hey inneke;
ik leef erg met je mee
ik voor een wonder!
sterkte
Hoe laat heb je de echo Ineke?
Hoi Ineke,
Heel erg veel succes met je echo morgen! Ik hoop dat er deze keer wel een mooi vruchtje met hartactie te zien is!
Groetjes,
Jippie
jee… in de treinbaan van emoties…
ik ga ook duimen voor morgen
hopelijk was het hetzelfde als bij Luna!
Ineke ik denk aan je vandaag!!!
Ik en :thumbup: voor een goede echo met kloppend hartje.
Liefs, Chantal.
Ien, de duimen draaien hier weer volop. Het is je zo gegund!!
Liefs van Sen
lieve ineke,
ik hoop dat de echo zometeen iets heel moois zal laten zien!!
Ik hoop dat je met super goed nieuws terugkomt…! Ik duim voor je!
Ik duim ook nog steeds mee Ineke :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
ooh, het BLIJFT maar spannend hier he? ik hoop dat alles goed is gegaan
Lieve meiden, hier ben ik dan met nieuws…we zullen nog 2 weekjes in spanning moeten zitten maar…vandaag was op de echo een duidelijk vruchtzakje te zien, een dooierzak en een vruchtje!! Passend bij een zwangerschap van ongeveer 6 weken. Nog geen kloppend hartje. Volgens de gyn zal er over 2 weken meer te zien zijn.
Snap niet helemaal waar die ene week gebleven is, weet precies wanneer mijn ei gesprongen is, maar dat geeft niet. Er is dus duidelijk ontwikkeling, er is een zwangerschap…zal het dan toch??
het moet nog een beetje doordringen maar we proberen voorzichtig blij te zijn. Het zal nog spannend blijven natuurlijk maar toch.
Heel erg bedankt voor het duimen, en duim nog maar eventjes door.
Liefs
Ineke
Lieve Ineke,
Balen dat jullie nog zo lang in spanning moeten zitten! Ik blijf voor jullie duimen!
Het is soms moeilijk te schatten volgens mij op een echo-beeld hoever een zwangerschap is. Uit mijn hoofd is het altijd +/- 3 dagen. Dus in jouw geval zou dat dus makkelijk 6 weken en 3 dagen kunnen zijn. (scheelt weer ietsjes met de “verloren week”).
Jammer dat er nu nog geen hartje klopte. Ik moet zeggen dat bij onze echo met 6 weken 6 dagen het ook heeeeeeeeeeeeel moeilijk te zien was.
X Do
Ja, de gyn is denk ik erg voorzichtig want ik heb goed mee zitten kijken natuurlijk en bij de meting van het vruchtzakje kwam 6 weken en 5 dagen te staan. Bij het vruchtje 6 weken maar het lag nogal verstopt…haha. belooft wat! We zullen zien over 2 weken, had me ingesteld op dat het vandaag over zou zijn…we proberen nu voorzichtig toch wat blij te zijn. Er is ontwikkeling, er is een vruchtje. Zover zijn we nog niet geweest!
liefs
Ineke
Ik vind het hoe dan heel positief klinken! Er is activiteit dus groei!!!
O meissie wat blijf ik keihard voor je duimen!!!
:-*
Hou goede moed!
Er is in ieder geval nog steeds groei waarneembaar (als nu alles duidelijk te zien is en de echo zei 6 weken + 5).
Was de baarmoeder dicht? En geen bloeding ofzo waarneembaar op de echo?
Met alle positieve energie van hier gaan we er tegenaan over twee weken!
:hug: Do
Ook hier kom ik je even feliciteren
Het lijkt mij hartstikke positief nieuws :thumbup:
Kom je weer kletsen bij ons? :mrgreen:
ooooooooooo, zie je wel… klinkt als mijn verhaal!
Wel vreselijk nog twee weken wachten…eerder kan niet???
oooo ineke, wordt het dan toch een wonder(tje)!!!
voor de volgende 2 weken!
dank jullie wel!!!
Nee, het kan niet eerder, of zou wel kunnen maar de gyn zei +/- 2 weken, eerder +. Gewoon omdat er dan nog meer te zien zal zijn. Het zal hoe dan ook spannend blijven, denk niet dat ik ooit helemaal onbezorgd zwanger zal zijn. Voor nu is het ook oke, het ziet er goed uit en we wachten de komende 2 weken wel af wat er komen gaat. Met hopelijk natuurlijk een geweldige echo met 8 weken waar we een heel kindje kunnen gaan zien met armpjes, beentjes…zucht…zwijmel :inlove: :inlove: