Weinig zwemmers deel 3

babygirl, hoe laat heb je de afspraak?

hier alles oké, Mare heeft haar eerste stapjes achter het loopwagentje gedaan. Maar er in klimmen vindt ze nog leuker… We zijn net een weekendje naar de Ardennen geweest. Lekker om er even uit te zijn.

:-*

Haai,

Even snel vanaf werk, kom vanavond uitgebreid reageren.

Echo was okay, beeb wilde totaal niet meewerken (lijkt op zijn vader :lol:). Placenta ligt dicht bij de uitgang, willen ze met 7 maanden nogmaals bekijken. Verder was het buikje te dik, maar beeb lag zo dubbelgevouwen als het maar kon. Heeft ws daar mee te maken.

Vanavond meer.

Fijn dat de echo ok was!! :dance:

Wel jammer van de placenta, maar dat kan ook nog bijtrekken, toch?

En dat buikje, wordt daar later ook nog naar gekeken, of niet?

Eventjes inbreken :oops:

Babygirl ik zou me niet teveel zorgen om die placenta maken, mijn placenta heeft zeer lange tijd zelfs voor de uitgang gelegen, ook bij de 20 wekenecho nog maar met 32 weken was hij daar volledig voor weg en ligt nu netjes op de achterwand. Komt goed :-*

fijn dat de echo goed was babygirl

tierr jij schiet ook aardig op is het nog goed uit te houden??

he meis jij ook hier :-*

@sophie wrote:

tierr jij schiet ook aardig op is het nog goed uit te houden??

Ach ja, het gaat wat op en af. Vaak érg moe, veel harde buiken, zere rug en benauwd, maar verder geen rare/gevaarlijke dingen, dus mag niet klagen... de kleine doet het hartstikke goed en daar gaat het om! :)

fijn dat de kleine het goed doet…en vervelend die kwaaltjes :hug:

kom op he meidi met de laatste loodjes :-*

Hey Tierrr, :hug: Valt niet mee hè, al dat gewicht meesjouwen… Ik weet nog wel dat ik ook ontzettend veel last had van mijn rug. Dadelijk ben je er in een keer van af en heb je een mooi klein kindje op je buik. Nog even volhouden en flink wat momenten voor jezelf pakken. (nu kan het nog!) Ik vond mezelf heel dapper door heel veel zelf te blijven doen. Maareh… hoogzwanger mag je best wat bevelen uitdelen hoor :wink: Met de benen omhoog op de bank!

Haha, zo erg is het allemaal niet hoor, de laatste dagen gaat het zelfs vrij goed en ben ik weer lekker aan het genieten van het (pijnlijke, haha!) getrappel in mijn buik en van het lekker aan kunnen en mogen keutelen. Maargoed, ik kán nu tenminste ook weer wat aankeutelen. Heb er ook wel dagen bij zitten dat ik echt niks kan, bij elke stap die ik zet harde buiken heb en doodmoe ben… kijk, en dan ben je het snel zat… :roll:

Maar nogmaals, mij hoor je verder niet klagen hoor… ben al zó blij dat ik dit allemaal mee mag maken! :inlove:

Hoe gaat ie met jullie? :-*

Haha, dan neem ik die :hug: terug! Je bent al met verlof of nog niet?

Hier alles goed, met mij, met man en met kind. En zelfs ook met de katten :slight_smile:

Haha, hee, knuffels zijn anders nooit verkeerd hoor!! :naughty: :mrgreen:

Maar lekker dat alles goed gaat bij jullie, houden zo!! :thumbup:

Dames ben ik ook weer, was dit topic helemaal kwijt, kreeg geen berichten meer… Sorry dat ik jullie beetje verwaarloosd hebt :oops:

Babygirl : goede echo gehad. Ik zal me nog niet te veel zorgen maken hoor. Weten jullie ook al wat het wordt ??

Sophie: we gaan nu hard richting november. Ik hoop dat jullie snel iets wijzer zijn en snel verder kunnen in het hele proces, zodat jullie wens eindelijk in vervulling mag gaan :hug:

Even mijn verhaal van de VK in de spoiler :

Hier om 18.00 uur bij de VK gewees, had nu een andere dan de eerste keer, was een super leuk en aardig vrouwtje. En … Ik ( ja vriendlief was niet op tijd, dus ik was alleen ) heb het hartje gehoord. Ze had hem gevonden en in 1x was ie weg gezwommen en moest ze opnieuw zoeken. Hij is dus lekker beweeglijk.

Heb ook gelijk uitslagen meegekregen :

Glucose is 4 , Hb is 8,4 Bloedgroep is A Negatief en daar kunnen we problemen mee krijgen bij de geboorte, omdat Raim A positief bloed heeft. Nu moet ik met 30 weken zwangerschap een prik halen en een nieuwe bloedtest laten doen ivm antistoffen… Want omdat Raim positief bloed heeft, is de kans super groot dat de kleine ook positief bloed krijgt en dat botst dan met mijn negatieve bloed…

18 Nov staat de volgende afspraak. Morgen kan ik een afspraak maken voor de 20 weken echo. Dan wordt ons humpie uitgebreid bekeken of het geen afwijkingen heeft en dan weten we ook wat het eventueel gaat worden, maar dat blijft voor iedereen een verrassing :lol:

hey meiden

eindelijk eindelijk zijn die rooie duivels er

voel me al de hele week beroerd en krampen

maar nu dan toch

meteen gebeld

11 november de eerste deca

op mijn schoonvaders verjaardag

en 22 november de eerste echo

en dan heb ik nog meer nieuws

ik heb een steeds erger wordende pijn in mijn hand en pols

ze dachten eerst aan overbelasting of mischien rsi

maar nu na onderzoek denken ze eerder aan carpale tunnel syndroom

whaah dacht dat dat soort dingen een ver van mijn bed show was

via mijn fysio krijg ik morgen of maandag een brace zodat mijn pols rust krijgt en de klachten niet verergeren (volgens huisarts hartstikke duur maar blijkt reuze mee te vallen)

en zodat ik in ieder geval mijn haar kan kammen en vlees en dergelijke snijden want alles doet me pijn

en dan mag ik 5 november naar de neuroloog

Hollow :hug: Het zit je niet mee he…

pfff hollow zit je niet mee :hug:

jeetje hollow, balen zeg, van je arm en pols!! Maar wel fijn dat je nu meteen data hebt. Wat is deca??

tijgertje, dat is vervelend van die resusfactor. Maar ze kunnen tegenwoordig zo veel, al voor een kindje is geboren. Ik hoop overigens dat je kindje ook negatief heeft :pray: Heb je al een datum voor de 20 weken echo? Enneh… je hoeft dan niet neer te schrijven of het een jongetje of meisje wordt. Alleen de naam hoeven we maar te weten :wink:

Hier zijn vriendlief en ik snot en snot verkouden. Heel gezellig, haha!

@Jules wrote:

tijgertje, dat is vervelend van die resusfactor. Maar ze kunnen tegenwoordig zo veel, al voor een kindje is geboren. Ik hoop overigens dat je kindje ook negatief heeft :pray: Heb je al een datum voor de 20 weken echo? Enneh… je hoeft dan niet neer te schrijven of het een jongetje of meisje wordt. Alleen de naam hoeven we maar te weten :wink:

Resusfactor is op zich niks ernstigs, ik krijg er twee prikken voor en dan moet het helemaal goed komen. Ik maak me hier ook nog niet zo druk over...

De datum voor de 20 weken echo is 26 november om 13.20 uur..
Hahah alleen een naam is ook goed. Het geslacht houden we geheim ( als ik me mond niet voorbij praat ) de tweede naam van zowel een jongen als meisje wil ik eventueel wel bekend maken.... Meer verklap ik niet :mrgreen:

Hele dikke :hug: :hug: :hug: voor jou en je vriend :hug:

arme jules hoop dat jullie snel opknappen

ik heb hier mijn brace/spalk binnen

voelt nu al wat beter

niet dat ik meer gevoel heb ik mn vingers maar iniedergeval al minder pijn

typt en beweegt alleen vreemd als je pols geblokkeerd is

Hollow:

Gelukkig is je brace binnen, hoe vaker en langer je hem draagt, hoe meer het begint te wennen… Hoop dat het je helpt om de pijn te verminderen…

he, dat is fijn hollow… maar hoe nu verder? Je kan niet eeuwig met die brace blijven lopen, toch??

Hier nog steeds :frowning: Wat is zo’n kriebelhoest toch vervelend. Gelukkig heeft mijn vriend vanochtend mare verzorgt, waardoor ik iets langer kon blijven liggen. Ik ga zo maar even bij de apotheek iets halen zodat ik vannacht wel goed kan slapen…