Weet niet hoe ik me moet voelen, dit is zo onwerkelijk!

Lieve meiden,



Dacht zo ongesteld te worden, de verschijnselen aanwezig. Ook terwijk ik dit typ een wat zeurderige pijn in mijn onderbuik/schaamstreek.

Ik had nog een zwangerschapstest in huis, had eerder deze week ook een testje gedaan (eergisteren) ik dacht toen een streepje te zien maar wanneer ik hem goed in het licht hield zag ik niets meer. Maakte mijzelf er mee gek en heb hem weggegooid.

Maar vandaag reed ik van mijn werk naar huis en dacht dat ik toch die laatste test ook zou gaan doen, om duidelijkheid te hebben. Om weer verder te kunnen.

Maar… er staat toch echt een licht streepje. Ik kan het haast niet neertypen, durf het niet maar… het lijkt erop dat ik zwanger ben… Ben zo bang morgen toch ongesteld te worden, het streepje is vaag, maar wel aanwezig, een dag voor mijn NOD.

Zo verschrikkelijk. Elke keer stelde ik me voor hoe het zou voelen om toch weer positief te testen en nu…durf niet blij te zijn. Het moet zo doordringen, de echte NOD moet voorbij zijn… pfffff. Pak steeds het staafje weer om te kijken of het 2e streepje er nu echt staat.

Dan was hij er eergisteren dus ook al een heel klein beetje, nu dus al wel duidelijker. Heb nog maar 3 testen besteld. Hoop ze morgen te krijgen om te kijken of het HCG toeneemt. Verder durf ik nog niet te denken.

Zou het nu echt gaan gebeuren? Jeetje…



Liefs van een verbijsterde Ineke

Och meid, ik hoop zo met je mee!

Ik ben aan het duimen voor je! Ik weet wat het is om via de MMM zwanger te raken!



Succes!



Liefs,

Moon

Ooh Ineke, ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: dat het dit keer toch raak is!!!

Meid zou toch wel heel gaaf zijn dat het nu eindelijk een keer raak is. Ik hoop het echt!!!



Liefs, Chantal.

:pray: zou geweldig zijn

ik hoop met je mee :thumbup:

JEETJE!!! Ineke, in het kader van een licht streepje is een streep: volgens mij kun je er beter aan gaan wennen dat je zwanger bent!! :lol:



En hoe bizar als het zo zou zijn omdat het dan uiteindelijk toch op de natuurlijke weg is gegaan. Wel zo’n romantische gedachte…:wink:



Ik hou het hier even in de gaten…



Liefs van Sen

Oooooooooooooooooooooh

Kippenvel meis!!! Ik hooooooop het zo hard voor je!!!

Zit helemaal te stuiteren!!! :stuck_out_tongue:


:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

OOH, Ineke!

Dit zou toch echt supergaaf zijn!!!

Krijg helemaal een rilling over mijn rug.

Ons goed op de hoogte houden he??!!

Whaaaa!!! :o 8) :lol: :dance:

Ok geen woorden voor, stuiterdestuiter!! :mrgreen: Aan je emailtje nog niet toegekomen, laterder eerst uitstuiteren hahaha.

tipje; voorzichtig aan wennen, eerst samen (nu ja en hier dan 8) ) en langzaamaan een ‘tweede agenda’ maken…met bv een dikke vette Predictor een fotolijstje kopen (voor die eerste echo :angel: ), bij de eerste echo hoort een eerste mutsje/jasje/shirtje en niet te vergeten een banner!!! Zow hoezo ‘plaatsvervangend blij’? :stuck_out_tongue:

En niet te vergeten…alle testen die ooit gemaakt zijn proberen :wink:

Eerst meerdere van dezelfde naast elkaar (om de dag zodat je die streep gewoon onwijs vet er vanaf ziet springen!) en zodra die testen je hebben overtuigt; Predictor…echt waar als die positief is dan is het echt, echt, echt zo. :smiley:

Wow Ineke, wat goed en wat spannend. Ik duim voor je!

Ineke, echt GEWELDIG nieuws is dit !!!



En wat een kado dat het nu “vanzelf” is gegaan :dance:



Spannend hoor meid; gefeliciteerd !



