Weinig zwemmers deel 3

jules met die bril zal het wel goedkomen toch?

tierrr wat gaat de tijd snel zeg al bijna je kleintje bij je

hier momenteel prive erg druk met vanalles en nog wat

ook proberen manlief en ik nu een middel uit wat erg goed zou moeten zijn voor verschillende kwalen

en ook zou kunnen helpen bij mijn pcos maar vooral manlief met zijn diabetes en reflux

en het zou ook een goede invloed hebben op de zwemmers

afwachten maar

als het echt werkt merken we het vanzelf

Hollowglade :

:pray: dat het middel helpt…

Jules:

Het bevalt ons prima in ons huisje.

Zijn nu echt bijna klaar, zijn met de laatste kleine afwerkingen bezig en dan gaan we na de 20 weken beginnen aan de kinderkamer. Met mijn buikje gaat het goed. Heb een mini buikje…

Zal vanavond even een foto plaatsen, die staan niet op deze pc.

OEEI een heftig montuur!!! Moet erg wennen. Maar hij is wel HIP. En aanwezig. Terwijl ik het liefst op zou gaan in het behang. (heerlijke reclame, van chocomel). Ben een beetje aan het experimenteren met íets opvallender, maar weet niet of het met erg goed bevalt :shifty:

Sophie, hoe was het gisteren???

Kom vanaaf even lezen en reageren, moet nu naar Meppel voor een congres wat de hele dag gaat duren…wat een zin, wat een zin…

zeg Tierrrtje, we hebben al heel veel bib-ies gemist van je…Nog twee weken tot de uitgerekende datum. Je kindje komt wel heel dichtbij nu!

Ik ben verder het overzicht een beetje kwijt :oops: Sophie, Hollow, wat staat er voor jullie in de agenda deze maand?

Edit: O, zie net babygirl berichtje… Sophie, hoe is het??

Haha sorry!! Ik vergeet het gewoon steeds… :oops:

Maar bij deze dan: BIB!

Krijgen we écht geen fotootje van je bril? je maakt me wel heel nieuwsgierig eigenlijk… :roll:

Sophie had helaas slecht nieuws… geen zaadcellen gevonden… :hug:

ja helaas gisteren weer geen zaad

dus onze laatste hoop is een TESE

wachttijd is drie maanden dus we moeten weer afwachten

sophie :hug: :hug: :hug:

ik hoop voor je dat ze jullie met de tese kunnen helpen

tierrr de laatste loodjes dat gaat hard he

Sophie weet gewoon even niet wat ik moet zeggen :hug: :hug: :hug:

Jeetje Sophie, wat ongelovelijk balen (understatement van de dag…). Nu gewoon dus weer wachten en hopen dat uit de TESE jullie zo gewenst kindje voortkomt. Ik ga zo hard voor je hopen :pray: .

Een hele dikke knuffel voor jullie beide :hug: .

Jules, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd en nieuwsgierig naar je bril :shifty: (mag ook via PB :mrgreen: )

Tierrr, bijna 40 weken :shock: Gaat snel!!! Wel mooi hoor de BIB :mrgreen:

Hollow, hopen dat het middel jullie gaat helpen!!! Verders alles wel goed??

Tijgertje, waar blijft je buikfoto nu (ben niet nieuwsgierig hoor :wink: )

Hier verders gisteren weer de babyAPK gehad, alles weer goed. Gewicht is top, ben nog niets aangekomen :mrgreen: . Bloeddruk ook erg stabiel, beeb doet het top. Sinds zaterdag kan de rest hem ook voelen trappen, wat een super mooi moment is dat zeg. Dat gezicht van mijn vriend, onbetaalbaar (een super trotse papa :inlove: ).

Vandaag weer een drukke dag gehad, ben echt toe aan mijn bed. Kom morgen weer even buurten (mits er geschreven wordt :lol: )

O jee Sophie, dat is heftig nieuws. Weer drie maanden wachten en nog geen zekerheid. :hug: Hoe gaat het met jullie? Voor je man natuurlijk ook 'n hele nare uitslag. Kan hij er goed over praten met je?

Hollow, hoe is het bij jullie? slaat het middeltje aan? Ach, dat weet je natuurlijk niet binnen een week…

Babygirl, nog niet aangekomen. Heel goed, ervan uitgaande dat je je niet uithongert. Leuk dat je vriend het kindje heeft gevoeld!

Wat betreft de bril… Op zich ziet ie er zo best licht uit, maar op mijn hoofd is het best heftig. De zijkant is van hout, dat is wel bijzonder!

Zo lijkt ie heel mooi, jules! Maar een foto waar je hem op hebt, zegt toch echt meer hoor! :wink:

Babygirl weer goedgekeurd, super!

En nog niets aangekomen… allemachtig, hoe doe je dat? :shock:

Babygirl:

Hier wat foto’s van mijn buikje :

tijgertje mooie foto’s :inlove: gaat mooi snel hoor

babygirl fijn dat alles goed was…haha ik mocht ook bij marieke voelen aan haar buik en dat vond ik al machtig mooi toen harry trappelde tegen mijn hand

jules mooie bril hoor valt best mee toch?

enne ja gisteren hebben we er goed over gesproken samen!! beetje tranen gevallen ook we praten zelfs al over KID…maar ik wil daar nog niet aan denken, mijn hub zou dat eerder willen dan ik…toen zei een kennisje van ons iets heel moois…

hollow hoe ver zit jij nu in je behandeling??

pfff mijn adapter van mijn lap is naar de klooien thuis dus kan alleen op werk even op internet, is echt ff afkicken :wall:

Wat zei jullie kennisje dan?? Je maakt me wel nieuwsgierig.

Waarom wil je daar nog niet over nadenken? Hoef je niet te antwoorden hier, maar dat is wel een goed gespreksonderwerp voor jullie samen…

En ja, de bril valt inderdaad mee en ik krijg erg leuke reacties!

Net een vergadering gehad en mijn rug doet nu zoooon pijn van het zitten op een zeer beroerde stoel. Vanavond ga ik lekker in bad liggen!

hey sophie

heb vandaag de 2e deca gezet

22e 1e echo

hier geloof ik ziek aan het worden

net nu manlief aan het opknappen is

ril van de kou en dan heb ik het idee dat ik kook erg raar

Zo ben ik ook weer. Even op iedereen reageren

Jules, leuke bril hoor!!! Ben heel benieuwd hoe die op staat.

Nog genoten van je bad :mrgreen: ?

Tierrr, als je een reservelaagje van jezelf heb, dan kom je niet veel aan :lol: :lol: . Moet ook zeggen dat sinds ik geen vlees eet, het allemaal een stuk beter gaat met gewicht. Eet heel veel fruit en groenten.

Tijgertje, mooie buik :inlove: :inlove: . Wanneer heb je de 20 weken echo???

Sophie, ben nog steeds een beetje stil van je berichtje. Vind het zo onwijs k*t voor jullie dat TESE de enige optie is voor een kindje van jullie samen. Kan me voorstellen dat je nog niet aan KID wil denken, men wat moet dat een moeilijke beslissing worden. Nogmaals een hele dikke :hug: voor jullie!!!

Enne, afkicken van inet hoeft hier gelukkig nooit, heb ook inet op mij telefoon :mrgreen: (erg eigenlijk dat ik niet meer zonder kan :roll: )

Hollow, Jeej, weer een datum die er staat voor de eerste echo!!! Op naar een super mooie 2e poging met positief resultaat!!

Veel thee met honing drinken om niet ziek te worden!!

Zo, dat was weer iedereen. Hier verders niet veel te melden, ga een paar drukke weken tegemoet. Heb zoveel zin in dit weekeind, morgen gaan we laminaat uitzoeken voor de kamers die verbouwd moeten worden en verf kopen :mrgreen: . Kan me nu ook gaan richten op een kinderwagen, ben er nog helemaal niet over uit welke het gaat worden.

Zondag ga ik naar Body worlds in Rotterdam http://www.bodyworlds.com/nl/rotterdam/welkome.htmlBen benieuwd hoe het is.

Verder is mijn buik blijkbaar een super leuke speeltuin voor kleine man, hij maakt er iig goed gebruik van :lol: . Mijn nichtje en neefje vinden het allemaal wel leuk. Vandaag ging mijn neefje mijn buik kietelen, zei dat de beeb er niet tegen kon. Men, wat had ik een grote glimlach op mijn gezicht :mrgreen: :inlove:

babygirl:

26 november 's middags hebben we de 20 weken echo.

Spannend Tijgertje!!! Willen jullie weten wat het wordt?

Raim wil vanaf het begin al weten wat het word en hij denkt een meisje. Ik wilde het eerst niet weten, maar nu lijkt het me wel iets makkelijker met spullen kopen. Ik denk zelf een jongetje. Maar het blijft geheim tot april. Alleen Raim en ik weten wat het gaat worden ( als humpie een beetje mee wil werken )

Vandaag de kinderwagen besteld ( kan zowel voor jongen als meisje ) en de levertijd is 4 tot 6 weken…