Weet niet hoe ik me moet voelen, dit is zo onwerkelijk!

Fijn dat het jou wat hoop geeft! Zo belangrijk om erin te blijven geloven, al weet ik dat dit niet altijd meevalt!

Lieve bianca, heel veel sterkte, verwacht ook niet dat je veel komt posten joh. Weet dat je met ons meeleeft en wij met jou!

Liefs

Ineke

Wilma, weet je al iets meer, of moet je pas later op de dag bij de gyn zijn???

Spannend hoor!

Hoi Luna,

Ik moet vanmiddag om 14.00 uur bij de gyn. zijn, maar ik ben nu precies 1 week overtijd, en is mijn bruine afscheiding intussen rood geworden en meer. Volgens mij gaat het weer mis. Net 10 minuten geleden, maar mijn borsten doen nog steeds zeer, meer last dan gisteren, tepels gevoelig, raar gevoel in buik, maar geen krampen of zo. Ook geen ongi-gevoel, of dat moet nog komen.

Misschien weer een miskraam, dat is dan de 4e, dat kan toch geen toeval meer zijn. Ben benieuwd wat de gyn. vandaag zegt. Gaan ze met behandelingen beginnen of niet en wat?

Verder wil ik dat ze een echo maken, en op HCG laten testen of ik zwanger ben of geweest, en of dit misschien nog te maken heeft met die schimmelinfectie van vorige week waarvoor ik een vaginale capsule heb gekregen. Zou die de ongi 1 week hebben uitgesteld?? 2 maanden geleden heb ik ook zo’n vaginale capsule gehad, maar toen was er niks aan de hand verder dan een beetje meer witte afscheiding en het oplossen van de tablet.

Ik hoop op goed nieuws, maar ben weer bang dat het opnieuw mis is.

Ik heb gewoon het gevoel dat ik zwanger ben, veel meer honger, borsten pijnlijk, rommelen in buik af en toe en heel af en toe links of rechts in mijn buik meer de zijkant steekjes. Niet zo heel pijnlijk. Verder voel ik me sinds vandaag een klein beetje misselijk. Misselijk gevoel, raar gevoel.

Of zit ik er zo erg naast, heb natuurlijk nog geen zwangerschapstest gedaan. Houdt mijn lichaam me dan zo voor de gek??

Hoop dat ik morgen meer kan zeggen.

Groetjes Wilma32

:cry: weet niet zo goed wat ik moet zeggen…het klinkt niet heel hoopvol, ik hoop zo dat je met goed nieuws terugkomt…

Hebben jullie laten onderzoeken waarom het drie keer mis is gegaan? Of zegt men die vreselijke woorden: gewoon domme pech???

Sterkte iig…

XLuna

Suc6 morgen Wilma, balen zoveel onzekerheid. Heb ook van die capsules gehad…gelukkig net de laatste gehad van de week. Ik kreeg er bloedinkjes van doordat ze tegen mijn baarmoedermond kwamen.

hoop dat je toch een goede uitslag zult krijgen ookal lijkt het er inderdaad niet echt op…je hebt dus zelf geen test gedaan?

Hoi Ineke,

Gisteren heeft de gyn. een echo gemaakt, en kon zien dat ik 5 weken en 2 dagen zwanger ben. Er is een vruchtzakje met dooier zichtbaar in de baarmoeder. Maar verder kunnen ze nog niet zeggen of het wel of niet goed gaat.

Volgende week dinsdagmiddag moet ik terug voor nog een echo om te kijken of het gegroeid is.

Een zwangerschapstest heeft de gyn. niet meer gedaan, omdat het op de echo duidelijk zichtbaar was. De bloedingen kunnen vanalles betekenen, zegt de gyn. Hou er rekening mee dat het misgaat zegt hij, maar het hoeft niet, kan dus nu wel goed gaan.

Vandaag mijn 39e cyclusdag, de bloeding is gistermiddag weer minder geworden, en meer dan een druppel gisteren op inlegkruisje is alles.

Nu heb ik nog een klein beetje bruinige afscheiding, maar minder dan eerst. Ik hoop dat dit positief is, en dat het helemaal weg gaat.

Verder heb ik een klein beetje last van mijn buik, vanmorgen flinke buikpijn, maar ik moest naar de wc. en dat bleek niet zo goed te gaan, dus peperkoek gegeten, en daarna ging het gelukkig wel. Toen was de buikpijn ook meteen minder, nu af en toe een lichte buikpijn, verder veel honger, sneller moe, maar voor de rest voel ik me wel goed.

In elk geval als deze zwangerschap niet goed zou gaan, dan beginnen we in januari 2008 met kunstmatige inseminatie, zei de gyn. Het team heeft dit besloten. En we zijn daar blij en tevreden mee.

Maar uiteraard hopen we nu eerst dat deze zwangerschap eens wel goed gaat.

Willen jullie voor me duimen???

Groetjes Wilma32

wilma, op zich klinkt dit positief. Fijn dat je nu in ieder geval duidelijk hebt over je zwnagerschap. Gefeliciteerd! :thumbup:

Tuurlijk duim ik voor je! Ik mag ook woensdag weer…hoop dan een hartje en kindje te zien!! Bij mij was er op de echo ook een dooierzakje te zien en ook een vruchtje…

Fijn dat het bloeden nu bijna over is, hoop dat het weg zal blijven.

Had vanochtend ook weer een klein beetje, waarschijnlijk ook door de obstipatie, maar je schiet meteen in de stress!

Duimen we voor elkaar, maar dit is toch ook positief nieuws!

liefs

Ineke

das toch goed nieuws???

ik duim voor je?

XLuna

Hoi,

Ineke en Luna, het is zeker goed nieuws, hoop dat het deze keer gewoon goed gaat. Volgende week dinsdag krijg ik weer een echo.

Ineke, tuurlijk duimen we voor elkaar, want ik hoop voor jou dat het nu ook goed gaat.

Spannend allemaal, maar voel me te onzeker om echt blij te zijn.

Bang voor weer een teleurstelling. Afwachtende houding momenteel.

De vorige 3 keer dat het misgegaan is, hebben ze nooit wat in de baarmoeder kunnen zien, en nu zagen ze duidelijk een vruchtzakje en een dooier. 5 weken en 3 dagen nu precies volgens mijn gyn.

Dit is nieuw voor mij, want ik dacht echt dat het alweer mis was gisteren voor ik naar de gyn. ging.

Ik was eigenlijk wel verbaasd dat hij iets zag op de echo. Ik vroeg ook nog: zit het wel in de baarmoeder? Ja, zei de gyn. dan kun je toch zien.

Momenteel is het bloeden weer minder, en is weer bruinachtig van kleur, maar alleen met afvegen wc papier zie ik het, ik heb geen tampon of inlegkruisje meer nodig.

Hopelijk is dit een goed teken, verder heb ik nog altijd zere borsten en tepels, lijkt iets meer te worden nu, en voel me raar in mijn maag/buik. Misselijkheid zoiets, en trekkerig gevoel in mijn onderbuik, en soms steekjes. Voor de rest eet ik meer dan normaal, en ben sneller moe, want ik slaap als een blok. Ben ook vannacht 2 keer naar de wc moeten gaan, en vandaag ook vaker dan anders.

Mijn man en ik proberen positief te blijven, maar ik durf nog niet echt blij te zijn. Ik denk dat dat pas gebeurd als de eerste 3 maanden om zijn, en het ergste vrezen is geweest.

Groetjes Wilma32

Lieve Wilma,

ik hoop echt dat het voor jou ook goed gaat. En voor Ineke natuurlijk…maar gerust zul je nooit worden denk ik. Tenminste, ik ervaar dat niet zo. Nu wel hoor, nu die kleine beweegt (en hoe). Maar tot die tijd (dus 20 weken) heb ik me erge zorgen gemaakt. Gelukkig heb ik een super VK die begrijpt wat we allemaal hebben meegemaakt en ik mag komen als ik het niet vertrouw. Even naar het hartje luisteren enzo…

Maar, je bent al een flinke stap verder dan je ooit was…dit gaat gewoon goed…

XLuna

Denk dat ik het hetzelfde ervaar. blij willen zijn maar dit niet durven…jezelf steeds weer afremmen in het wegzwijmelen. Nog even en we hebben weer wt meer duidelijkheid. Wij zijn ook nog nooit zover geweest. Heb vede dezelfde klachtjes dan jou. Heb het idee dat ik de laatste dagen iets meer misselijk ben. Niet echt overduidelijk, beetje vaag op de achtergrond en inderdaad ook meer eetlust, en al 2kg gegroeid en dat komt alleen maar omdat ik meer trek heb!

Vandaag weer een dagje verder!

liefs

Ineke

Hey ineke en Wilma,

volg nog elke dag mee om te zien hoe het met jullie gaat. Mijn vingers zijn gekruist!

En nooit meer gerust zijn, ik herken dat … Begrijp best wel dat jullie de volgende echo willen afwachten, maar het blijft steeds de volgende echo … Eerst het hartje, dan de 3 maanden, dan de 7 maanden (en beweegt het wel genoeg) en dan de bevalling, en dan is het er en zal er dan niets gebeuren…

Ongerustheid hoort erbij! Ik heb (dat besef ik nu) er uiteindelijk ook veel te weinig van genoten, probeer het toch maar te doen!

:pray:

Doe mijn best, en soms lukt het ook wel hoor. Heb net de baby-wals catalogus die ik besteld had, toch maar eens uit de verpakking gehaald. Al wat leuke positiekleding gezien!

ooo die is leuk…! mamalicious is ook geweldig, heb aandelen :smiley:

haha, zal es even kijken!

Ow meid zooo herkenbaar al die ongerustheid. Totaal ongeremt genieten is zo moeilijk. Weet je ik houd me altijd voor bij iedere zwangerschap weer, dat ik twee miljoen procent zeker weet dat zo’n ukkepukje welkom is. Dat ik ook gerust mag genieten hoe vroeg het ook is, want dat is iets wat niemand me meer kan afnemen hoe het ook afloopt. Wat Kee ook al zegt achteraf kan het niet meer. Tijd is niet terug te draaien. Ben wel enorm blij je prachtige banner te zien Ineke! :-* Dus geef lekker toe en desnoods geniet je stiekem :wink:

Dank je lieverd…kom je me snel volgen??

Ik zal mijn best doen, kan niets beloven hoor :wink: :-*

Dat je je best doet is al genoeg hoor!! Heel veel suc6!!!