Weet niet hoe ik me moet voelen, dit is zo onwerkelijk!

Hai,

Woensdag mogen we komen voor de 2e echo…om 09:40uur. Kijk er naar uit en zie er tegnop. Bang dat onze droom weer over zal zijn of dat het juist beginnen gaat!!! Het voelt op zich allemaal goed, dus heb toch wel goede hoop dat er een hartje zal zijn, wat zal dat bijzonder zijn.

Nog 1 dagje werken, en dan is het dus bijna zover!! Laat het jullie zo snel mogelijk weten!

Hoe is het bianca? Zal es naar je op zoek gaan.

En nicje??

liefs

Ineke

Oh meis wat spannend zeg, ben heel benieuwd hoe je echo zal zijn. Waarschijnlijk eentje met een prachtig kloppend hartje.

hey meissie ( in arm om je schouder een topic door mij aangemaakt met de laatste uodates van hier) Verder redelijk okésla me er goed doorheen denk ikzo.

Morgen sterkte… toytoytoy … ik hoopop veel goeds voor jou jepartner en het ukkie…

kus van mij bianca

veel succes vandaag - ik zal aan je denken :thumbup:

Succes vandaag

oww spannend ineke…nog een half uurtje :thumbup: :thumbup: :thumbup:

duimt :-*

Nou meissie je hebt waarschijnlijk nu je echo! Ik duim ontzettend hard voor je!!! Moest gelijk aan je denken vandaag!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:-*

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: spannend! :pray:

Zal een kaarsje aansteken voor goed nieuws!!! :pray:

Hoi Ineke,

Veel succes, ik hoop dat alles goed is.

Gr.Wilma32

Sorry, ik wil me niet bemoeien, maar ik lees dat jullie in spanning wachten op een reactie van Ineke, ze heeft gereageerd bij de Juni 2008 mama’s. Ik hoop niet dat ze het erg vindt, maar ik zal haar reactie even hier kopieren:

"Nou, hier een bericht van mij. Het is ongelooflijk maar het ziet er weer niet goed uit. Geen kloppend hartje en een vruchtzakje wat nog erg klein is. Volgens de gyn kan het 2 kanten uitaan maar zeer waarschijnlijk gaat het dus de negatieve kant uit. Zo voelt het voor ons ook.

Zo verdrietig, zo onbegrijpelijk.

Volgende week woensdag mogen we nogmaals voor echo…we zien het wel.

Ons droom is voorbij, zo voelt het weer.

Ga hier ook even minder langskomen, wil me zelf geen hoop geven die er niet is.

liefs

Ineke "

ooooooooh, nee toch meisje, :cry:

jullie hebben dit niet verdiend!

:hug: en heel veel sterkte!

ow wat erg en oww wat had ik dit niet voor je verwacht…zo oneerlijk :cry:

Lieverd,

Het is toch helemaal niet gek dat je nog geen hartje ziet?

Je bent pas 6 weken. Het gebeurt zo vaak…

Heeft de gyn daar niks over gezegd?

Oh wat is dit weer oneerlijk. Waarom nu toch iedere keer die teleurstelling :hug: :hug:

Blijf voor je duimen, kaarsje brandt nog!!

:-*

Oh meis wat een k…nieuws, maar idd het is nog vroeg.

Hopelijk volgende week meer nieuws meer duidelijkheid.

Sterkte :-*

Oh en Anita, danks dat je het hier voor ons neergezet hebt!! :-*

hey meissie toch , :cry:

ik houd effe hoop, maar snap je gevoel heel goed…

liefs knuf bianca

Bedankt Anita, ik schrijf ook bij zoveel topics en had niet echt de energie.

Ja, de gyn heeft gezegd dat het mogelijk is, het kan 2 kanten uitgaan en we moeten hoop houden maar het vruchtzakje was niet goed van vorm en erg klein, 0,8mm ook zag hij deze keer niet of er een vruchtje in zat. Verder heb ik buikkrampjes, niet super heftig maar het voelt gewoon absoluut niet goed en dat heeft het ook niet gevoeld. Misschien wel logisch na onze ervaringen maar toch.

Ook amper zwangerschapsverschijnselen. Al met al ziet het er echt uit dat het weer niet goed is. We zullen maar afwachten en ik hou jullie op de hoogte maar we hebben er geen vertrouwen in.

Zijn erg verdrietig, boos. Zo oneerlijk en niet te begrijpen.

Ik zal jullie laten weten wanneer er veranderingen optreden. We gaan het weekend met vrienden naar de Ardennen, in ieder geval afleiding. Hoop niet dat ik daar met enorme buikpijn kom te zitten. Weet van de vorige keer toen ik het vruchtzakje kwijt was de buikpijn snel over was, een kleine bevalling en daar stel ik me nu ook maar op in.

liefs

Ineke

:hug: