Weinig zwemmers deel 3

babygirl ja best geslapen op zich, ben eraan gewend geraakt dat ik meerdere keren wakker word per nacht!! ga ik lekker liggen malen en woelen en draaien en dan val ik weer in slaap…

ja je krijgt toch ook meer echo’s als je in het traject zit of niet?? snap wel dat je die zekerheid wilt hebben dat het dan goed zit bij de termijnecho

hollow kan jij wat slapen nu??

tijgertje hoe voel je je??

Sophie,

Lief dat je het vraagt .

Hier gaat wel. Moe en veel plassen maar verder nog geen klachten. 26 aug heb ik de eerste echo. Ik heb alleen sinds vorige week last van een trillend ooglid :think:

oh spannend dat is al bijna nog twee weekjes!!!

ah je hebt toch al mooi 2 symptomen :dance: niet dat het prettig is, maar ms wel een bevestiging voor jezelf :mrgreen:

Tijgetje, heb hier ook geen rare symptomen. Geniet er maar van, weet dat ik dat wel doe :mrgreen:

Sophie,

Heb al 3 echo’s gehad en in princiepe heb ik geen enkele medische reden meer voor meerdere echo’s. Wil gewoon dat als het mis zou gaan (nogmaals ik geloof dat alles echt wel goed zit) ik zwart op wit heb wanneer dit is gebeurd.

Heb me net aangemeld voor kraamzorg :shifty:

oh wat leuk babygirl, steeds stapje bij beetje dichterbij je beebje hihihihi!!!

lekker van genieten meis :-*

doe je nog mee met mvm??

MVM staat hier al 3 weken :mrgreen: :mrgreen: . Mag tot ergens in september meedoen.

Genieten doen we zeker :mrgreen:

goed zo babygirl :clap:

en houden zo dat genieten meidi :-*

hoe is je hubbie eronder?

waaaaah

ik ben nu ongesteld maar echt heel weinig

en wel krampen maar ook niet zo erg als anders

vanmorgen getest en die kon niet duidelijker negatief zijn

ga nog wel door met de bolletjes want stel dat ie zaterdag alsnog positief is

zeker omdat ik zo weinig vloei

bah bah bah die onzekerheid vind ik maar niets

oh nee he hollow

hopelijk zet het niet door :pray:

ik blijf hard voor je duimen meis!!!

hopelijk is het je ene baarmoeder en gaat in je andere baarmoeder een mooi beebje ontwikkelen :pray:

ik duim ook heel hard mee hoor

het is afwachten allemaal

het is iniedergeval goed dat het maar weinig is

dan kan het gewoon links zijn

was het nou helemaal losgebarsten dan had ik de hoop al helemaal opgegeven

Hollow, nu geen gekke fratsen uithalen hoor :mrgreen: . Blijven duimen dat het de linker baarmoeder is.

Volgens mij houden de bolletjes je ongesteldheid ook tegen (maar dat weet ik niet meer zeker).

Hollow , hopen dat het niet door gaat zetten

:pray: :pray: :pray:

@hollow :pray:

Hier op 12 dagen na de IUI getest en vet negatief… Had het verwacht, de enige pos test die ik ooit gehad heb, was maar heel zwak op dag 14 na de IUI, maar dat is bijna direct misgegaan…

Bleigh, ik wil een plustest! (maar ik neit alleen vermoed ik he :))

Tinka :hug: . Heb hiervoor ook 1 keer een positieve test gehad, maar dat was net na mijn punctie toen ik pregnyl had gespoten :mrgreen: . Wilde weten hoe het was om 2 streepjes te zien hahaha

Ik heb vandaag gewoon voor het eerst babykleertjes gekocht voor onze baby :shock: . Ben er zo blij mee en trots op. Heb een foto op mijn blog gezet. Staat trouwens ook de nieuwe buikfoto op. Gaat ineens hard hiero :shifty:

Hoe is het verders meiden??

leuk babygirl zal even kijken op je blog

tinka is het doorgebroken? nog getest??

hollow hoest met je???

tijgertje alles goed met je?

Sophie :

Lief dat je het vraagt, hier gaat alles nog goed. MvM komt straks om 15.00 uur… Hoe is het met jou ??? Weet je al iets meer over het andere ziekenhuis wanneer jullie daar heen kunnen ??

Babygirl :

Wat een leuke kleertjes en je krijgt inderdaad een mooi buikje :thumbup:

babygirl

oe zooooo cute waar heb je die barbapappa dingen vandaan

hier gaat het wel okay

de lichte ongesteldheid loopt langzaam tegen zn einde heb ik het idee

zo vreemd normaal loop ik leeg en nou moet ik er echt bij nadenken van o ja ff verschonen

morgen gaan we de “officiële test” doen

dus duimen maar

Oehoe Hollow, je maakt het allemaal wel spannend!!! Duim heel hard voor je hier!

De spullen heb ik bij H&M gekocht, hebben ze nu heel veel van barbapapa liggen. Ik was hier vroeger echt helemaal gek van en nu zijn mijn nichtje en neefje het ook. Heb ook alle DVD’s liggen :mrgreen:

Tijgertje, hoe was je MvM test???

Hier verders een lekker dagje gehad. Beetje boodschappen gedaan en heb knetterijsjes gekocht. Zag er zo lekker uit hahahaha. Denk dat ik zondag even naar Den Haag ga, lekker gaan shoppen.

Heb trouwens ook een kinderwagen gezien online, denk dat ik die ga kopen. N. vond hem iig ook erg leuk :thumbup:

oooeo mocht ik posi testen ga ik die ook shoppen leuk!!

ik heb hier 2 wagens staan

blegh ben moe