Weet niet hoe ik me moet voelen, dit is zo onwerkelijk!

9 november, dan ben je bijna 7 weken? Wie weet is er dan een mooi kloppend hartje te zien…!

trouwens veeeeeeeeel afscheiding is voor mij normaal blijkbaar tijdens de zwangerschap, dus misschien valt het mee qua infectie…

Als het goed is ben ik dan 7 weken en 2 dagen… op 3 oktober is mijn eitje bevrucht!!! (rond 10:30uuur :oops: :oops: :dance: ).



Tja, die afscheiding is niet zozeer veel meer (nog) maar af en toe groenig…en het geeft een brandend geirriteerd gevoel.

Heb/had ik normaal altijd ongeveer vanaf mijn eisprong tot mijn ongi en nu blijft het dus. Vervelend en ben natuurlijk bang dat het schadelijk kan zijn dus maar even zalfje halen.



Liefs

Ineke

Wat super die banner he?! Maakt het weer iets echter…

prachtig mooie banner, meid :-*

echt ontroerend om te zien !

Wow ik lees dit nu pas, ik weet nog dat je schreef dat je zelf maar aan de klus was gegaan om toch deze kans optimaal te benutten en nu ben je dus zwanger. SUPER GEFELICITEERD MEID, GENIET ER VAN!

Liefs Marieke

de banner is súper!

En je gegunt. Bedankt voor je pb… Ik voel me helemaal niet jaloers ik vindt het top dit te lezen. Zelf zijn andré en ik aan d epil, om alles tot rust te laten komen en es gene pijn t e ondervinden. Nu al helemaal fijn even geen eigen sores… immers met Anne haar geboorte en haar ziek zijn heb ik zo wel even voldoende aan mijn hoofd, het is als of er iets van boven is geweest die ons dit heeft ingefluisterd en als of de weg uitgestippeld is gezet en ik hem bewandel,klinkt heel gek,maar het is zo.



Meis ik blijf je volgen en ik hoop dat je mij ms zo nu en dan es op de hoogte houd via de mail,mocht ik minder op kok zijn… alle liefs moed hoop sterkte kracht geluk liefde en goede gezondheid van mij voor jou je ukkie op groei en je partner… TOYTOYTOY :thumbup: :-* bianca

Komt voor elkaar hoor! En jij ook doen he? Hoop dat alles goed komt met de kleine Anne… je hebt het verhaal elders staan he, zal het eens goed lezen. Veel sterkte gewenst.

En een goede beslissing, zodat jullie er straks samen weer voor kunnen gaan! Had het er vanmiddag nog even met mijn ouders over, je weet wel ‘alles heeft een reden’. Misschien is het wel zo en moet het nu onze tijd zijn! En straks die van jullie.



liefs

ineke

Hey Inneke,



wat lees ik nu!!! Fantastisch :clap: :clap: :clap: :clap: Dit is je zo gegund :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



Zit ik al een hele tijd mee te lezen met de zwanger na mk topic om te weten hoe het je is gegaan en nu lees ik dit hier!!!



Oh, ik ben zo blij voor je… En juni is een fantastische maand om te bevallen (en ik kan het weten want onze Briek is dan geboren!)



Ga er maar ongelooflijk van genieten! En niet te onzeker zijn, dat helpt toch niet (ik weet ook wel dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan :oops:) maar toch het is waar!



Fantastisch. Ik word er helemaal happy van…



Groetjes

Kee

Bedankt!!! Kon ik maar even naar binnen kijken…toch begint het wel beter te voelen hoor. Nu wachten op een hevige misselijkheisdaanval!

:-* :hug: Topper, ik blijf je volgen hoor. :thumbup:

Ik volg jullie allemaal altijd van een afstandje, en nu zag ik ineens ergens iets staan over jou. Kon het niet laten om even te spieken. En wat ik daar zag staan kippenvel kreeg ik ervan.



Lieve Ineke spannend dat snap ik heel goed, maar oh wat mooi en fijn. Eindelijk mag het dan zo wezen.



Hopelijk zijn heel snel die eerste drie maanden voorbij.



Liefs Marielle :vlinder:

ik dacht, laat ik hier eens komen lezen…kom eigenlijk nooit in dit forumgedeelte. Maar dit zijn goede berichten zeg



Gefeliciteerd meid en uhhh dat onwerkelijke en die buikpijn klinkt als muziek in de oren bij mij. Ik heb de buikpijnen omgezet naar t idee dat mijn baarmoeder weer een stukje aan het groeien was.

Ja, dat probeer ik ook steeds te denken maar vind het wel erg vervelend hoor!! Voet dan zo alsof ik ongi ga worden…pffff.

Maar…zag gisteren opeens dat ik zo’n bruine streep op mijn buik krijg. Nu, dat is toch wel een duidelijk bewijs he.

Ga toch vanmiddg nog 1 test doen, hopende op een super vette 2e streep…hou jullie op de hoogte hoor!

In die banner staat je geweldig! :mrgreen: :inlove: :inlove: :inlove:

hey meisssie hoe is ie, hoe voel je je ? Haha nog een test joh , kan t schelen ook he ?



Succes ik denk aan je en met liefs bianca :-*

Nou, ik voel me op dit moment zeer verdrietig en boos.

Na gisteren de hele dag buikpijn, waarbij ik me maar voor hield dat dit erbij kan horen. Verlies ik nu bloed, helderrrood bloed. Duidelijk genoeg dus.

Het is weer mis…maakt me zo boos. Waarom moet ons dit gebeuren? Wat is het nu hiervan? maar daar krijgen we toch geen antwoord op.

hou jullie op de hoogte maar voor mij is het wel duidelijk.

Het voelt niet goed en dat heeft het ook nog niet echt gevoeld.



liefs

Ineke

Meid, hoe erg je ook geschrokken bent, er is nu nog niets zeker.





Bloed is idd geen goed teken, maar er zijn uitzonderingen…

Ik ga heel hard duimen dat dit een uitzondering is! Dat MOET gewoon!



:pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray:





Probeer nog even positief te blijven. Er zijn meiden die gewoon 9 maanden lang doorbloeden… :frowning:





Hele dikke knuffel, meer kan ik niet voor je doen, helaas… :hug:



Liefs,

Noortje

GGGRRRRRR… :frowning:

Maar ik sluit me aan bij Noortje, ga heel hard met haar meeduimen. :pray: :pray:

Het moet goed komen!

In ieder geval sterkte, kan me wel voorstellen dat je het even niet ziet zitten. Kop op.

:hug: :-* :hug: :cry: :hug:



Weet niet wat ik moet zeggen, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit…