Weinig zwemmers deel 3

hey meiden

even een berichtje van ikkes

om 14:10 kreeg ik vandaag een embryotje teruggeplaats

hij was erg mooi en liep perfect op schema

ook hebben we 2 embryotjes in de vriezer

jeej

dan heeft het spul wat we nu gebruiken toch erg goed geholpen

nu maar wachten of het nu ook blijft plakken

met de kerst weten we meer

zou een leuk kerstkadootje zijn :lol:

Wauw Hollow, wat goed dat er zo’n mooie emmie is terug geplaatst en dat er 2 eskimotjes in de vriezer mogen!!!

Ga beginnen met duimen draaien en hopen op een mooi kerstcadeautje :lol:

wauw hollow ik ga duimen voor het mooiste kerstcadeau ooit

babygirl wat heb je een mooie avatar :inlove:

fijn weekend meiden wij gaan morgen even een nachtje weg

morgenavond naar Jan Smit en we blijven daar lekker in de buurt slapen

Veel plezier bij Jan :mrgreen: !!!

dank je meis :-*

cool sophie

mn mannetje zegt dat je hem de groetjes moet doen

veel plezier

haha zal ik doen hollow

we hebben er ook erg veel zin in!!

heerlijk om er even uit te zijn

Zijn zijn vrienden N & S er ook bij? Leuk duo. Vond het eerst maar kwallen, maar nu blijkt dat ze erg veel humor hebben. Anyway, veel plezier dit weekend!

Hollow, wat een geweldig resultaat. Nu moet je lichaam even zijn best doen. Hoop dat je in augustus/september je babietje in je armen hebt!!!

we hebben het heerlijk gehad, ben nog op de foto met Frans Duijts geweest :mrgreen:

we hebben ons weer mooi opgeladen en kunnen er tot de vakantie eind januari wel weer tegenaan :lol:

hollow hoe voel je je?

goed drinken he!!

tierr hoe is het met de kleine Jesse??

Haha, met Frans Duijts… Lekkere vent :wink:

Mooi dat het gezellig was! En dat jullie er weer opgeladen zijn. Nu nog even kerst door rollen, letterlijk en figuurlijk, haha.

Hollow, hoe is het bij jou?

En natuurlijk ook: hoe is het met de andere dames??

Sophie, fijn dat je het super naar je zin heb gehad. Heb zelf helemaal niets met NL muziek ala Jan Smit enz, maar hoor dat dat soort feesten helemaal gezellig zijn. Misschien moet ik me er toch eens aan gaan wagen :think:

Nu nog een paar weekjes en dan ga je heerlijk op vakantie!!!

Hollow, hoe voel je je? Heb je nog veel last gehad van de punctie??

Tierrr, Hoe is het bij jullie??

Jules, en bij jullie?

Nog 1 week en dan heb ik vakantie…

Heb nog een caseload in de aanbieding, wie bied :mrgreen:

Verders druk bezig met verven van het huis en vooral ook het verbouwen ervan. Wat een gedoe is het toch allemaal!!! Gelukkig alleen nog de babykamer en de huiskamer. De gang, WC en slaapkamer zijn helemaal klaar!!! Hebben de verf voor de laatste kamers al liggen, dus is alleen maar een kwestie van kamer leeghalen, schoonmaken van de muren, verfje erop en alles weer terug zetten.

Ben ook bezig met het maken van het kaartje, is leuk werk!!! Wordt echt geen standaard kaartje :mrgreen: .

Maandag ook nog een bloedcurve gehad om te zien of ik zwangerschapssuiker heb, denk het niet: 5.4, 7.9, 7.7, en 7.4. Oh wel, we zien het over 2 weken wel bij de verlos.

Ga weer aan het werk :-*

Ben Tijgertje helemaal vergeten :oops:

Hoe is het bij jullie???

babygirl lekker bijna vakantie

is die verf niet gevaarlijk om in te ademen als je zwanger bent?

jee zeg al 28 weken :shock: nog 12 weekjes :lol:

ben benieuwd naar je kaartje als hij af is

vandaag gaat hubbie bellen naar het zkh omdat we nog niks hebben gehoord

hopelijk horen we een datum…ik heb er over gedroomd en toen konden we pas 23 juli terecht hoe ik aan die datum kom ik hoop het niet, maar hopelijk zijn dit keer dromen bedrog

Sophie, en wat is de datum geworden???

Verf is iid niet goed tijdens de zwangerschap, maar hub doet het als ik aan het werk ben of ik wordt verbannen naar de slaapkamer :mrgreen: :mrgreen: Nu nog de babykamer en de huiskamer en dan is het verven helemaal klaar :lol: :lol: :lol:

Enne iid al 28 weken :shock: , gaat zo snel. Over 14 weken is ie er echt :lol: :lol:

Kaartje is bijna helemaal klaar, maar iets zegt me dat ik nog wel een aantal keer zal gaan veranderen hihihi.

we zouden gisteren voor 17 uur gebeld worden; we zijn niet gebeld en nu nog niet dus we weten nog niks helaas

schiet mooi op

wat voor kleuren worden het??

haha lekker toch dat je het kaartje kan veranderen? lekker helemaal je eigen van maken dat is toch wel het leukst , dat zou ik echt niet kunnen zo crea bea ben ik niet hihi

:twisted: %#&%#$%&$# :twisted: (lees hele vervelende woorden voor het ZH)

Wat ontzettend piep dat jullie nog steeds niets weten. Snappen ze dan niet dfat als er gezegd wordt dat er gebeld word, wij hiervan uit gaan (lijkt me nl niet meer dan normaal toch :think: ). Gaan jullie vandaag nog bellen?

Zal de kleuren op de foto zetten en op mijn site plaatsen. Heb alweer heel veel rommel foto’s in de aanbieding en heb ook al onze schoenen op de foto geprobeerd te zetten (dit is dus niet gelukt, hebben er gewoonweg teveel hihihi)

Enne creabea ben ik ook niet echt hoor, maar als je tijd heb ga je tutorials volgen voor leuke effecten te creeeren :mrgreen:

ja we hebben weer gebeld en we worden gebeld voor 14.00 nou we zullen zien, blijkbaar snappen wij er niks van

hoi meiden

even een korte reactie

sophie wat ontzettend &*^^@)^)$^)@$ voor jullie dat jullie zo veel pech hebben met de ziekenhuizen

hier gaat het redelijk

begint heel langzaam wat hoop te komen

de hcg zou nu uit mn bloed moeten zijn van de spuiterij

maar oef wat ben ik beroerd

migraine steeds en ook misselijk

afwachten kunnen ook de naweeen van alle rotzooi die ik in mn lijf heb gespoten zijn

wat is je testdatum hollow??

nou het is allang twee uur geweest en nog niets gehoord

zijn wij nou echt zo veeleisend?? pffff ik reken maar nergens meer op :roll: