haha dat ben ik nu al…
dat wordt nog wat straks hihi
Ik zie het ook hoor tijgertje!!!
Proficiat!
Sophie: :hug: Ik begrijp je reactie ook, zo gaat het ook in ons stopperstopicje, maar daar zijn er nog 3 met mij bij, niet zwanger, dus dat is gedeeld leed he
Ik hoop dat het voor jullie ook snel zal lukken! :hug:
Tinka, wil jij hier ook op het lijstje komen te staan? Ook voor jou gaat dan gelden dan 2010 het jaar wordt :mrgreen:
Als je gezellie erbij wil komen, zou je dan de benodigde gegevens naar mij willen pb’en?
Sophie, ben normaal helemaal geen emodoos (okay, heb dan wel gehuild bij The Lion King maar wie niet…) en kan mijn emoties prima onder controle houden. Maar heb nu gewoon moeite met alles, ben benieuwd wat dat gaat betekenen in mijn werk (ben maatschappelijk werkster hahah).
Ach, laat het allemaal maar gewoon komen, kan het toch niet tegenhouden :lol:
Dank jullie wel meiden…
En Sophie,
Ik ga hier ook niet weg hoor, blijf gewoon meeschrijven.
Maar ik weet hoe het voelt, ik ben in mijn topic de laatste samen met Mascha…
Ik heb om 17.00 uur nog een keer getest en dit is het resultaat.
( sorry dat ik nu zoveel foto’s plaats ). Ik had de nieuwe testen binnen en dit zijn andere dan vanmorgen, dus ik moest gelijk even kijken wat deze aangaf. Nu ga ik zaterdag nog een test doen met de digitale van Clear Blue om het echt zeker te weten :oops: Geloof het namelijk nog steeds nietzo, we zijn zo lang bezig geweest en nu net nadat we terug komen van vakantie is het raak :oops:
tijgertje die is wel heel duidelijk ja zaterdag nog een keer testen dan moet je zeker duidelijk verschil zien
jullie zijn lief meiden :-* fijn dat jullie hier blijven
iemand al wat van mloeska gehoord??
babygirl laat ze lekker stromen :-* dus je hub herkent je niet meer hihi??
tijgertje
ik zie je foto;s nu pas
die zijn zoooo duidelijk
heb je de cb test al gedaan?
babygirl
leuk die hormonen he
:hug: :hug:
jammer dat we niets van mloeska horen
ben wel benieuwd
wij zijn gister lekker uitgeweest in sneek heerlijk die sneekweek
Hollow:
Nee heb de test van CB niet gedaan.
Ik test iedere morgen met die smalle staafjes en iedere morgen staan er twee streepjes, dus moet het nu wel gaan geloven.
Dus je hebt gister een heerlijke dag gehad, was ook nog wel aardig weer toch…
Ik had al bij de juli mama’s gekeken voor Mloeska, maar dan kon ik ook niks vinden…
Ik ben de laatste verhuisdozen aan het uitpakken en vriendlief is een nieuwe radio bij mij in de auto aan het inbouwen. Dan kan ik dvd kijken, radio luisteren, ingebouwde tomtom en navigatie… :oops:
naaaah het weer was nix veel regen maar niet koud
dus sja jasje aan en gewoon feesten het is maar 1 keer per jaar sneekweek
dinsdag is het stappersavond voor snekers/en aanhang
dus dan is het nog gezelliger
ben zoooo zenuwachtig voor de test
maar ja nog 6 daagjes
jammer dat we niets over/van mloeska kunnen vinden
lekker luxe tijgertje mooi hoor :thumbup:
hoest ga je het al steeds meer geloven???
hollow ja de eerste week zit erop!! spannend meis, duim heel hard met je mee :-*
babygirl lekker weekend??
wilde vandaag even kijken in sneek maar het is zulk rotweer dat ik nog lekker in pyjama zit haha :oops: hub is weg met een vriend dus ga zo lekker in bad denk ik en vanavond filmpje kijken
Hallo allemaal,
Ben er nog hoor, maar ben zo moe. Gisteren de hele dag BBQ gehad en ben vroeg naar bed geweest.
Tijgertje, zag dat je druk bij de April mama’s bent hihihi. Wordt al echt een groot groepje daar.
Hollow, Balen dat het weer niet wil meewerken. Enne duimen blijven voor je draaien hoor!!
