoe is je nieuwe laptop??

hier gaan we een lang weekend weg heb er zin in nog even tot half vier werken en dan pas maandagavond weer terug!! lekker even andere dingetjes aan ons hoofd

:dance:

Even snel een teken van leven in dit verschrikkelijke roze kleurtje.

Kom later reageren, ben nu aan het oppassen.

't is echt verschrikkelijk. Zouden de modies dit echt mooi vinden??

Laptop is nog niet binnen :? En ik ben nu op mijn werk, dus als ie wordt bezorgd, staan ze voor een dichte deur. Jammer. Dat wordt dan maandag denk ik. Mijn huidige laptop lijkt een vermoeden te hebben van wat hem te verwachten staat; hij is al een paar dagen niet meer vastgelopen en behoorlijk snel…

:dance: Mare is één jaar!

(om privacy redenen van de opa heb ik de foto weggehaald…)

ow jules ik ben zo met mezelf bezig ik zou bijna je meisje vergeten zijn

gefeliciteerd 1 jaar is ze alweer

wat lijkt het dan lang geleden dat je hier poste dat je zwanger was

woow

Wauw, 1 jaar alweer.

Gefeliciteerd met Mare Jules!!!

Kom van de week wel even reageren, ben super moe. Morgen naar de verloskundige toe, ben benieuwd of we nu eindelijk het hartje kunnen gaan horen.

Jules nog gefeliciteerd me je meissie

we waren een lang weekend weggeweest!!

babygirl ben je al geweest??

Even kijken hoever ik kan terug lezen:

Sophie, hoe is je weekeind geweest? Lekker genoten van elkaar?

Wat een irritante (is zeer netjes uitgedrukt van me, wilde heel veel boze mannetjes neerzetten hihihi) procedures weer en weer wachten op de volgende stappen. Hoop zo dat je gelijk kan gaan starten met de volgende ICSI en dat je eitjes alsnog mogen worden ontdooid.

Hollow, hoe is het nu met jou?

Jules, leuke 1e verjaardag gehad van Mare? Enne, hoe bevalt je nieuwe lappie??

Tierrr, heb je buikfoto’s ook gezien. Mooi huisje heb je al :mrgreen:

Tijgertje, Hoe is het met jou??

Verder kan ik niet terug lezen hahahah

Zo, APK ook weer gehad en weer goed gekeurd voor 4 weken :mrgreen:

Hartje eindelijk gehoord, wat een super mooi geluid is dat zeg :inlove:

Ben ook wat afgevallen, dus ga de goede kant op hihihi.

Verders heel veel last van obstipatie, dus mag aan de lactulose (heb werkelijk alles geprobeerd qua voeding). Ben blij dat ik strakjes weer gewoon naar de WC kan gaan. Ben ook nog steeds erg moe, maar heb ook zulke drukke weken gehad!! Misschien toch maar een stapje terug gaan doen :think: