jeetje wat een mooie echo’s zeg! Ik had het bij mijzelf helemaal niet zo (hormonen :x ), maar nu vind ik het echt heel bijzonder, zo’n kindje in je buik. :inlove:
Ik begrijp dat jullie het voor je willen houden. Hier zou ik, mocht ik weer zwanger mogen worden, ook voor kiezen. Maar het lijkt me wel heel moeilijk om je niet te verspreken. Of heel vervelend als mensen gaan lopen vissen. Ben benieuwd of jullie het voor je kunnen houden.
Hollow, vandaag weer een echo… spannend! Ben benieuwd of je eitjes doen wat er van ze verwacht wordt. Hoe voel je je?
tijgertje wat een prachtige foto’s :inlove: :inlove:
jules beterschap voor je meisje en succes met de boekjes lezen :lol:
tierr nog bib???
hollow vandaag weer een echo toch?
hopelijk groeien je eitjes mooi
Tijgertje, wat een mooie foto’s!!! Je naam is wel zichtbaar op de foto’s, weet niet of dat voor je een probleem is (ik haal mijn naam nl altijd van de echo af.
En wat heb je alles super onthouden!!!
Jules, Knuffel voor Mare, hoop dat ze weer helemaal is opgeknapt. Enne het niet willen weten, kan me voorstellen dat het moeilijk is om je niet te verspreken. Ik wil het wel gewoon weer weten als we ooit voor een tweede gaan.
Sophie, hoe is het met jullie???
Hollow, Hoe laat heb je de echo? Hoop dat alles super is gegroeid!!!
Hier een heel druk weekeind gehad, maar we slapen op ons nieuwe bed en de kasten zijn bijna helemaal ingedeeld. De troep in huis is dus gelukkig wat minder aan het worden. Ben nu maar aan het wassen (heb niets kunnen doen afgelopen weekeind.
Verders zo weer een pretecho, hebben er zin in!!!
Ow, vergeet ik Tierrr gewoon :wall: . Succes Meis!!! Hopelijk heb je vandaag je beeb in je armen (er is nl een BIA gemeld bij de nov mama’s)
hey meiden
de echo liet 17 (totaal) kleine eitjes zien
vrijdag weer een echo
ben benieuwd
tierrr heeft een BIA? spannend !!!
zo nu ga ik gauw verder moet zo werken
ow tierrr, je bent al lang bezig lees ik! Wat zal je kapot zijn Hoop dat je snel je kindje in je armen hebt en dat het helemaal gezond is!! En dat jij je ook nog goed voelt! :-*
17 kleine eitjes zijn ook veel eitjes hollow
wat zit er lang tussen bij jou steeds tussen de echo’s :think:
tierrr zet hem op meissie!!! :hug:
babygirl hoe was je pretecho :inlove: fijn dat je bed er staat en je kast is ingedeeld :thumbup:
hier alles zijn gangetje ben afgelopen zondag naar de kraamvisite geweest
bij een onwijs mooi mannetje!! :inlove: was even slikken die kleine in mijn armen maar oh zo mooi :inlove: en ik mocht flesje geven en hij keek zo helder uit zijn oogjes :inlove: en toen tijdens het boertje viel hij op mijn schouder in slaap :inlove: pffff ben helemaal verliefd dus hihihi
Even snel, kom strakjes alles online zetten.
Echo was weer super, mooie plaatjes mee gekregen. Tis en blijft een jongen :inlove: :inlove:
Babygirl :
Mooie echo gehad :thumbup:
Wat lees ik Tiertje een bia ??
Ga zo even kijken …
Jules:
Ik hoop dat ik me niet ga verspreken. Ik noem ons kleintje vanaf het begin al humpie en anders praat ik in hij-vorm en mijn vriend praat in zij-vorm, dus dat proberen we nog even vol te houden tot april …
Hollow:
17 kleine eitjes , is dat een beetje goed nieuws ??
Dat mijn naam op de echo staat is niet zo heel erg hoor …
Hier de foto’s
Profiel met handje voor zijn mond
Voet (heeft blijkbaar zeer grote voeten hahaha)
Vooraanzicht van gezichtje
Handje voor zijn mond
2 handjes voor zijn mond
Gezichtje
Gezichtje 2
Gezichtje 3
babygirl prachtige foto’s zeg
:inlove:
Oh babygirl, wat gaaf! Mooi zeg om dat zo te zien.
volgens mij is er nieuws bij Tierrr, eindelijk! Maar via via via lees ik bij de novembermama’s. Dus nog even wachten op meer info! Hoop zo dat alles goed ik met haar en met haar kindje!!
ja Tierr gefeliciteerd met jullie zoontje :inlove:
JESSE
Had al ingebroken bij de Nov mama’s, maar hier natuurlijk ook:
Tierrr, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jesse!!!
Hoop dat alles toch nog goed is gegaan na de moeilijke start.
Heb even de foto’s in een spoiler gedaan, is nu wat makkelijker te openen hahahaha.
Moet zeggen dat we ook heel erg blij zijn met de foto’s :inlove: :inlove:
jammer dat ik haar hyves niet heb
gefeliciteerd met je zoon tierrr weer een mama erbij in ons topic
Van harte gefeliciteerd met Jesse, Tierrr!! Ik hoop dat jullie al lekker van je zoontje aan het genieten zijn en dat hij het heel goed doet!
:-*
Mooie echo’s babygirl !!!
kan me helemaal niet concentreren op mijn werk. Zit om de minuut iets anders te doen dan wat ik zou moeten doen. Reden… Financiele zekerheid blijkt toch niet zo zeker meer
:lol: gedichtje dan maar maken? Doe ik toch nog iets nuttigs…