hey meiden
net 4 zware werkdagen achter de rug
lig nu eindelijk in mijn bedje
BG fijn dat alles goed gaat met jullie kleintje
hier is het nog steeds wachten op de ongie blegh
Tijgertje, een hele dikke :hug: . Las ergens over je schoonmoeder… Sterkte!
Babygirl, afvallen met obstipatie. Waar gaat dat heen als die lactulose gaat werken :mrgreen: :lol: Mare heeft dat ook een tijdje gehad en ja hoor… het werkte :sick: Fijn dat het allemaal goed was op de controle. Maar denk idd wel aan je rust, want je moet nog wel even en je buik wordt steeds zwaarder.
Zit nog op mijn oude laptop te werken, de nieuwe is nog niet goed geinstalleerd en ik hou wel van het ‘oude vertrouwde’. Ja ja een heutemeteut ben ik :oops: .
Mares verjaardag was heel gezellig. En heel druk met veel schreeuwende kinderen. Ik wilde het eerst niet echt vieren, maar toen we die taart met die één op tafel hadden staan, met dat éne kaarsje erop, vond ik het toch wel heel bijzonder! :inlove:
Een kort zwijmelmoment, maar nu moet ik aan het werk.
Tot later!
Meiden wat zijn we weer stil.
Jules, heerlijk toch zo’n zwijmelmoment!!! Doet je nieuwe lappie het nu naar je zin?
Hollow, zijn de :twisted: al gekomen?
Hier gisteren de 20 weken echo gepland, staat voor 18 oktober om 9.30 uur. Ben benieuwd :mrgreen:
Verders niet heel erg veel te melden, voel me minder goed dat een aantal weken geleden. Geen idee waar dit aan kan liggen. Kom vast allemaal wel weer goed.
Ga maar weer verder met werken, moet ook gebeuren toch hahaaha
Babygirl, je bent een hormonenbom… Dáár komt het door! Lekker tijd voor jezelf nemen, suffe tijdschriftjes lezen, in bad gaan liggen. Dat werkte bij mij goed. In je vorige berichtje schreef je al “misschien een stapje terug doen?” Ja dus! Weet jij of je een videoband/DVD mee kan nemen naar de 20-weken echo? Anders voor de zekerheid even navragen, want dat is wel heel leuk om te hebben voor je kindje later!
Hollow, hoe is het met jou? Hard aan het werk? En al ongesteld geworden?
De laptop is fijn, maar mijn oude is ook wel heel fijn… Daar werk ik nu op :oops:
Mare is ziek, koorts 39.8 graden. Ben vannacht elk uur eruit geweest en heb van 3 tot 4 in de woonkamer met haar op de bank gezeten. Ze ligt nu wel te slapen, maar ik vrees dat ik vannacht er weer vaak uit mag. Zo sneu voor haar. En voor mij. Dus ik denk dat ik zo maar ga
Een tand! Ze heeft een extra tand! Maar om daar nou zo’n hoge koorts van te krijgen :think:
haha jules weer een extra tand :mrgreen: arm meisje… :hug:
babygirl fijn dat je apk goed was :-* 18 oktober fijn om een datum en jemig wat gaat het snel zeg 20 weken echo al!!
8 november mogen wij naar de uroloog…
dan moet hubbie ook een zaadtest doen als die goed is dan mogen we hopelijk meteen beginnen en anders komen we op de wachtlijst voor tese…
pffff spannend weer hoor
Tijgertje, las dat je schoonmoeder helaas is overleden. Heel veel sterkte de aankomende periode :hug:
Jules, een tand whoehoe. Kan zeker wel de koorts verklaren! We hebben gelukkig over 1,5 week de pretecho, krijgen uitgebreid alles op DVD en veel foto’s mee :inlove:
Sophie, eindelijk weer een datum! Gelukkig is 1 maand zo voorbij. Hoop dat jullie gelijk kunnen starten met de volgende ISCI
Hier gaat het allemaal niet zo lekker deze week. Heb een heel stuk op mijn weblog gezet. Komt wel weer goed, dipjes horen erbij toch :think: .
Hoop dat de lactulose snel gaat werken, heb zoveel last van mijn darmen (heeft ook negatief effect op mijn humeur).
Morgen drukke dag, 2 verjaardagen op dezelfde tijd. Zien nog wel hoe we dat gaan doen (misschien kan ik me wel in 2en splitsen :mrgreen: ).
hey dames
hier momenteel druk met werken en stiekem ook beetje alles vergeten
net mijn mannetje verrot gescholden … rijd 3 jaar boetevrij en vervolgens in 1 maand tijd 3 boetes
en de laatste 2 zijn waarschijnlijk niet weinig
1tje midden in amsterdam 10 km te hard en nu potverdorie op een weg waarvan ie weet dat er een vaste paal zit (had hem al 3 keer gezegd een andere route te pakken) rijd vervolgens met 100 langs de paal en je mag er maar 80!!!
en we waren ook nog eens 20 minuten langer onderweg omdat ie zo koppig was dat ie niet naar me wou luisteren
(eigen zeggen ik wou binnendoor maar reed de afslag voorbij want je zeurde aan mn kop)
mannen!!!
en nog steeds geen duivels hier
Sjee tijgertje, sterkte! Wat een verdrietig bericht :hug:
hollow je zou die mannen toch, vind het zo zonde van het geld :twisted:
afgelopen weekend waren we bij mijn beste vriendinnetje…zij zit ook in de molen had 3 weken geleden haar derde iui gehad…maar ze durfde niet te testen!! ik haar overhalen van je moet toch echt testen ze was al een week overtijd…ja maar ik ben zo bang voor weer een teleurstelling en ik voel dat ik ongesteld word, ik begreep haar volledig natuurlijk…heeft ze gister toch getest en ze is zwanger :mrgreen: :mrgreen:
na 6 jaar!!! ben zo blij voor haar!!! :dance: :dance:
nu wij nog hihihi wilde zo graag samen met haar zwangeren
Oh, wat fijn voor je vriendin zeg, heerlijk!!
Jeetje, nu ga ik nóg meer voor je hopen dat jij ook gewoon direct de eerste poging straks zwanger bent… het is je zo gegund!! :-*
dank je wel lieverd :-*
hoi dames
hier een bericht van ml van hollow
hollow is momenteel druk bezig met het bellen van een vriendin tevens is ze aan het rennen draven vliegen springen vallen en weer opstaan tussendoor ook nog aan het huilen (van blijdschap)
dit omdat ze net getest heeft en EEN VAAG STREEPJE HEB!!!
zal het nu dan toch??? of willen we te graag dingen zien???
duim voor ons we houden jullie op de hoogte
gr ml hollow
Wauw, dat zou echt zo onwijs mooi en enorm gegund zijn.
Duimen heel hard voor jullie mee!!!
Hier ook leuk nieuws:
It’s a BOY!!!
Vandaag de pretecho gehad en geen twijfel over mogelijk!!! Men, wat kan je toch heerlijk in de 7e hemel belanden nar zo’n top echo :mrgreen:
Zal morgen de echo’s online zetten, ben nu alles nog aan het bewerken hihihi
Hoe is het met de rest??
Nee!! Hollow!! Dat méén je niet!! :shock:
Oooh, wat goed, wat zou dat MOOI zijn!! Jeetje, ik stuiter er zelf ook bijna van! :inlove:
En babygirl, wat leuk! :thumbup:
oe babygirl cool een jongen
ja de test was binnen de minuut een streepje te zien
en nu een paar uur later is ie nog overduidelijk zichtbaar
hij is wel niet erg donker maar wel duidelijk
zelfs in schemer licht
waaah morgen eerst maar even nieuwe testen halen en dan woensdag of donderdag opnieuw testen
is tie dan nog posi gaat ik zwolle maar even bellen
waaaaaah stuiter stuiter stuiter
(ps morgen is mijn camera opgeladen dan hoop ik dat het streepje te zien zal zijn op camera en post ik een plaatje)
wel apart
de man van gandor schijnt het vanmorgen al aan me te hebben gezien
mn schoonmoeder ging vreemde dingen vragen vanmiddag (vermoed dat die het ook aan me zag)
en ik heb al een paar dagen dat de poes die normaal niets van mij moet hebben maar dan ook echt niets
helemaal stapeldol op me is en constant bij me ligt
waaah zal het dan toch?
een klein groot wonder
en ik stuiter nog even verder
de wekker gaat om kwart voor 5 weer moet werken hoop dat ik slapen kan
Whaaa Hollow, stuiter hier met je mee hoor :mrgreen: :dance: :mrgreen: . Ben heel erg benieuwd naar de foto en die vette streep :mrgreen: .
Enne, dieren voelen heel snel iets aan hoor. De honden van mijn vriendin sprongen al niet meer tegen me op voordat ik zelf wist dat ik zwanger was :lol: .
Succes met slapen :-*
waaaaaaaaaaaaaaaah hollow dat zou een wonder zijn!!!
is je zo gegund meis!!
snel testen halen voor de vette streep :mrgreen: :mrgreen:
babygirl wat fijn een jongen :inlove: :inlove: :inlove:
gefeliciteerd met je mooie echo foto
er zit een vlekje op had hem in mijn tas gedaan en oeps
dit is de foto waarop ik hem het duidelijkst kan krijgen
in het echt is ie een stuk beter te zien
ps foto is klikbaar voor high resolution versie
ik zat eerst onderaan te turen ik dacht huh zie geen strepie :oops:
maarre je had hem gesloopt hahahahaha
maar ja rechts naast het vlekje zie ik een strepie :dance: :dance:
heb je nog een keer getest hollow??
en hoe lang ben je dan zwanger? spontaan? of na die poging? omdat je maar niet ongi werd