Weet niet hoe ik me moet voelen, dit is zo onwerkelijk!

oooh Ineke, nee toch!! :cry: Hopelijk is het loos alarm… dikke :hug:

Net bij de gyn geweest. Mocht meteen even langskomen. Bij inwendig onderzoek begon mijn baarmoedermond meteen te bloeden, dit omdat er 2 wondjes aan de buitenkant zitten.

Verder zit de zwangerschap in mijn baarmoeder maar kon de gyn nog niet zien of hij in takt is of niet omdat het nog zo pril is.

Het kan dus alle kanten nog opgaan. Wanneer het doorzet mag ik eeder terug komen. Anders volgende week woensdag, dan moet er een hartje zijn.

Wat een stress deze week. maar zolang het bloedverlies niet doorzet, houden we hoop. Al is dat zeer moeilijk!



liefs

Ineke

Juist… positief proberen te blijven dus…







:pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray:





Wat zal dit een lange week worden… pffff…



Liefs,

Noortje

och jemig meis , sterkte d ekomende week , ik duim mee dat het je goed gaat en dit geen einde van je zwangerschap zal zijn, met liefs bianca. :-*

Hoi Ineke,



Dat gaat dus een hele spannende week worden! Hopelijk komt het bloedverlies dan alleen door die wondjes en niet doordat het verkeerd zal gaan. Ontzettend veel sterkte & hier draaien de duimen volop! :hug:



Groetjes,

Jippie

hé Inneke,



ne hé. Dit mag niet waar zijn…



Ik duim dus dat alles in orde komt, het kan echt hoor dat dit gewoon bloed is van wondjes aan de buitenkant en een meer doorbloede baarmoedhals…



:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

:-* :hug: :kaars: :pray:



omdat ik aan je denk meis…

Oooh Ineke, wat een spanning!

Ik bid voor de goede afloop. :pray: :pray:

Verdorie nog aan toe zeg! Nou gelukkig mocht je gelijk naar de gyn en was het bloeden van de wondjes…



Ik duim ook ontzettend hard voor je mee! Er zijn toch wel een aantal meiden die ik het toch wel bijzonder gun en jij bent daar 1 van!!!

Ik vind het dan ook klte dat je nu weer in die spanning moet zitten terwijl je daarvoor zo blij was…Ik weet hoeveel verdriet je afgelopen jaren heb gehad wat betreft het zwanger worden en die stomme spanning daar moet het maar is mee afgelopen zijn!!!



Nou meissie hier wordt aan je gedacht en ik duin omtzettend hard voor je!!!



:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



:-

Dankt je hoor! Heb nu bij het afvegen wat vlokjes oud bloed, zal van het bloeden van gisteren zijn maar had het liever niet…hoop dat het snel over is!



liefs

Ineke

Ohhh; Ineke, wat een spanning zeg pffffffff

Ik hoop echt dat het verder goed mag evolueren !!

Het moét gewoon - ik denk aan je :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :kaars: :kaars: :kaars: :hug:

Nou…ik denk dat jij gewoon zeer gevoelig slijmvlies hebt en dat jij daarom gebloedt hebt.

k hoop het maar , blééh wat een rotgedoe ook, wrm nu es niet zonder gedoe zwanger zijn blijven en daanra baren van je kindje



meis sterkte ik blijf aan je denken en voor je hopen hoor :-*

Geen buikpijn meer, nog wel wat ‘oud bloed’, bij het afvegen. Zal er nog wel bij horen maar had liever gehad dat dat nu afgelopen zou zijn.

Toch heb ik wel een soort rust over me, dat het wel goed zit. Ookal slaat de twijfel soms in alle hevigheid toe. Maar weer een dagje dichter bij de echo. En voel me ook licht misselijk, hoop dat dit wat door zet! :oops:

Verder geen klachten. Tja, wat moe maar kan ook van de stress komen.

Wel een vage zwangerschapsstreep op mijn buik en nog een hoge temp!



Jullie horen het wel weer, zo lief dat jullie allemaal zo meeleven, dat doet me goed!



kus

héhé,



lijkt wel mee te vallen…



ik begrijp dat goed hoor van dat misselijk voelen… op 1 of andere manier had ik ook liever (na 6 maanden vond ik dat een aardig pak minder) en ik nam soms wel 3 keer op een dag mijn temp… gaat wel voorbij (als je het voelt bewegen, of er wat meer zwanger uit ziet …) en door deze vervelende historie weet je tenminste dat je vruchtje goed zit!



sterkte meis!



ik blijf duimen voor je, het is je zo gegund!

hi Ineke

je kent me niet, lees nog af en toe mee op dit forum, heb zelf een geschiedenis van iui, ivf en helaas ook miskramen voor wk8. Ik begrijp heel goed hoe je je voelt en wil je even heel veel sterkte en succes toewensen. duimen voor de misselijkheid! het gaat vast goed!

Hier draaien de duimpjes ook nog volop!!! :-* :pray:

Hey Inekemeis, wat een spanning weer…pffff!! Kon het maar met 1 knip in je vingers 31 oktober zijn.



Ik ga (weer) heel hard voor je duimen!!



Liefs van Sen

evffe weer gecheckt meissie, ik duim hoor als er iets is laat je het me dan weten ?

Hopelijk alles goed en wanneer moet je weer voor controle ?



kus bianca

hey meissie wanneer heb jij nu je 1e echo / Ikdenkdat je er ergens blij om zult zijn te hebben en aan de andere kant met een buik vol kriebels van angst en spenning heen gaan… ppffff hoe zu het zijn daar binnen ?



Moge dit nu ene start zijn van een goede zwangerschap , Ik duim voor je en hoop dat die echo je goeds geeft …



toytoytoytoy mij. Bianca.