Pfff… ik hoop dat je gevoel verkeerd zit en dat het alsnog goed mag aflopen :kaars: :hug:
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Jeetje In weet ff niet wat ik moet zeggen meis
Sterkte…
:-*
He meid een hele dikke :hug: :hug: :hug: :hug: voor jou!!! Ik hoop dat het toch gaat. Ik blijf doorgaan met :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
Ook zoals afgesproken tot de datum!
Liefs, Chantal
Wat een ellende :hug:
Hoi Ineke,
Even een dikke knuf voor jou! :hug: Ik hoop dat het er volgende week alsnog beter uitziet, ik blijf duimen!
Heel veel sterkte, meid!
Groetjes,
Jippie
dit is gewoon niet eerlijk! FUCK!
:hug:
Sjips Ineke waarom toch weer niet…
:hug: Als je van je af wilt tikken weet je me te vinden. :-*
Ineke
wat een een ongelovelijke tegenslag.
en wat een stress gaat het worden, heel veel sterkte met de week en hopenlijk een goeie uitslag volgende week :hug:
Corine
Ineke, veel sterkte en kracht…
Ik blijf gewoon doorduimen…
Lieve Ineke,
allereerst wat vreselijk dat je zo geschrokken bent! Ik hoop en duim voor je dat alles toch nog goed komt.
Ik zet in de spoiler mijn verhaal van de echo met 6 weken. Kijk maar of je het wilt lezen…
XLuna
Ik kreeg precies op 6 weken een flinke bloeding, out of de blue, daarna bleef het een aantal dagen bruinverlies. Ik gebeld met de gyn en kon komen voor een echo. Ik heb toen een inwendig echo gehad en ze zagen een vruchtzak van 6,1 weken met iets erin. Dat iets moest een kindje zijn van 6,1 weken. Dat was het niet. Volgens de gyn kon het 2 kanten op…goed of slecht. We moesten een week later terug komen, dan zou ik 7 weken zijn. Week lang stress gehad en geen zw verschijnselen meer. Dus met lood in de schoenen naar de echo. EN wat zagen we: een super kloppend hartje met dito vrucht- en dooierzak… De echo gaf aan dat alles 6 weken en 5 dagen was…Volgens de gyn dus keurig…Was er dus gebeurt is in die week, vraag het me niet… Het kan zijn, dat een vruchtje wat langer rondzwerft in de baarmoeder/eileider voordat het innestelt en dus gaat groeien…ook kan het even stilstaan in de groei, heet diapauze…Ik hoop zo dat dit ook voor jou geldt!
OOO In ik hoop zo dat het bij hetzelfde is als bij Luna
ik ook
Ineke,
Wat moet of kan ik zeggen!? Ontzettend **** :shock: :evil: Wat een onzekerheid en zoveel meer. Ik blijf voor jullie :thumbup: :thumbup: en hopen!
liefs, Diana :-*
Nou Luna, dat zou geweldig zijn…de gyn kon nu helaas niet zien of er iets in zat, bij de echo met 5 weken zag hij wel iets…het is ook zo pril.
Het bloedverlies kwam bij mij door mijn baarmoedermond dat nogal snel bloed…
Vandaag geen bloedverlies, geen buikpijn…we wachten maar af.
liefs
Ineke
Hoi Lieve Ineke,
Ik vind het erg dat je deze onzekerheid weer moet meemaken.
Ik wens je veel sterkte toe, en hopelijk is er nog een kans dat het wel goed is. Dat laatste gun ik je zo van harte.
Jullie verdienen dit niet.
Ik weet hoe jullie je voelen, ik leef met jullie mee.
Groetjes Wilma32
Hier alles nog rustig…nog even en het is woensdag!
wat enorm spannend…hoe laat moet je???
Nog even ter bemoediging:ik zag toevallig vorige week in mijn status staan bij de gyn, gedateerd van de echo na die bloeding…(ik had toen een andere) dreigende miskraam of toch een goede zwangerschap…Ze wisten het dus zelf ook niet toen…zei ze ook: 50% kans…
Ik hoop zo dat je hetzelfde mee mag maken als ik.
XLuna
Heey Ineke,
ik wil even laten weten dat ik aan je denk!
Ik hoop gewoon zo dat het allemaal goed is!
Dikke :hug:
Liefs, Janine
Ineke: Ik ben nog steeds heel hard voor je aan het :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
voor een goede echo morgen!!!
Liefs, Chantal.