Weinig zwemmers deel 3

Daar ben ik dan. Even zien tot hoever we kunnen terug lezen:

Jules:

Wij zitten te denken aan de X-Adventure. Weten nog niet welk model, maar heb al wel een paar leuke gezien :mrgreen:

Gelukkig dat je je weer beter voeld.

Ik zie dat photobucket het verkeerde lijstje heeft geplaatst, zal hem morgen weer opnieuw instellen :oops:

Ook gefeliciteerd met je financiele zekerheid en met het voornemen om voor de tweede te gaan :dance:

Tijgertje:

Leuke kinderwagen!!!

Mooi dat de APK ook weer goed was, nu de 20 weken echo :inlove: Ben benieuwd wanneer je de echo komt showen :mrgreen:

Tierrr:

Ooh, wat spannend. We zijn geen van allen benieuwd naar jullie beeb hoor :liar: . Mag iid nu wel komen :mrgreen:

Succes nog met het afmaken van de naamslinger :thumbup:

Hollow:

Jeej, de eerste goede echo is een feit. Op naar een mooie score!!!

Dan nu:

GefeliciflapsTAART!!!

Het zou echt super zijn als de medicatie helpt tegen de bijwerkingen en met de behandeling. Duim voor je!!!

Sophie:

Ben benieuwd naar je uitslagen morgen. Hoop voor je dat ze goed zijn en dat jullie rustig verder gaan in het traject :-*

Nou, was weer een waslijstje aan reacties hihihi.

Hier gaat alles zijn gangetje, maar het is zo druk. We zijn deze week begonnen aan de opknapwerkzaamheden. Zit nu dus in de rotzooi en slaap op de grond (wat verrassend genoeg best okay ligt, wel op mijn matras hoor :lol: ).

Aankomend weekeind gaan we de kast halen en ons nieuwe bed, heb er nu al zin in. De slaapkamer is iig nu geverft en morgen gaat mijn vriend het laminaat erin leggen. Ik ben echt blij dat ik vrijdag niet hoef op te passen op mijn neefje en nichtje :lol:

Verders last van hormonen, kan niet heel erg veel hebben op het moment en heb weinig geduld voor wie dan ook. Komt vast allemaal weer goed, maar soms moet het er even uit :mrgreen:

Vandaag al weer 25 weken, nog maar 15 te gaan :shock: :shock: :shock:

Nog steeds BIB hoor!

Hollow, gefeliciteerd!! En ik duim voor je!!

Babygirl, jeetje, jij gaat ook hard, zeg!

Tijger, wel showen hoor, ons niet zomaar laten wachten!! :naughty:

Lijstje is weer geupdate :dance: . Jules, heb je er ook weer helemaal op gezet :mrgreen:

Tierrr, hoop dat je snel mag gaan bevallen :-* . Las dat je nu lekker nog wat slaap aan het inhalen ben. Kan maar beter nu dan als de kleine er is toch :lol: (gok dat je dan helemaal geen tijd meer krijgt :wink: )

mooi lijstje babygirl :thumbup:

rustig aan he meis en ja 15 weken nog :shock:

Sophie,

Hoe laat krijgen jullie de uitslag te horen??

Rustig aan doen is er even niet bij, maar dat komt er gelukkig wel aan. Heb de laatste week van december vrij genomen om even bij te tanken.

Gaat idd super hard, ben me elke dag weer aan het verbazen hoe snel de tijd voorbij gaat.

tussen 14.00 en 16.00 krijgen we de uitslagen

wel om jullie kindje denken he

@Babygirl25 wrote:

Las dat je nu lekker nog wat slaap aan het inhalen ben.

Haha, dat heb ik geprobeerd ja… maar is erg lastig als ze de hele straat aan het opbreken zijn… waarom NU?? Grrr!! :evil: :wall:

Nouja, van gewoon op bed liggen rust je ook uit, denk ik dan maar… :slight_smile:

Oee, lekker, de laatste week van december vrij, kun je daar mooi naar uitkijken! Voor je het weet, is het zover! :-*

Sophie, ik ben al aan het duimen…

oei, heb het mega druk op mijn werk, maar dacht nog even aan:

HOLLOW, een dag te laat maar toch nog: GEFELICITEERD!!

Haha babygirl, jij bent wel heel snel! Mijn vriend is al begonnen met zinktabletjes en alcoholminderen… En ik begin over een paar weken met gravitamon. Duur spul, maar eerder succes is doorslaggevend :slight_smile:

Ga weer snel aan het werk. Sophie, ik kom vanavond nog even om je uitslag te lezen!

uitslagen waren goed

er staat niets meer in de weg voor onze tese-icsi

nu wachten op de brief want ze wisten nog geen datum

Jeej, wat een goed nieuws. Kom maar op met die datum :mrgreen:

Goed nieuws!! Een opluchting? Hoop dat je snel die brief ontvangt!

Tierrr, da’s balen, dat ze aan de straat aan het werken zijn! Inderdaad een goed idee om nu je rust te nemen, want dadelijk mag je om de drie uur aan de bak! Maar dat is ook zeker de moeite waard hoor :inlove: Hoe is het met je naamslinger?

Babygirl, wat gaaf, een hele nieuwe slaapkamer! Nog speciale kleuren op de muur??

Hollow, fijn te lezen dat het beter met je gaat. Dit weekend een klein feestje? Gezellig! Althans, zolang de schoonfamilie buiten de deur blijft, toch :wink:

Sophie dat is goed nieuws !!!

Hoop dat jullie snel de brief krijgen en een datum :pray:

Jules :pray: Dat de tabletjes snel hun werk gaan / mogen doen…

@Jules wrote:

Hoe is het met je naamslinger?

Ja, helemaal klaar!! En ook het geboortekaartje is nu helemaal naar onze zin aangepast... dus die kleine mag nu gewoon echt komen, hoor, haha!

Sophie, fijn dat de uitslagen goed waren... nu maar hopen dat jullie snel een datum hebben! :-*

Tierrr, vannacht beter geslapen?? Beeb mag nu wel komen alles is klaar (en we zijn nog steeds niet nieuwsgierig hoor :liar: ). Wie komt de BUB melding plaatsen op het forum??

Jules, Kleur is bruin geworden (2 muren) Ben er echt blij mee, staat super!!

Hollow, alle boodschappen al in huis voor morgen :mrgreen:

Nu even ego:

Whoehoe, het laminaat ligt in mijn slaapkamer. Op naar een wat minder rommeliger huis :lol: .

Heb foto’s van de zooi op mijn blog staan voor wie benieuwd is.

Verders niets bijzonders te melden, alles rustig hier :thumbup:

Kom net binnen ( was een druk middagje) dus kom even snel melden dat de echo goed is gegaan.Morgenavond ff scannen en plaatsen en dan vertel ik meer…

Jeeej Tijgertje, een goed echo!! Ben benieuwd naar je foto’s en verhaal :mrgreen:

Gaan hier zo richting Ikea, alle spullen ophalen voor mijn slaapkamer en gang!! Kan niet wachten om vannnacht weer in een bed te slapen!!!

Nou beetje laat maar hier als nog mijn verslag van onze 20 weken echo :

Om 13.20 uur hadden we de afspraak bij echoscopiste. Het was een super aardig vrouwtje !

Ze is begonnen met bekijken / controleren bij het hoofdje en zo het lichaampje naar beneden. Dus als eerst het hoofdje : allebei de hersenhelftjes zijn aanwezig en mooi afgelsoten van elkaar, hersenvocht was ook mooi te zien en zag er goed uit, het hersenpannetje was goed omsloten door de huid, (het is geen waterhoofdje). Het lipje was aanwezig en mooi gesloten ( dus geen hazelipje) , twee neusgaatjes waren aanwezig, lensje in het ene oogje was zelfs zichtbaar. Niertjes waren niet zichtbaar op de echo, dus dat was een goed teken dat ze in orde zijn. Middenrifje was aanwezig en mooi gesloten. Hartje klopte goed, kamers waren allemaal mooi aanwezig en werden netjes afgesloten waar dat nodig was, zelfs de aorta was duidelijk te zien. Ruggewerveltje was goed aanwezig , op de juiste plek en word goed omsloten door de huid ( dus geen open ruggetje ). Armpjes zijn compleet met twee botjes en de handjes hebben 10 vingertjes. De beentjes zijn ook compleet met twee botjes en 10 teentjes aan de voetjes. De navelstreng kwam er bij mij op de goede plek uit en leidde zo naar ons humpie waar het op de plek zit en het waren duidelijke strengen die je kon zien. Het zag er goed uit volgens de echoscopiste. Er was genoeg vruchtwater aanwezig en mijn placenta ligt aan de voorkant. Ons humpie was vrij beweeglijk en soms ook eigenwijs !:-d

Al met al zijn we dus goed gekeurd !! :cheer:

We hebben een mooie reeks aan echo’'s meegekregen en deze volgen vanavond…

hey Tijgertje, leuk zo’n verslag. En zeker ook dat alles goed is met je kindje!! En jullie weten nu dus ook wat het is?! Of wilde je het niet weten, ben er even van af :oops:

Tierrrr, wat ben je stil… :think:

Mare is de afgelopen dagen hartstikke ziek geweest! Hoge koorts, spugen, slapen, slapen, slapen. Erg zielig. Maar nu is ze al een stuk opgeknapt en wil steeds boekjes ‘lezen’ op schoot :inlove:

Jules :

Dikke knuffel voor Mare :hug: :hug: :hug:

We konden nu zien wat het is , maar helaas blijft dat geheim tot april :oops:

Hierbij dan eindelijk de echo’s :

Armpje:

Beentje :

Rug - Heup - Beentje :

Ruggewervel :

Voetje :

Zij-aanzicht :

Zij-aanzicht helemaal :