Sophie, pyjamadag is ook heel erg fijn. Ben nu bij mijn ouders in mijn joggingbroek :mrgreen: . Ik hoe van zondag pyjamadag!!
En Mloeska, tja die heeft al een hele tijd niet op kok geschreven. Hoop dat ze iets van zichzelf laat horen, anders denk ik dat ik haar uit het lijstje haal. Wat vinden jullie daarvan??
Hier verder alles okay (buiten het moe zijn). Heb wat last van bandenpijn, maar mag niet klagen. Heb nog steeds de WC pot niet van binnen bekeken hahaha.
op zich goed teken toch die moeheid vervelend lijkt me het wel :?
lekker aan toegeven meis :-*
weet ook niet of mloeska nog komt schrijven laat haar nog maar even staan…wie weet komt ze nog even melden hoe het gaat
zo mijn maaltijdsoepie staat te pruttelen :drool:
pfff dat weekend is veels te kort!!! weer 40 uur voor de boeg…
:roll:
meiden heb weblog gemaakt zie mijn http://www….
zit er nog een beetje mee te spelen hoor maar dit is een beginnetje
goed voor mijn verwerking
Mooi geschreven Sophie. Wat een gedonder toch is het geweest in het AMC!! Heb je er wel eens over nagdacht om een klacht in te dienen?
Het schrijven van een weblog heeft mij ook heel veel goed gedaan, gewoon om alles op te schrijven en een plaats te geven. Niet alleen voor nu, maar ook voor later. Waar we nu doorheen gaan zal nooit meer zo gebeuren, geen enkel traject is hetzelfde. Alle emoties en gevoelens, teleurstellingen of blijschap: het is het waard om opgschreven te worden.
ja we zijn ermee bezig we hebben de klachtencommissie al gebeld…
ja zoveel pech gehad daar en voor ons gevoel nalatigheid ook…
het deed me ook goed om alles op te schrijven
@ Sophie,
Ik ga nu steeds meer geloven ja…Heb gister nog een keer getest en hij gaf nog steeds twee streepjes aan…
Heb het vanavond ook aan mijn ouders verteld.
Mijn vader kreeg gewoon een traantje in zijn ooghoek :oops:
Mijn broertje had echt iets van ooo nou ja oke toen ik zei dat ie oom ging worden. Die was niet zo enthousiast hahaha…
Ik ga van de week 's avonds even je blog lezen. Heb wel even snel een kijkje genomen en zag er netjes uit… Ik hoop dat het je helpt om het een beetje te plaatsen / verwerken :hug: :hug: :hug:
@ Babygirl :
Het wordt een aardig groepje hoor bij de april mama’s…
Vind het ook wel gezellig…
@ Hollow :
Spannend , nog 6 daagjes …
Ik ga de hond even uitlaten en dan duik ik mijn bedje in, mijn vakantie is weer voorbij en morgen om 5.15 uur gaat de wekker weer.
:-*
waaah net een klein beetje bruinverlies
niet veel maar oef wat word je er onzeker van
zelfs met de wetenschap dat dit de linkerbaarmoeder kan zijn waaaah
innesteling hollow?? ik voor je!!!
dank je
ik doe momenteel niet veel anders dan slapen
moet morgen werken dus sja
lekkere afleiding, werkse morgen hollow en als je morgen wakker wordt is het weer een dagje dichterbij de testdag :-*
ga ook zo slapen meiden tot morgen dikke kus
Hollow, We blijven duimen voor je. Komt allemaal wel goed, nu lekker aan het werk en nog maar 4 nachtjes slapen :mrgreen:
Sophie, lekker geslapen?
Tijgertje, jij ook weer lekker aan het werk? Leuk he, al die lieve reacties van familie.
Hier verders niet veel bijzonders te melden (mijn berichtjes zijn echt saai :lol: ). Ben alleen erg moe en moet veel plassen, maar verders nog steeds niets.
Volgende week naar de verloskundige toe, ben benieuwd. Ga wel vragen om de 12 weken echo, moet het gewoon allemaal zeker weten. Vooral ook met het ICSI traject, zou het mis gaan voor de 12 weken, dan heb ik geen recht op 3 nieuwe pogingen maar gaat het daarna mis dan krijg ik 3 nieuwe pogingen. Ga er echt niet meer vanuit dat het mis gaat hoor, maar wil wel alles zeker op papier hebben.
Ga hier maar ook weer verder aan het werk.