Weinig zwemmers deel 3

Even heel snel vanaf mijn tel, yyyyyyyeeeeeeaaaaaaaaahhhhhhhh hollow. Wat een mooie oogst. Reageer vanaaf uitgebreid op iedereen, maar wat een mooi nieuws vandaag :mrgreen:

ah, dus misschien in eerste instantie langer wachten, maar later eventueel dus meer en snellere mogelijkheden?



Ze wordt inderdaad al groot! Ze wil nu steeds staan, maar vergeet regelmatig dat ze nog niet los kan staan. Dus valt ze om de haverklap en …huilen maar!! Ze leren met vallen en opstaan. Maar dat leren gaat wel traag vind ik :silenced:



Gaan jullie nog op vakantie? Tijgertje is nu een weekje weg, geloof ik. Wij vertrekken a.s. zaterdag. Heb er enorm veel zin in. Al moet het wel iets beter weer worden. We gaan naar Frankrijk en ik geloof dat het daar ook maar 23-24 graden is. Iets warmer vind ik wel lekkerder!

wij gaan eind van het jaar op vakantie, slaan de zomer over…

mis nog even een midweekje ergens heen…



we moeten eerst maar zien of die eieren van mij ontdooid mogen gaan worden :?

ziet het er naar uit dat die wet op korte termijn aangepast gaat worden?



midweekje is ook lekker. En dan aan het eind van het jaar langer weg? Ver weg? Tja, ook afhankelijk van jullie situatie dan natuurlijk :think:

Goedeavond allemaal,

Vakantie, wat is dat??? Zou ook zo graag weg willen, maar zit er gewoon niet meer in. Gaan volgend jaar met de baby weg, eerst naar Sint Maarten en dan door naar Italie. kan de familie de baby ook gaan bewonderen :lol:



Weten jullie al waar je naar toe gaat Sophie? Beter trouwens dat ze gelijk Tese doen als er niet gevonden is tijdens de zoekICSI. Gaan jullie iig niet zonder lege handen naar huis!!



Jules, ben zwaar jaloers op jullie vakantie :mrgreen: Wat is je dochter trouwens een plaatje!!! Wat een heerlijk stel ogen heeft ze :inlove:



Hollow, hoop dat je je al wat beter voeld. Succes alvast met de aankomende dagen!! Lekker laten verwennen door je mannetje :wink:



Speciaal voor Sophie de echo met uitleg van wat wat is :wink:

hey meiden ik ben lang niet helder genoeg om alles in me op te kunnen nemen maar toch even een berichtje van mijzelf



ik had 20!! follikels waar 13 eitjes in zaten



mn linkereierstok moesten ze verplaatsen om erbij te kunnen dus dat deed au!!!



wel kreeg ik veel respect van de artsen dat ik zo rustig bleef liggen

(jullie willen ook niet weten hoe ver weg ik was ik raak soms van heftige pijn in een trance om erdoorheen te kunnen)



tussendoor kwam de dame van het lab

ik heb er dus 13 maar manlief had de laatste keren zelfs met kweekmedium maar 200.000 en nu dus zonder had ie er 300.000 dat betekend dat zn zaad toch iets beter is geworden

en we hebben er maar 13 nodig jeej



vervolgens ruim een uur bij moeten komen om iig de auto in te kunnen op weg naar huis daar ben ik op bed gekropen en er savonds even uitgeweest en nu moeten we er weer uit omdat we zo fysio hebben





jules wat blijft je meissie ook een mooi kindje

wat goed dat ze al zo hard gaat



babygirl

nu snap ik de echo ook woow zeg hoe goed je dat al kan zien



vakantie wow dat wil ik ook wel wij gaan eind september met vrienden een weekje in eeen huisje



zo en nu ga ik weer rustig doen want de laptop doet pijn aan mn buik

dank je babygirl nu zie ik het beter nu ik het weet :oops:



hollow goed gedaan meissie, wanneer hoor je hoeveel bevrucht er zijn en wanneer zou de tp zijn???

rust maar lekker uit



nee we hopen nog dit jaar maar radboud wil wel een nieuwe punctie doen eventueel…dan bewaren we gewoon de eitjes!! maar amc wilde dat niet meer doen…ja zeiden ze dan hebben we straks 20 eitjes van u in de vriezer mevrouw!!



en ja we willen in nov, dec, jan naar een wam land toe een weekje…natuurlijk afhankelijk van de behandelingen eventueel!!!

sophie dat horen we morgen tussen 12 en 14 uur





wat eeen … ziekenhuis dat amc zeg

jammer dat zwolle die behandelingen niet doen anders had ik je die met liefde aangeraden



onze arts die alle echo’s heeft gedaan en ons van het begin af aan bijstond deed niet de punctie (ook de eerdere icsi en iui’s)

maar kwam wel even naar de wachtkamer

ons succes wensen vonden we zoooo vreselijk lief

hollow, dat is fijn , een arts die niet alleen iets kan, maar ook sociaal is! Lief man, dat ie nog even naar jullie toe kwam. Kennelijk begrijpen ze daar in het amc geen fluit van… Goede zet Sophie, om naar Nijmegen te gaan. Weer zo’n punctie zou wel balen zijn, maar ja, als het moet dan moet het.

