Hallo allemaal,
Even snel vanuit werk, ik leef nog. Zal echt proberen vanaaf te komen reageren, maar ben zo moe…
Hollow, een dikke :hug:
hey meiden
hier momenteel druk druk druk
morgen keuring met de honden
dus druk druk druk met voorbereiden is op ons terrein namelijk
ow jules
deca is decapeptyl een spuitje die mijn eigen cyclus stillegt
en sterkte met de verkoudheid
bg :hug: hopenlijk voel je je snel wat beter
hollow, honden goedgekeurd?? Waarop zijn ze gekeurd?
Hier gaat het weer wat beter. Nog steeds hoesterig, maar al een heel stuk minder. Mare heeft vannacht bij opa en oma geslapen, en ik heb vandaag vrij, dus ik heb héééérlijk uitgeslapen! En naar de kapper geweest. Lekker ff tijd voor mezelf. En voor de truffelpepernoten van de AH :lol:
jules truffelpepernoten
zeg dat niet te hard want dan rent mn mannetje naar de winkel
van de 10 combinaties
beveiligers en hond zijn er 9 komen opdagen
en 7 daarvan zijn er geslaagd
van de 2 gezakten mocht 1tje bij de eerste oefening vertrekken
de hond ging er telkens vandoor
en de ander maakte een cruciale fout in de laatste oefening
in dit examen (keuring) laten de geleiders en honden zien dat ze goed samen kunnen werken
mijn mannetje met hondje zijn ook geslaagd maar we zijn niet trots
ze hadden veel beter gekund maar ons hondje dacht dat ze een dagje uit was … tja het is een moment opname de volgende keer zal ze het hopenlijk beter doen
ag ja ik kruip weer op de bank ben ziek aant worden geloof ik
misselijk koppijn enz enz enz
:oops: :oops: :oops: , paar dagen later dan gepland, maar hier ben ik weer.
Hollow, gefeliciteerd dat jullie geslaagd zijn, volgende keer gewoon nog beter toch :mrgreen: .
Nu niet ziek gaan worden, je krijgt het al druk genoeg de aankomende maand. Er moeten mooie eitjes groeien en daarna moet er een beeb gaan groeien :mrgreen: .
Hoe is het nu met je pols??
Jules, Oeh tijd voor jezelf is altijd lekker. Truffelpepernoten ken ik niet, maar klinkt heerlijk :drool: . Hopen dat de verkoudheid helemaal weg gaat.
Tijgertje, wat leuk dat je het hartje heb gehoord, ik vond het echt zo mooi geluidje!! Met 30 weken dus een spuit voor de rhesusfactor. Moet allemaal goed komen :thumbup: .
Jeej, een datum voor de 20 weken echo!!! Met de tweede naam nemen we ook genoegen hoor :mrgreen: .
Sophie en Tierrr, hoe is het nu bij jullie??
Okay, verder kon ik niet terug lezen dus dan zal ik ook nog even gaan.
Wij hebben dus de echo gehad en maak me dan ook echt geen enkele zorgen om die placenta. Heb zoiets, komt allemaal wel goed. Ben alleen heel erg moe: werk is heel erg druk (heb een zeer grote crisis bij een client, heel veel werk) en heb allerlei tussendoor afspraken gehad die allemaal tegelijkertijd komen en niet verzet kunnen worden. De aankomende 3 weken zal dit ook niet veranderen, maar gelukkig heb ik dit weekeind rust!!!
Verders heb ik veel last gehad van mijn rug en ben ik nu in behandeling bij menschendieck. Moet zeggen, helpt echt goed!! Zijn tot de conclusie gekomen dat ik een hele holle rug heb en dat ik mijn bekkenspieren meer moet trainen om dit op de kunnen vangen. Moet dus echt recht zitten en staan :lol:
Hier nog wat nieuwe plaatjes;
Super mooie echo’s! Heerlijk dubbelgevouwen :mrgreen: Je hebt al een mooie buik hoor! Houd je huid het nog goed vol? Bekkenbodemspieren trainen is sowieso erg slim ivm urineverlies na een bevalling…
Hollow, gefeliciteerd! Ik dacht dat jullie met twee honden mee zouden doen? Wat een joker, die van jullie, 'k zie het al voor me, zo’n blije hyperwup op het veld. Haha, dan bedoel ik dus de hond, niet je lief.
