jules ow wat vervelend
hoe komt het?
hier momenteel veel veelstress
heb niet minder dan 35!!! follikels
er blijkt maandag niet goed gekeken te zijn
er lagen nog veel follikels achter
word nu dus weer gecoachd
elke dag ziekenhuis en controles
op dit moment is mn hormoonwaarde nog in het veilige gebied
maar ja mn eierstokken
au au au au au au
Jules :
:hug: Hoezo nu niet meer zeker ?
Je had toch een contract gekregen ??
Hollow:
35 :shock: :hug:
meiden
fijn sinterklaas weekend
vermoed dat we daarom zo vreselijk stil zijn
ik heb morgen de punctie
er zijn er maar 10 rijp maar als ze doormodderen zijn ze bang dat ik alsnog teveel problemen krijg
en 10 is genoeg
hollow succes met de punctie morgen :hug:
jules wat rot hoe kan dat nu ineens?
Hollow:
Succes en sterkte morgen :hug:
Ik ben blij dat ik weer op KOK kan, hele weekend kon ik niet op internet.
Ik heb even mijn verhaaltje gekopieerd uit het dagboek van ons humpie site :
Zaterdag 04 december 2010 :
Vandaag hebben papa en mama de sneeuw getroseerd en zijn ze richting Babypark Kesteren vertrokken. Op de heenweg ging het nog wel goed, de wegen waren aardig schoon. Daar hebben ze kinderwagen,reiswieg en autostoeltje opgehaald. Op de terugweg waren de wegen dus niet schoon en moesten ze stapvoets rijden. Papa is wel 3 x gaan glijden , maar geen ongeluk gehad. Normaal als ze naar Kesteren gaan , is het in totaal 1,5 a 2 uur en dan zijn ze weer thuis. Nu hebben ze er 3,5 uur over gedaan…Thuis hebben papa en mama de dozen gelijk uitgepakt en alles in elkaar gezet. Ze zijn superblij met alle spulletjes !
Even snel vanaf mijn tel, Hollow veel.succes en sterkte vandaag. Duim voor jullie dat er een mooie oogst en bevruchting mag plaatsvinden.
hoi dames
vanmorgen de punctie
van de vele die ze geprikt hebben zijn 14 eitjes uitgekomen
manlief had wel minder zwemmers maar dat kan komen door de hoge koorts die hij heeft gehad een paar weken terug
maar de kwaliteit van wat ze hadden was erg goed
nu afwachten
woensdag horen we hoeveel bevrucht
en dan vrijdag de terugplaatsing
meiden ik kruip weer op de bank
heb zware migraine en loop hartstikke krom van de pijn
hollow mooie oogst hoor
nu spannend wachten tot woensdag!!! hopelijk raken er veel bevrucht
tijgertje wat leuk om die dingetjes al uit te zoeken, fijn dat jullie zonder kleerscheuren weer terug waren :thumbup:
Duim voor je Hollow!!!
Hoop dat je migrane goed gezakt is en de pijn vandaag meevalt :-*
Tijgetje, Jeej de kinderwagen is binnen bij jullie. Ben benieuwd naar al jullie nieuwe spulletjes :mrgreen:
Jules, Whats wrong??? Je had toch het contract binnen???
Sophie, al een datum bekend?
Hier alles wel okay, heb decemberstress. Lichamelijk is alles goed, maar mijn hoofd zit zo vol… Ben echt toe aan vakantie en even niets doen. Gisteren weer APK gehad en ben weer helemaal goed gekeurd voor 3 weken. Moet nu dus over 3 weken terug gaan komen :shock: gaat zo snel!!!
Beeb doet het prima, is een druk mannetje. Sint heeft hem ook niet over geslagen, hebben hele lieve spullen gekregen en een knuffeltje wat licht geeft :inlove: :inlove:
Hollow, een goede score! Spannende week voor jou, dat zal je lichamelijke toestand niet ten goede komen. Hoop dat je migraine weer weg is, net als de pijn natuurlijk.
mijn baas had toegezegd dat ik ipv een half jaar een jaar mocht blijven, met uren uitbreiding. Maar nu heeft ‘hogerhand’ gezegd dat ze dat ze dat niet aandurven voor een jaar. Dus nu mag ik wel langer blijven, maar dan met een lager salaris :? . Ben wel goed, maar niet gek.
Ik ga mijn uk weer uit bed halen, want ze ligt al een half uur te kletsen. Ze heeft o-oh geleerd en dat hoor ik nu steeds :inlove: . Ook mmmmmmmm bij eten is favoriet. Erg schattig. Zal je zien dat haar eerste echte woordje Honger is…
Hollow, vandaag weer spannend nieuws. Hoop dat je je goed voelt en dat het heel positief is. Op naar een succesvolle terugplaatsing vrijdag! :-*
babygirl wat fijn dat je weer goed gekeurd bent!!
en over 3 weken weer, ja zo gaat het zeker snel zeg
hier nog steeds geen datum en de komende 3 dagen ook geen post door die fijne tnt :roll:
hollow hoe laat hoor je wat hopelijk zijn er een hoop bevrucht
jules jemig zeg wat balen…stuk minder zekerheid dan ja balen is dat zeg als je erop rekent!!!
tijgertje jij beterschap
van de 14 waren er 13 geschikt
en 7 bevrucht
nu duimen dat er cryo’s bij zitten
vrijdag 2 uur terugplaatsing
ze zouden tussen 12 en 2 bellen
12 uur ging de telefoon al hihi
He hollow, dat is netjes van het ziekenhuis. Goede score!! Nu moeten ze even goed gaan delen! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Sophie, zouden jullie deze week de datum doorkrijgen? Geduld is wel hét themawoord voor jullie hè Is er eigenlijk een oorzaak voor het probleem van je vriend/man gevonden?
Jee meiden, ik hoop voor jullie allebei zo van harte dat het nu toch eindelijk gaat geboren. Hollow deze maand nog, en Sophie straks ook (in februari zal het starten, toch?). Dan zijn we compleet, wat zou dat tof zijn :inlove:
hollow wat fijn 7 bevrucht mooie score, ja nu lekker gaan delen
en het weekend in met een mooie beginnend beebje in je buik
jules de grootste oorzaak is dat bij hem vroeger toen hij kind was zijn balletjes niet waren ingedaald…hij is hier pas op 5 jarige leeftijd aan geopereerd en daarom heeft hij nu bijna tot geen zaadjes
niet perse deze week dat wat horen want dat zal het niet worden, maar hoop wel zo snel mogelijk…want wachtlijst is 3 maanden en daarna beginnen we met de behandeling dus hopelijk als de TESE goed uitpakt in maart/april de icsi
waah ben momenteel weer depri aan het worden
doordat mijn mannetje (en ik ook) tijden zonder werk hebben gezeten en de ww een schijntje was hebben we veel achterstand opgelopen
nu is manlief ziek geweest en ik niet veel gewerkt omdat er geen werk was
dus deze maand word weer erg erg krap
de ziekenhuis bezoeken hakken er zo hard in momenteel
ik weet dat ik gewoon rustig moet blijven alles op een rijtje moet zetten
regelingen treffen en dan zijn we er met een half jaartje helemaal uit
maar oef wat is dit zwaar
hollow dikke knuffel
probeer je nu even te richten op de TP en op mogelijk een zwangerschap
jullie redden je samen wel :hug:
hou je taai meis :hug:
@sophie wrote:
hollow dikke knuffel
probeer je nu even te richten op de TP en op mogelijk een zwangerschap
jullie redden je samen wel :hug:
hou je taai meis :hug:
Daar sluit ik me helemaal bij aan, had het niet anders kunnen zeggen! :hug: hollow
sophie, ik dacht dat die drie maanden vanaf november in waren gegaan, maar dat is dus niet zo :? Jeetje zeg, iets wat ongeveer 25 jaar (?) geleden is hersteld, heeft nu nog steeds zo’n effect?? Onbegrijpelijk hoor. Hoop dat jullie de brief wel voor de kerst binnen hebben!
ja jules dat zou een mooi kerstcadeautje zijn dan kunnen we aftellen :thumbup:
Benne we weer
Hollow, Jeej zo de TP. Hoop dat er een paar mooie cryo’s tussen zitten .
Verders een hele dikke knuf voor jullie. Tref idd regelingen, maak goede afspraken en geniet van elkaar. Financiele onzekerheid maken de mens gek, zie het helaas veel in mijn werk.
Jules, das balen zeg van dat contract! Super lief dat Mare begint te praten en iets met eten is geloof ik bijna altijd een favoriet voor de eerste woordjes :mrgreen: .
Sophie, hoop zo dat jullie voor de kerst een datum hebben gekregen, al die onzekerheid en het wachten!! Enne ik ben voor het slagen van het traject bij de eerste poging voor jullie met TESE erbij :mrgreen:
Tierrr, waar blijft de foto van jullie mooie mannetje, zet hem alnders niet op het lijstje hoor :roll:
:mrgreen:
Hier verders alles okay, gisteren bij mijn dinnetje op kraamvisite geweest. Wat een schattig mannetje en zo klein :shock: Ongelovelijk om te bedenken dat ik over een paar maanden ook zo’n klein mannetje in mijn armen heb :inlove:
Enne mijn kerstwens is dat we allemaal idd zwanger zijn (geweest) en allemaal een mooie beeb in onze armen mogen houden!!! Wat zou compleet zijn met dit groepje toch super zijn, hebben het allemaal dubbel en dwars verdiend! :-* en :hug: voor ons allemaal!!!