Spannend hollow, ik hoop dat jullie morgen een super uitslag krijgen. Ben benieuwd wanneer de terugplaatsing is. Hoe zit het met je baarmoeder(s) en de terugplaatsing? Daar heb je vast meer informatie over gehad…

Babygirl, is je baby half Italiaans?? Jammer dat jullie dit jaar niet weg kunnen. Ook niet een weekendje ofzo? Hoe is het nu met je? Wolken al stuk minder donker?



Ik was vergeten dat Mare ook een legitimatiebewijs nodig heeft :wall: Dus we gaan zo als een dolle naar de fotograaf (haha, pasfoto’s van een baby maken, ben benieuwd!) en dan naar het gemeentehuis. Hopelijk kan ik 'm dan vrijdag ophalen :pray:

hollow wat fijn die arts…dat noem ik nog eens empathisch vermogen , helaas missen heel veel artsen (in het amc) dat…



jules ik had totaal geen problemen met de punctie hoor…kriebelde zelfs…ik had nergens last van haha…alleen de pijnen daarna door die cysten dat was onprettig en hopelijk komt dat niet weer voor

nog gelukt jules?? meestal duurt het een week hoor



wij krijgen ook een halfbloedje :mrgreen:

wow we zijn net terug van de joure ballonfeesten ik lig net plat en nu pas gaat het regenen

het was echt heel erg leuk





ja die arts een vrouwelijke overigens is echt een schatje maar dat zijn de meesten daar wel



jules spoedje aangevraagd? dan heb je hem vrijdag meestal wel



en over mn baarmoeders er word er 1 teruggeplaatst in de meest toegankelijke baarmoeder



zo en nu ga ik koesen

Hallotjes,



Hollow, Wat een super artsen heb jij zeg!!! Mooi dat je je ook erg goed voeld. Succes voor straks, ik weet dat ik daar het zenuwachtigst voor was. Duim voor jullie op heel veel emmies!!!



Sophie, Ik zou willen dat ik weinig last had van de punctie. De laatste keer had ik ook een keelontsteking erbij, dus heb de eerste dagen niet fijn doorgebracht (veel koorts en pijn boven en beneden hahaha).



Jules, Beeb wordt 3 kwart Nederlander en een kwart Italiaan (al bestaat de 3 kwart Nederlander uit 2 kwart Antilliaans :mrgreen: ) Wordt dus een zeer multiculti-kindje :mrgreen: :inlove:

De donderwolken zijn gelukkig wat weg getrokken en ik voel me een stuk beter nu ik weer naar binnen heb mogen gluren. Denk wel dat ik om een 12 weken echo ga vragen volgende week. Ik wil gewoon alles goed afsluiten en met goede moet naar de verloskundige gaan.



Hier verder erg slecht geslapen vannacht. Was om 2 uur en om 5 uur wakker. Ben nog wel wat ingesukkeld, maar echt lekker geslapen heb ik niet meer.

Zal vanaaf nog even mijn nieuwe buikfoto plaatsen, ben nu aan het werk.

net de uitslag gehad



van de 13 waren er 12 geschikt

6 bevrucht



zaterdag om 10 uur word er eentje terug geplaatst



damn mn buik voelt alsof ie compleet beurs is vanbinnen au au au au au au au

Ben nieuw hier op het forum en breek heel effe in



Hollow Helemaal super :dance:



:thumbup: :thumbup:

Deze blijven nog heel hard draaien.

ow heej die naam is duidelijk



jij ook welkom hiero





ja ben er heel happy mee maar had stiekem toch wel meer embryotjes verwacht

Zijn er in ieder geval genoeg.



Belangrijkste is dat ze goed zijn

Yeah Hollow, 6 emmies!!! is een hele mooie score. Bij ons vertelde ze dat je 50/50 kan verwachten (nooit vanuit gaan). Altijd mooi als dat dan ook zo is.

Je heb maar 1 goed emmie nodig, duimen beginnen te draaien voor je!!!



Gandor, welkom hier!



Ga nu naar A’Dam. Ga met mijn zussen eten daar. Heb er zin in!!!

hollow mooie score toch?

dan hou je vijf cryootjes over hopelijk

zaterdag de tp spannend hoor meis!!

hij moet gewoon blijven plakken…



veel plezier babygirl



gandor welkom, kom je hier ook mee schrijven en zo te zien kennen jullie elkaar?

ja die cryo’s dat horen we zaterdag

echt heel spannend heb momenteel gewoon spierpijn in mn buik

iets teveel gedaan gisteren denk ik

al had ik weinig last en heb ik veel achter de wagen gelopen



gister dat uitje naar de ballonfeesten was met gandor en haar zoontje en stiefdochter



gelukkig hoeft ze niet hier mee te schrijven ze brak alleen in om ff een berichtje te posten aan mij aangezien ze mijn mannetje niet lang daarvoor gesproken had

aha oké ‘gelukkig’ hoeft ze hier niet mee te schrijven…gewoon voor de gezelligheid dus

ja je moet wel rustig aan doen hollow!! beurs gevoel wel he…lekker je rust nemen…

vind het ook zo spannend voor je wijffie!!!