Vandaag na een hele hele lange zoektocht eindelijk een bril gevonden en gekocht! Wel heel duur :oops: . Maar ook wel bijzonder. Ik moet nu nog wat aan het werk, maar heb geen zin. Moet maandag een presentatie houden, en die moet ik dus nog maken. Nou ja, de truffelpepernoten, en voor hollow TRUFFELPEPERNOTEN , liggen al naast me. Ooooooh, schandalig. Maar zó lekker!!
En dan heb ik het maar niet over het restaurant waar we gisteren hebben gegeten. Met ster… Onvoorstelbaar dat die weegschaal nog zo vriendelijk voor me is.
:-*
babygirl
oef wat gaat dat hard en wat een mooie echo’s
jules grrrrr
gelukkig zit manlief nu op zijn werk en leest ie lekker niet
maare waar had je ze ook alweer weg? jammie je maakt me gek
hahaha ja een hyperwup is ze
madam kan geen seconde stilzitten
en soms heb je gewoon de pech dat je hond een iik wil spelen dag heeft
nee je kan maar met 1 hond tegelijk meedoen
de andere is een aantal maanden geleden al geweest
maar er deden er wel 4 van onze eigen club mee
als ik de foto;s heb zal ik wel een foto posten van ons moppie
jules? een gewone bril of zonnebril?
zonnebril ben ik al 200 euries verder omdat ik bijna niets op mn neus kan verdragen
moet een bril dragen maar die zit ook niet lekker dus draag ik niet (erg he)
nu ga ik weer verder verjaardag gehad vandaag en beetje niet slim geweest met mijn pols
wiien is veel leuker zonder brace maar ik voel hem nu toch wel een tikkie erger (stomme ikke)
Ik heb een gewone bril gekocht. Eindelijk geslaagd! :dance: Hoezo kan je geen bril verdragen??
Ik haal de truffelpepernoten bij de a h, groot succes :drool:
he meiden daar ben ik ook weer eventjes…
heb soms weinig puf om in dit topic te schrijven sorry daarvoor :oops:
maarre hollow goed dat je hondje door was, dan niet helemaal hoe jullie wilden maar ja…niet zo slim he dat wiien :naughty:
babygirl wat een mooie foto’s zeg!! groeit mooi enne rustig aan he
he jules hoe is het met mare??
tierr laatste loodjes meid is het nog wat vol te houden??
@sophie wrote:
Gaat goed, hoor! Helemaal geen rare dingen gelukkig, alleen de welbekende klachten die soms ook maken dat je het wel even gehad hebt… en heb dus ook minder puf om hier mee te schrijven… :oops:
Maar als je dan weer lekker op de bank zit en je voelt dat heerlijke getrappel… :inlove:
Hoe gaat ie met jou? Was het logeerpartijtje geslaagd? :mrgreen:
Hollow, gefeliciteerd!!
En Jules een nieuwe bril! :thumbup:
En babygirl, die echofoto’s… echt prachtig!! :inlove:
En je groeit goed! :thumbup:
@Tierrr wrote:
@sophie wrote:
Gaat goed, hoor! Helemaal geen rare dingen gelukkig, alleen de welbekende klachten die soms ook maken dat je het wel even gehad hebt… en heb dus ook minder puf om hier mee te schrijven… :oops:
Maar als je dan weer lekker op de bank zit en je voelt dat heerlijke getrappel… :inlove:
Hoe gaat ie met jou? Was het logeerpartijtje geslaagd? :mrgreen:
Hollow, gefeliciteerd!!
