Shit, was jullie ff kwijt… maar wil Hollow heel veel succes wensen voor morgen! Zet hem op meid! Ik duim voor je!
Tot over een poosje, want wij gaan er even tussenuit!
Fijne vakantie Tierrr
Koesen?? Wat is dat?? Overigens mooie score, Hollow, en morgen dus een spannende dag!! Hoop dat ik als ik terug kom van vakantie een super positief bericht lees hier!
Met spoed een identiteitskaart aanvragen kost 41 euro :shock: ! Terwijl de kaart zelf 8,75 kost :? Dus we hebben het maar op de gewone procedure gewaagd. Met geluk, want vandaag kon ik de kaart al ophalen! :dance:
Tierrr, fijne vakantie!
Ik ga ook weer snel verder met inpakken. Vandaag veel te doen en nog veel te weinig gedaan :oops:
Misschien kom ik vanavond of morgen nog even, anders tot over twee weken!! :-*
hihi het fries zit een beetje in mn systeem
koesen = slapen
fijne vakantie tierrr en jules
hopenlijk heb ik als jullie terug komen goed nieuws
hollow veel succes morgen met je terugplaatsing!!!
tierr en jules lekker genieten op vakantie!!!
Whoehoe Hollow. Als het goed is heb je nu je emmie in je buik!!!
Jules, jij ook een hele fijne vakantie.
Hier verder niet te melden, kom vanavond nog even spieken
babygirl alsof je het wist hihi
om 20 over 10 kreeg ik de emmie in mijn buik
jammer genoeg geen cryo’s
maar ja er is er maar 1 nodig
wat een mooie gezicht we zagen zo de emmie uit het slangetje komen en toen zat ie in mijn buik
hebben er zelfs en echofoto van meegekregen zal zo wel even zien of ik hem kan inscannen
Wauw Hollow, wat een mooie echo. Zou zo super zijn als daar een hele mooie baby uit ontstaat. Dan heb je echt een foto vanaf het begin hahaha.
Je heb er idd maar 1 nodig om zwanger te worden :mrgreen: .
Viel het je allemaal mee vandaag??
ja het viel me vandaag reuze mee het was echt bijna pijnloos enkelt de eendenbek deed pijn
manlief is nu al gek
zit constant aan de rechterkant van mn buik (emmie zit rechts)
en vraagt me nu al of ik me ook anders voel
ja ik heb geen eetlust van de bolletjes maar verders
grrrr ag ja hij bedoelt het lief
Hollow, gewoon zijn ding doen. Mijn vriend vond het ook raar toen er een emmie was terug geplaats (zei de hele tijd dat er een baby aan het groeien was haha). Ze bedoelen het zekers goed hahaha.
Blegh, wat een baggernacht heb ik achter de rug zeg. Heb veel last gehad van krampen en het niet willen legen van mijn darmen (nog steeds niet). Ben maar aan de kiwi’s begonnen en morgen maar lauw water drinken op mijn nuchtere maag.
Heb geloof ik 3 uur wakker gelegen. Ga er vandaag maar weer vroeg in, misschien ben ik morgen dan niet zo moe op kantoor…
Dames
Ik heb jullie weer gevonden.
Ik ben weer terug van vakantie en we zijn gesetteld in ons nieuwe huis.
Morgen de overdracht van het oude huis…
Heb nog niet alles terug gelezen maar las wel even snel dat Hollow een emmie heeft terug laten plaatsen. Hopen dat het goed blijft zitten. Wanneer zou je mogen testen ??
Voor de rest van de dames even een knuffel :hug: , de dames die net weg zijn, geniet van jullie vakantie.
Hier nog een paar daagjes in spanning zitten, hebben gewoon een relaxte vakantie gehad en geklust als we zin hadden ( niet perse om de dag, soms om de 2 dagen , maar vanaf de laatste dag van mijn ongi tot aan nu ) :oops: . Als het nu weer niks wordt, dan gaan we in september voor een HSG.
babygirl das minder hopenlijk gaat het snel wat beter
tijgertje fijn dat de verhuis goed is gegaan
ik mag 14 augustus testen van het zkh
maar ja wat wel apart is ik kan ongesteld worden en tegelijkertijd postief testen
dus sja testen moet ik zoiezow
afwachten nu
god wat een bijwerkingen hebben die bolletjes
was vanmorgen in de auto aan het huilen bij een liedje van meatloaf ofziets
en toen ik me dat realiseerde moest ik zoo vreselijk lachen
en huilen en lachen tja dat is een vage combi
Hollow,
Nog 12 daagjes in spanning dus.
Maar hoezo kan je ongesteld worden en positief testen ?
Dan heb je als je test dus nog geen zekerheid…
tijgertje als je het mischien niet helemaal meegekregen hebt hier mijn verhaal
ik heb een Uterus Didelphis
dit betekend 2 complete baarmoeders
ik kan dus rechts zwanger zijn
en links ongesteld worden
beetje raar maar wel waar
Hollow,
Dit verhaal had ik dus niet meegekregen, sorry.
Maar nu snap ik het dus , dat je en ongesteld zou kunnen worden en zwanger zou kunnen zijn.
Is daar niks aan te doen ?? Door er 1 te verwijderen ??
Sorry dat ik het vraag en als je niet wil antwoorden, snap ik dat ook hoor…
de risico’s zijn daarvoor te groot
en mocht de ene door zwangerschap te zwak worden/zijn dan heb ik altijd nog de 2e
enigste optie in de toekomst ivm heftige ongesteldheid enzo
is allebei laten verwijderen maar dat is pas een optie als onze kinderwens vervuld is
Ik kwam hier ook maar eens ff lezen, omdat we hier eigenlijk ook een beetje bijhoren…
De meesten onder jullie zijn wel al best lang bezig he :hug:
Wij zijn eind april 2009 begonnen, na een klein jaar en een cyclus die op neit veel trok, zijn we verdergegaan voor onderzoek. Blijkt dat mijn man zijn sperma niet echt heel goed is. Ze zijn hoofdzakeiljk niet snel genoeg en ook qua aantal zit hij meestal onder de grenswaarde. In het onderzoek dede ze ook morfologie en dat week ook nogal veel af…
Wij zijn bezig met IUI, dus ze zien er toch ngo wel hoop in ook blijkbaar.
groetjes!
Welkom Tinka,
Balen dat jullie ook in de mmm zitten, maar misschien geeft deze weg wel hoop voor de toekomst…
Ok Hollow nu snap ik het allemaal iets beter…
Hoe voel je je nu ??
Nog steeds spannend …
Hallotjes,
Welkom Tinka, hoop dat de ergste mmm jullie bespaard blijft en dat het met IUI gaat lukken!!!
Hollow, hoe is het met je emmie :mrgreen:
Sophie, hoe is het bij jou???
Tijgertje, spannend morgen testen. Duim voor je!
Hier vandaag de termijnecho gehad en we zijn op 9 maart 2011 uitgerekend :inlove: :inlove: :inlove:
Voel me nog steeds prima en heb weinig last van iets.
Hier onze beeb: