Weinig zwemmers deel 3

En hier is ons derde deel!!!



Wie zijn wij:

wow al deeltje 3 we gaan hard

Het vorige deeltje heeft een jaar bestaan hahahaha.

Denk dat we nu wel sneller gaan, veel behandelingen bezig en zwangerschappen, dus veel te schrijven :mrgreen:

mooi lijstje babygirl!!

voel je je al wat beter???



yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hollow wat fijn meis dinsdag de punctie!!!

super hoor, hopen op een mooie oogst :pray:



hier lekker weekendje weg geweest…we hadden vrijdag een bruiloft van een vriendin en toen mocht de ambtenaar van de burgelijke stand vertellen dat het bruidspaar hun tweede kindje verwachten in februari…het is een wondertje en niet gepland, ze is 40…jullie begrijpen wel dat de tranen over mijn wangen vloeiden…gaat spontaan!! maar ja dat blijf je altijd houden als je al zo lang bezig bent!!

Sophie, ken de reactie. Blijft mooi voor anderen als ze spontaan zwanger worden, maar k*t voor ons. Gevoel zal denk ik wel nooit helemaal weg trekken, heb er nu nog steeds last van.



Hier gaat het idd weer wat beter, de donkere wolken zijn wat weg getrokken. Ben benieuwd hoe de echo is morgen (probeer me er niet al te veel zorgen over te maken). Moeten er om 8.15 uur zijn.

Ik lus alleen geen vlees meer (is dat een kwaaltje :think: :roll: :mrgreen: )

heb je je echo eerder babygirl??



en ja gebeurt gewoon even te vaak afgelopen tijd in mijn omgeving…ben super blij voor iedereen, maar ook zij heeft straks 2 kindjes in dezelfde tijd als dat wij bezig zijn…en dat is wrang

maar ach denk dan maar onze tijd komt nog wel

we moeten positief blijven denken…



btw we hebben besloten te wisselen van ziekenhuis. het vertrouwen is weg van het amc en we gaan naar het radboud toe

Sophie, heb een extra echo morgen. Geen enkele medische reden, is voor mijn eigen geruststelling. Heb een paar donkere dagen achter de rug…



Goed dat jullie ervoor hebben gekozen om voor een ander ziekenhuis te gaan. Het is jullie traject en alles moet gewoon goed voelen! wat zijn nu de eerst volgende stappen voor jullie??

dat is fijn dat je dan een extra echo krijgt…

dat is dan weer een ‘voordeel’ dat je in de mmm zit denk ik…



we krijgen eerst een intake gesprek…en het voordeel bij het radboud is dat ze een acute tese doen als er bij de zoek icsi niks wordt gevonden…

dat hebben we wel nodig dus dan zullen we dit keer niet naar huis gaan met lege handen!! maar ja ook daar zijn er lange wachttijden en we moeten dus afwachten wat we met de eitjes van mij mogen doen…

babygirl :hug: wat hormonen wel niet met je doen he



sophie lijkt me best zwaar voor jullie momenteel en het radboud ligt ook niet om de hoek

sterkte

Even snel, echo was super. Beeb is goed gegroeid en er zijn al wat lichaamsdelen zichtbaar. Zal later de echo inscannen en komen spammen. Ga zo lekker met de fam naar de dierentuin.



We zijn vandaag happy :mrgreen:

gelukkig maar babygirl



fijn dat je je kleintje hebt kunnen zien

babygirl wat een fijn gevoel zeg!!!

hele opluchting na deze donkere dagen :-*

ben benieuwd naar je beebje



ja hollow maar alles beter dan in het amc blijven :?

ja inderdaad sophie



wij gaan even douchen

en wat in huis doen want dat is er de afgelopen week niet echt van gekomen



lekker relaxen vandaag

fijne dag hollow, ik zit hier een beetje grieperig te zijn op het werk

maar niet erg genoeg om thuis te blijven…

kijk het nog wel even aan

Hollow, heel veel succes morgen. Denk aan jullie!!!



Sophie, hoop dat je niet echt ziek aan het worden ben en dat het maar mee mag vallen. Anders gewoon een dag thuisblijven hoor, ze hebben niet veel aan je als je ziek bent (zeg ik die me nooit ziek meld en altijd te lang doorgaat hahahahahahahahahha).



Hier mijn echo van vandaag :inlove: :



En vergroot:

hihihi mooie echo babygirl!!! :inlove: :inlove:

zie er alleen nooit wat op hihi :oops:



hollow succes vandaag met je punctie!! hopelijk gaat ie meevallen voor je :pray:



hier alleen nog enorme hoofdpijn!! ben ook weer ongesteld geworden ms ligt het daaraan… :?

hier een bericht van ml



hollow is naast me aan het bijkomen zijn 13 eiblaasjes gevonden!!!



Zwemmers in overvloed :smiley:



gr ml hollow

yeaaaaaaaaaaaaaaaaah wat een goed nieuws meis!!!

en zwemmers in overvloed!!!

lekker bijkomen meissie en laat je lekker verwennen door je ml :-*

Hé wat super goed zeg!! 13 eitjes én zwemmers in overvloed :shock: Daar moet toch wel nieuw leven uit voortkomen!!



Sophie, hoe is het met jou? Iets beter na pijnstilling? Betekent de stap naar het Radboud ook dat je weer een stap terug moet in het traject, of dat niet?? Ik kan me voorstellen hoe het voelde toen de ambtenaar dat nieuws bracht. Heel fijn voor hun, maar veel pijn voor jullie :hug:



Mooie echo’s babygirl! Ja, het is idd een van de kwaaltjes dat je smaak verandert. Ik was de eerste weken gek op mosterd, waar ik normaal echt niet van hou. Ik wilde overal mosterd bij. Toen kwamen de kaaskroketjes en een paar weken later vond ik kaas echt smerig :eh: . En koffie en thee :sick: !

Mooi lijstje heb je trouwens gemaakt!



Hier nog even wat gespam, een mooie foto! (al zeg ik het zelf :oops: )

jeetje jules wat wordt je meisje al groot

erg schattige foto :inlove:

nee het voelt zeker niet als een stapje terug, alleen ms moeten we iets langer wachten…voordeel is die zoek-icsi met acute tese eventueel als dat nodig is!! dat scheelt natuurlijk ook veel tijd!!

gaat verder goed hoor…litteken wordt niet mooi, maar ja is niet het ergste!!