Maaike

(die er- positief ingesteld als altijd :wink: -

al helemaal vanuit gaat dat een streepje een STREEP is !!)

Hoi Ineke,



Goed nieuws Ineke, een positieve test betekent dat je zwanger bent.

Meid, ik hoop dat het goed gaat, en ik duim voor je.



Ik kan me wel helemaal inleven in jou situatie, hoelang ben je al bezig zwanger te raken?? Het is je gegund.



Je bent onzeker en twijfelt nu heel erg omdat je al veel meegemaakt hebt wat kinderwens betreft. Ik weet er alles van, ik geloof dat ik ook zo zou reageren. Ik herken mezelf hier best goed in, Ineke.



Als ik nu zwanger zou raken, zou ik ook niet meteen een gat in het plafond springen. Ik zou een afwachtende houding aannemen denk ik, tot dat er een echo is geweest waarop te zien is dat alles goed is.



Wat wij meemaken, brengt veel onzekerheid met zich mee, dus ik begrijp dat bij jou heel erg goed.



Als de zwangerschap goed gaat, dat denk ik dat je vanzelf positiever word, en blij zwanger kan zijn.



Groetjes Wilma32

oh Ineke, wat spannend!! maar dit klinkt allemaal heel hoopvol! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ga je morgen naast de brievenbus zitten?:wink: Als ik jou was rende ik heel snel naar de apotheek voor nog een test…

Ik hoop op een heeeel dikke streep voor je!! Kan me je onzekerheid wel voorstellen hoor. Uiteindelijk proberen we ons allemaal voor te stellen hoe het is om zo’n streepje te zien verschijnen en als het dan eenmaal zo ver is dan is het vast heel onwerkelijk.

Hopelijk wordt die streep een mooie beeb!

liefs maya

Ineke, wat lees ik nou?? super zeg!! Ik kan wel begrijpen dat je nog wat verbijsterd bent!



Hoe is het nu dan?

:pray: :pray: :pray: :pray:

Hoi meiden, geloof dat het langzaam wat door begint te dringen. Vandaag de NOD…tampontest negatief en dat kan ook haast niet anders natuurlijk. Gisteren wel wat buikpijn en was ik meteen bang ongesteld te zullen worden, ookal weet ik dat dit ook bij zwangerschap hoort!

Wacht nu met smart op de postbode…zal wel wat later zijn i.v.m het slechte weer.

Toch voel ik wel van alles hoor. Vaag misselijk, gespannen buik, wat hoofdpijn, dorst, wat in mijzelf gekeerd…tja. Zijn wel de verschijnselen he? pffff.

Net nog even in mijn babyspulletjes zitten rommelen, dacht dat ik nog van die tijdschriften had maar heb ze toen waarschijnlijk bij het oud-papier gegooid. Wel heerlijk die zwitsal geur!!!

Hou jullie op de hoogte hoor. Als het allemaal goed blijft gaan dan ga ik voor 31 oktober een 1e echo afspraak maken. brrrrrrr. Ben dan 6 weken.



liefs

Ineke

Ik duim verder voor je mee dat je echt zwanger mag zijn

Maar idd, een streepje is een streepje - hoe licht ook !

Mss bloedtest vragen bij de ha? Dan weet je het onmiddellijk

He Ineke: Oooh spannend hoor. Nu maar hopen dat die streep van de test afknalt!!! Laat je nog wel even een foto zien???



Liefs, Chantal.

hehe eindelijk is de postbode geweest. Leek er eerst ook nog op dat hij ons huis voorbij ging fietsen!

Net weer een testje gedaan en weer een 2e streep. Had hem liever nog wat duidelijker gehad maar hij staat er toch echt hoor, ietjse donkerder dan die van gisteren. Morgen nog maar 1 doen. (had er 3 besteld). Maar het is gewoon duidelijk dat ik zwanger ben!!!

Wil de test graag vetter zodat ik echt kan zien dat het HCG zich aan het verdubbelen is. (elke 48 uur geloof ik…).

Kan geen foto laten zien, ben niet zo handig en we hebben onze camere deze week uitgeleend aan mijn schoonzus die aan het genieten is van de herfstvakantie.

Tril nog helemaal…wat een stressen is dat zeg!