En Jules een nieuwe bril! :thumbup:
En babygirl, die echofoto’s… echt prachtig!! :inlove:
En je groeit goed! :thumbup:
ja naatje is echt een heerlijk meiske!!! we hebben genoten en is ook zo fijn om W. zo te zien met die kleine meid echt zo schattig :inlove:
Tierrr, je mag BIBen!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Kom strakjes even schrijven, zit nu bij mijn mams en gaan zo lekker eten :-*
babygirl was strakjes gisteren of is het vandaag :lol:
Hier gaat het goed. Ben een beetje zenuwachtig aan het worden voor het sollicitatiegesprek dat ik morgen heb :shifty:
Met Mare gaat het heel goed. Heel ondeugend wordt ze. Als ze iets niet mag en we zeggen nee en zetten haar ergens anders neer, gaat ze heel hard dramatisch huilen. Maar dat is ook wel weer schattig…
Strakjes is vandaag geworden hahahaha.
Jules, buikje houdt het wel met tijgerprintje :mrgreen: . Draag ze met trots, krijg er iets heel erg moois voor terug :inlove:
Jeej ook geslaagd voor een nieuwe bril en heerlijk gegeten. Ik ga zeker de truffelpepernoten halen, ben super nieuwsgierig geworden :shifty:
Hollow, showen die honden van je :mrgreen: . Enne wiien is leuker zonder brace, maar je pols is liever met brace
Waarom schaf je geen lenzen aan ipv een bril?
Sophie, gewoon weer komen schrijven als je weer puf heb. Logeerpartijtjes zijn altijd leuk :mrgreen:
Tierrr, waar is je eerste bib hier nu :mrgreen: . Geniet nog van de laatste weken, binnen 5 zit het er echt op. Enne getrappel is heerlijk om te voelen.
Zo, weer iedereen gehad hahahaha
Dank voor de complimenten van de echo’s en buik, ben er dan ook trots op :inlove: . Geloof deze week een ongelovelijke groeispurt gemaakt, buik is in eens echt super aanwezig. Mini is ook heel erg druk de laatste week, heerlijk gevoel. Vind het wel fijn om op mijn blaas te trappelen en in mijn rug te liggen.
Therapie voor mijn rug helpt gelukkig goed, scheelt echt een heel hoop ongemak. Vandaag geleert hoe ik goed moet stofzuigen zonder mijn rug te belasten :lol: :lol:
Verders bij de maartmamma’s slecht nieuws gehoord. Met de 20 weken echo zijn ze erachter gekomen dat het kindje was overleden een week eerder. Wat een verschrikkelijk nieuws moet dat zijn om te horen! Ik ben zo dankbaar dat ik mini veel voel en dat alles goed gaat…
Oh enne, nog maar maximaal 20 weken en dat ben ik gewoon mama :shock: :shifty: :inlove:
ja dat slaat er wel even in bij jullie in het topic
maar onwerkelijk gevoel of niet?? geniet er dus maar even van voordat het voorbij is :-*
jules waarvoor heb je soll. gesprek en hoe is het gegaan??
@Babygirl25 wrote:
Tierrr, waar is je eerste bib hier nu :mrgreen: .
Sorry… :oops:
BIB!! :mrgreen:
Wat een nieuws van Anita inderdaad…
Ik ken haar verder eigenlijk helemaal niet, maar pfff, zelfs ik zit er steeds mee in mijn hoofd, wat is het toch vreselijk dat mensen dit mee moeten maken…

Ja Jules, wat voor sollicitatie heb je?
Jeetje, wat een ongelofelijk bericht zeg. Wat ontzettend verdrietig als dit gebeurt.
Meiden,
Ik val hier weer even in als het goed is, kreeg geen melding meer van dit topic…
Babygirl , mooie echo’s en buik groeit goed.
Hollow , Leuk dat er een hondje van jullie geslaagd is, volgende keer gaat het misschien iets beter .
nieuwe bril :thumbup:
Ik moet eigenlijk ook een bril dragen, maar hij ligt hier ook maar in de kast, ik vind het ook niks op mijn neus en lenzen kan geloof ik niet bij mij, heeft te maken met de sterkte die niet sterk goenoeg is ofzo :eh:
Voor de rest ben ik het even kwijt, maar ik kom vaker lezen reageren.
hoe bevalt jullie nieuwe huis je, tijgertje?? en hoe gaat het met je buik(je)?
Vandaag krijg ik mijn nieuwe bril. Maar ben nu zo bang dat ie tegenvalt :shifty:
enneh… nee ik ga geen foto plaatsen