Weet niet hoe ik me moet voelen, dit is zo onwerkelijk!

GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:dance: :dance: GEFELICITEERD~!!!

Wauw, wat super meis… Hopelijk zul je een voorspoedige zwangerschap hebben en mag je over een week of 38 een kindje in je armen sluiten! Ben je eind juni uitgerekend? Gefeliciteerd & geniet ervan! :-*



Groetjes,

Jippie

Ja, denk rond de 25e…wat een raar idee.

Omdat de hele familie ook altijd enorm meeleeft en dus ook ongeveer weten wanneer mijn NOD is…hebben we ervoor gekozen om het vanavond al aan de ouders te vertellen.

Natuurlijk is het nog heel pril, en wij weten als geen ander dat het nog mis kan gaan maar voor nu zijn we ZWANGER en willen we dat graag delen. En we weten ook hoe belangrijk het is steun te ontvangen wanneer hte mis gaat. Toch proberen wer ervan uit te gaan dat het nu eens goed zal gaan!!!

heb kleine slagroomtaartjes gekocht en deze met blauwe en roze muisjes bestooid. 2x de zwangeschapsbanner uitgeprint en er ook op gedaan. Erg mooi geworden, balen dat ik nu niet mijn digitalecamera heb uitgeleend…maar ja.

Toch kan ik het gevoelsmatig nog niet bevatten, het lijkt alsof het niet echt gebeurd allemaal. Ben nog steeds in shock… :lol:

Gefeliciteerd,

geniet er maar lekker van!



We hebben het nu ook verteld toen de test net droog was…! Lekker belangrijk…!



XLuna

Haha, helemaal in shok !! :lol:

Gefeliciteerd meid ! Ik ben echt blij voor je !!! :dance:

Ineke wat super voor je zeg!!! Heerlijk dat het zonder de mmm is gegaan. Ga er lekker van genieten en hopelijk mag je over een aantal maanden een prachtig kindje in je armen houden.



Groetjes, Daniëlle

Lieve Ineke,



Wat lees ik nu? Meid, ik heb kippenvel, echt waar!!



Ook al is het nog zo pril, ook al ben je in shock (wat ik me heel goed voorstellen kan); GEFELICITEERD!! :dance: :clap: :dance:



liefs, Diana :-*

GEFELICITEERD!!! :mrgreen:



(ik ken je verder niet, maar dat maakt niet uit ;))

hihi

ik wilde dus ook net zeggen: ik ken je helemaal niet,

maar ik ben ook zo blij voor je :thumbup:

Hey toppertje wat is dit nu , had je me ook wel effe mogen emailen joh, haha lekker ding , wat een gaaf nieuws, ben blij dat ik hier nu eens lees ( ik ben momenteel niet op KoK , alleen updates in arm om je schouder )



Wat gaaaaaf te lezen jou nieuws ,je weet wel hoe ik met je meeleef …



en en en en duzzz GEFELICITEERD EN HEEL HEEEL VEEL GOEDS !!!



Super meis écht waar… ik hoop dat het je gegunt zal zijn een voldragen zwangerschap te hebben zonder al te veel klachten en met ene pracht ownder als resultaat…



succes en met liefs bianca. :dance:

:dance: :dance: :dance: GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance:



Wat zullen jij en je hubbie blij zijn! Jullie wachten al zo lang; geniet er van!

Hoi Ineke,



Als je al 2,5 jaar bezig met een kinderwens bent, lijkt het soms onwerkelijk dat je zwanger bent, en kun je het bijna niet bevatten.



Gelukkig begint het bij jullie door te dringen. En trouwens dit soort gebeurtenissen zijn ook heel bemoedigend voor de anderen die al langer bezig zijn met een kinderwens. Het geeft anderen ook weer hoop, incl. mezelf. Wij zijn zelf nu ook bijna 2 jaar bezig met onze kinderwens, en in die tijd ben ik 3 keer heel eventjes zwanger geweest, maar alle 3 is het misgegaan. 3 keer miskraam voor de 6e week. En ik begrijp uit jou verhalen dat je ook heel wat hebt meegemaakt al.



Meid, ik wens jou en je man heel veel succes toe en heel veel goeds.

Een fijne zwangerschap en een mooi en gezond kindje toegewenst.



Groetjes Wilma32

gefeliciteerd!!!

Lieve Ineke!



Van harte gefeliciteerd (nogmaals)!



:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Hoi Ineke,



Een tijdje hebben we op het zelfde topic geschreven, daarom ‘volg’ ik je af en toe nog een beetje. Ik heb echt kippenvel van jouw positieve bericht! Ik ben ontzettend blij voor jullie. Hartelijk gefeliciteerd! Hopelijk blijft nu alles helemaal goed gaan!!!

Veel plezier met het vertellen aan de familie.



Groetjes Jozie

Wat een geweldig nieuws



HARTELIJK GEFELICITEERD!!!





Mogen we je dan binnenkort verwelkomen bij de juni-mama’s? :mrgreen:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



OOOOOOOO In ik ben echt superblij voor je!!!



Gefeliciteerd meissie!!!

Hoi meiden,

Wat zijn jullie lief! ja, het begint nu een klein beetje door te dringen geloof ik. De test vanochtend was weer ietsje duidelijker…

Morgen wel even naar de huisarts want heb denk ik een schimmelinfectie…

Verder af en toe buikpijn wat heel angstig blijft, probeer het allemaal op me af te laten komen en een beetje te genieten want dat is zo belangrijk!

Heb wat zwangerschaps-tijdschriften gekocht en ga vanavond even lekker in bad. Heb even rust voor mijzelf nodig. Kan er slecht tegen om in gezelgschap te zijn en mensen die iets van me willen. wil even allen zijn met mijn gedachten ofzo…maar ja, moet er niet in vervallen alleen maar aan dingen te denken die mis kunnen gaan/zijn…maar dat is erg moeilijk.

Ik denk dat ik vanavond me voor ga stellen op het juni-forum hoor, dat voelt nu wel goed. Nu de NOD en de dag erna geweest is…

Afspraak bij de gyn is gemaakt voor 9 november om 9:15uur. Kon niet eerder i.v.m zijn vakantie of ik had naar weer een ander gemoeten.



Liefs ineke