Weinig zwemmers deel 3

babygirl

wat gaat de tijd snel he bijna 9 weken alweer

mooie echo

tinka

welkom hier

hopenlijk is IUI de weg voor jullie

ik voel me op zich goed

erg moe en lichte steken rechts al 2 dagen

tis allemaal afwachten he en das het moeilijkste

argh dat stomme systeem was ik er weer uitgeknikkerd, kon ik weer niet op het forum :wall: :wall: zoveelste keer al :cry:

hollow schattig je mannetje!!! tel met je mee af…heb je dan meteen een echo of niet op de testdag??

jaaaaa babygirl ik zie het nu duidelijk op je echo hihihihi het wordt al een echt mensje!!! 9 maart, mooie datum om naar toe te leven… :-*

tijgertje, hopelijk is die hsg straks niet meer nodig :hug:

tinka helaas welkom hier ook…hopelijk gaat het met iui voor jullie lukken

hier alles zijn gangetje!!! niets te melden eigenlijk alleen dat we 23 aug. al terecht kunnen in het radboud…maar dan kunnen we ms niet…dus moeten we even zien

sophie wat raar dat je er niet op kan ik heb nooit ergens last van

nee ik heb dan geen echo gewoon een test thuis

ik ga denk ik wel om extra controle en echo vragen maar ja dat is dan even zien

Babygirl:

Mooie echo en leuk gedaan zo met de achtergrond

( hoe doe je dat, met wat voor programma ? )

Hollow :pray:

Sophie,

Raar dat je er niet op kon.

23 augustus is wel snel, maar ja als je iets anders hebt staan, moet je daarna lang wachten voor een nieuwe afspraak ?

Babygirl:

Ik weet niet of ik gelijk ga testen op woensdag.

Ik heb vorige ook getest toen ik 5 dagen over tijd was ( uitgaande van een cyclus van 26 dagen) en toen werd 2 dagen later als nog ongi.( had toen een cyclus van 33 dagen ) En iedere keer een negatieve test is ook niet echt leuk… :oops: Ik ben deze banner uit gegaan van een cyclus van 28 dagen. Heb in ieder nog geen ongiklachten, maar ook niet echt kwaaltjes wat op zwanger zijn kan duiden …

Tijgertje, begrijpelijk dat je dan nog een paar dagen wacht met testen. Kan me ook voorstellen hoor, heb hier ook heel wat negatieve testen weg kunnen gooien.

De collages maak ik met Adobe photoshop elements. Heerlijk om even creabea te zijn en iets moois te kunnen maken :mrgreen:

Sophie, balen dat je weer eens niet op kok kwam. Maarre, wel mooi dat de afspraak zo snel al kan!! Hopen dat alels zich nu in rap tempo op gaat volgen.

Hollow, enige wat je kan doen is idd afwachten. Ik vond dit trouwens wel de normaalste periode uit het hele traject. Het enige wat je nl nog moet doen is het inbrengen van die stomme bolletjes, maar verders moet je lichaam alles zelf doen. Ik voelde me echt ook normaal.

Hier niets te melden, slaap gewoon k*t en moet 100 x naar de WC hahaha

Kom even snel verslag brengen en dan snel verder met de laatste dozen uitpakken.

Vannacht aardig geslapen, nog geen ongi en ook geen klachten. :pray: Moet wel veel plassen. Ben er vannacht 3x uit geweest terwijl ik niet veel gedronken had… Heb net ook gelijk nieuwe testen besteld en als het meezit zijn ze donderdag of vrijdag in huis…

Babygirl :

Dan ga ik vanavond even googlen op Adobe photoshop elements… Vind het wel leuk om zo de vakantiefoto’s te bewerken… Die moet ik ook nog allemaal op de pc zetten … :shifty:

Ben weer weg …

Niets bijzonders te melden, wel een nieuwe buikfoto collage:

mooi babygirl, je ziet je buik mooi groeien :thumbup:

tijgertje je houdt het wel elke maand spannend zeg

mooi zo babygirl

dat hoop ik straks ook te kunnen doen

heb al een babyboek en daar ga ik de foto’s inplakken

tijger :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hollow, ik heb een zwangerschapsdagboek gekocht. Ben er echt super blij mee :mrgreen: .

Hou natuurlijk ook alles op mijn blog bij, die wil ik later ook in een boekvorm laten printen. Lijkt me zo’n mooi aandenken aan alles.

Buik groeit snel (en mijn boobs ook :shock: :mrgreen: ). Heb een zwangerschapsbroek gekocht. Hoef hem nog niet aan, maar ben wel blij dat ie al klaar ligt.

Tijgertje, we duimen ons suf voor je!!!

hihi mijn boobs groeien nu al

pas mn bh’s amper

:lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen:

Je krijgt een mooi buikje babygirl.

Hoe voel je je verder Hollow ?

Buiten je big boobies :mrgreen:

Ik vind het zelf ook spannend en moet me inhouden om niet te gaan testen. Heb met Raim afgesproken dat als er morgenavond nog geen ongi is dat we vrijdagochtend 6 augustus gaan testen…

Ik heb ook al een babyboek op zolder liggen. Daar kan je belangrijke dingen in vermelden maar ook foto’s plakken. ( is van Winnie the Pooh )

hey die post WAS langer maar mis ineens wat

ik had dus ook getypt dat ik een serie heb gekocht

het zwangerschapsdagboek en de eerste 5 jaren van je kindje

hihi wat zijn we dan erg meiden hihi met al die boeken

wel heel leuk

verders gaat het wel okay met mij

erg snel moe maar verders ok

Mooi dat je je eigen dan toch best goed voelt.

Ik blijf voor je duimen dat het goed gaat deze keer :pray:

het is nu afwachten wel moeilijk dat wachten slaap er slecht van

Ik ga even snel alles opruimen hier en dan even langs mijn schoonmoeder. Is al heel lang geleden dat we daar geweest zijn en we horen dat het slechter met haar gaat en ze vraagt steeds naar ons.

Dus lopen we zo even met de hond langs om te kijken hoe het met haar gaat…

sterkte daarmee tijger

Hollow, ik heb dezelfde boeken hahahahaha

Tijgerje, sterkte!