Weinig zwemmers deel 3

hey tijgertje heb je een mooie test van MvM??

we weten nog niet wanneer we terecht kunnen want de 23ste konden we niet.

hollow je maakt het wel spannend meis, hopelijk morgen een vet positieve test de duimen draaien nog steeds volop

babygirl gewoon kopen hihihi!!!

negatief

in de verste verte geen streep te bespeuren…

Das dubbel k*t :twisted:

Reageer later beter, zitt nu op mijn tel.

Wel dikke knuf voor beide!

@hollowglade wrote:

negatief
:hug:

sjips meiden dat is niet waar we op gehoopt en waar we voor geduimd hebben :cry:

dikke knuffel voor beiden!!

Hollow en Tinka :

:hug: :hug: :hug:

Test van MvM was super positief, zal vanavond even de foto plaatsen.

Ik mag meedoen van 17 aug tot 26 okt. Was een super aardig vrouwtje…

vandaag wederom negatief

ga zo het ziekenhuis bellen voor de 2e icsi

Hollow :hug: :hug: :hug:

Heb je al gebeld ??

@hollowglade wrote:

vandaag wederom negatief

ga zo het ziekenhuis bellen voor de 2e icsi

he getver hollow balen meis!!!

tijgertje fijn dat je mvm test mooi positief was!! extra bevestiging fijn hoor

babygirl heb je fijn weekend gehad?

tinka jouw :evil: al doorgebroken? :cry:

wij mogen 6 september naar het umcn

hi lieve meiden, daar ben ik weer. Bah zeg, Hollow :hug: :hug: En Tinka, welkom en ook voor jou een :hug: . Hollow, wat zeiden ze in het ziekenhuis?

Tijgertje, voor jou wel goed nieuws!! Kan je meteen een babykamertje in gaan richten. Nou ja… misschien iets te enthousiast… maar wel van harte gefeliciteerd!

Hier een fijne vakantie gehad (overdag dan…), lekker weer, veel eten en met 2 kg extra bagage per persoon teruggekomen :eh: . De avonden en nachten waren een ramp want Mare wilde niet gaan slapen en werd elke nacht huilend wakker. Ze is nu al haar slaap aan het inhalen :roll:

Met een baby kun je toch maar beter in een huisje gaan zitten ipv in een tent of caravan…

Hollow, wat super balen dat die pieptest negatief blijft!!! wat zeiden ze in het zh?

Jules, welkom thuis!!

Sophie, whoehoe een datum voor een nieuwe start!!! Ben benieuwd hoe snel (of langzaam) alles nu voor jullie zal gaan. Hebben iig goed hoop :thumbup:

Tijgertje, ook een whoehoe voor jou!. Mooi dat de test knalpositief was van mvm!!!

Hier een heel druk weekeind gehad en dat krijg ik dan weer in drievoud terug op mijn bordje hahaha. Laten we maar zeggen dat het voor een goed doel is en dat we het er graag voor over hebben :mrgreen: . We zijn wel van plan om zsm een nieuw bed te kopen, want ik slaap gewoon zo slecht op het moment (hebben ook echt een nieuw bed nodig).

Verders rustig hier, ga deze week maar alles op het gemakkie doen.

hey meiden

zoals het nu staat mogen we in november weer beginnen

zou een mooie maand zijn

dan word ik ook alweer 27

wat gaat de tijd hard

jules welcome back

jammer dat mare zo slecht kon slapen

babygirl

ja een goed bed is belangrijk he

hopenlijk vind je snel een lekker bed

sophie

jeej eindelijk een datum voor een vers begin

ik duim voor je dat het jou nu ook gegund mag worden

wij gaan weer met zn 2en relaxen we weten momenteel niet meer hoe we ons moeten voelen

zijn er gewoon even helemaal down en stil van

fijne avond meiden

ja zal eerst een intake worden weer daar, maar het begin is er weer in het nieuwe zkh…

hollow wel mooi snel maar je had gewoon nu liever een positest gehad!!

dikke :hug:

jules welkom terug wat vervelend dat mare niet goed kon slapen

babygirl denk om je lichaam he en je beebje!!! goed slapen is ook belangrijk voor jullie!!

sophie

ja wij vinden het ook redelijk snel

of eigenlijk een mooie tijd

heb toch een aardig voortraject met de pil enzow

vandaag wel een leuke dag gehad

eindelijk de energie gehad om me door de berg vouwgoed heen te worstelen

(had er echt totaal geen zin in)

en we hebben een andere auto gekocht

we hadden een ford focus wagon (vreselijke auto voor je rug)

en we gaan vrijdag onze renault megane(station) ophalen

ik heb er zelf ook in gereden en wat een verademing

en ook nog eens een stuk zuiniger dan ford

jeej kan niet wachten tot vrijdag

Jeej Hollow, nieuwe auto kopen is altijd leuk!!! Wassen en opvouwen, geen probleem. Ben totaal niet georganiseerd, maar mijn kast ziet er van top tot teen netjes uit. Wil het liefste alles op kleur hebben, maar krijg het er bij die vent van mij niet doorheen hahahaha.

Maarre, is er zo’n lange wachttijd voor trajecten dat jullie pas in november weer kunnen starten met ICSI 2?

Sophie, mooi dat de intake gepland is. Nieuwe start, nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!

Hier vandaag naar de verloskundige geweest, was een intake van 40 min :shock: . Heb volgende week vrijdag een echo om te kijken of de beeb nog steeds netjes op schema ligt :mrgreen: .

Verders snot verkouden, echt niet leuk. Slaap er nog slechter van dan ik al deed. Maar ja, alles voor het goede doel.

Had gewoon bijna een hoestdrankje genomen die ik nu niet mag. Dacht (nadat ik het al in mijn mond had) laat ik even kijken of ik dit wel mag. Niet dus, dus op naar de wasbak :lol: . Heb maar water met suiker genomen :mrgreen: .

Zag wel dat Mloeska is bevallen van een jongen, Pim.

Verders niet te melden, ga zo de lijstjes weer updaten

jups zon lange wachttijd en er moet zolang tussen zitten ivm de mega dosis hormonen die je krijgt

maar ja komt wel goed

jeej marloes heeft een zoon

heb even foto’s gespiekt wat een mooi manneke

@BG oeps volgende keer beter lezen hihi

zo k kruip onder de wol de wekker gaat om 5 uur weer

Hollow al weer een nieuwe kans in november …

Sophie ook al een datum geprikt, hoop dat jullie het traject snel kunnen door lopen en dat jullie wens ook snel in vervulling mag gaan. Ik :pray: nog voor dit jaar …

Babygirl oeps volgende keer dus eerst van tevoren even lezen …

Maloeska een zoon, leuk !!!

Voor de rest :hug:

Hier gaat het zijn gangetje…

Vandaag begonnen met vullen van de flessen van MvM …

Hollow, hier maar 1 maand moeten wachten ivm de punctie en hormonen. Er was ook gelukkig geen wachtlijst, dus gelijk weer kunnen starten na de eerste menstruatie na de poging. Blijf het toch bijzonder vinden dat ze overal een andere standaard hebben :think:

Tijgertje, voordeel van een verstopte neus is dat ik de flessen nu niet kan ruiken hahahah. Valt de geur je mee?

Geur valt me tot nu toe reuze mee ( moet ook eerlijk bekennen dat ik de flessen eerst een hele poos buiten heb laten staan zonder dop, was een tip van de informatrice )