Nee…had er zo’n goed gevoel over!
Wat vreselijk Ineke, weet niet zo goed wat te zeggen…!
Dikke knuffel Luna!
Gatverdamme, zeg… Ik zag dat je banner weg is, wat vreselijk kl*te, meid! Ik had er zo’n goed gevoel over! Je kwaaltjes, je had geen bloedverlies meer, het was vorige week ook gegroeid. Ik had er toch op gerekend dat je vandaag goed nieuws zou krijgen.
Ik denk aan je, ontzettend veel sterkte en een dikke knuf! :hug:
Liefs,
Jippie
Ik begon hier gewoon te lezen en heb alles achtereen gelezen, wat een hoop het zag er zo goed uit, Ineke heel veel sterkte met dit een plaatsje te geven.
Wilma, gefeliciteerd! we hopen en blijven duimen dat jij over een kleine 8 maandjes een geweldig mooi beebje uitpoept!
Neeeeeeee Ineke .
Wat vind ik dit erg. Heel veel sterkte :hug: .
Wat oneerlijk :evil: .
Dikke kus voor jou :-* .
Ik hoop dat we je kunnen steunen.
Liefs Claudia
he…ahh nee meid
waarom nou toch
oh ineke;
waarom nu toch…
dikke knuffel!!!
Hoi Ineke,
Je kent me niet echt, maar ik lees al vanaf het begin deze topic
mee… Meid, woorden schieten toch tekort? Heb zelf ook een
miskraam gehad met 6 wkn. en hard nergens last van, wat een
shock zeg. Wel vreemd dat je er over gedroomd had… Heel
veel sterkte samen :hug:
Toontje
lieve ineke,heel veel sterkte
oooh nee, Ineke :hug: Ik had het jullie zo gegund. Ik leef met jullie mee
bedankt meiden,
Heb net de 1e 5 ‘abortuspillen’, ingebracht. over 2 uurtjes moet ik er nog 1 inbrengen en daarna na 2 uur weer 1, 2 uur daarna de laatste… dan moet het binnen 6 -24 uur op gang komen.
We hadden ook af mogen wachten maar dat wilde ik niet. Ook een curretage wil ik liever niet, vind ik zo onmenselijk dat ze je lichaam ‘leeg gaan zuigen’. Hoop dus dat het zo op gang gaat komen, vast wel.
Verder alle tijdschriften etc. maar opgeborgen…
liefs
ineke
gatver Ineke
ik leef erg met je mee!
onee liefie… wat vind ik dit ergvoor jullie! Zo oneerlijk… Heel veel sterkte meis… :hug:
hey meissie wat onwerkelijk rot dit te lezen. Ik had zo gehoopt voor je enm vandaag bij je stil gestaan in de hoop nu wat fijns t elezen …
helaas mag het je weerniet gegutn zijn wat is het toch wreed…
dikke knuf van mij en heel veel sterkte en kracht voor nu d e komende uren , het herstel watmoet komen lichamelijkmaar zeer zeker met nam geestelijk om dit weer te verwerken ,
sterkte meis :-* bianca
verdorie meid dit vindt ik echt erg voor jullie
heel veel sterkte…
Oh meid, bah, wat vreselijk!!! Ik had zo gehoopt op goed nieuws. Was blij verrast te lezen dat je zwanger was, en dan nu weer een miskraam, hoe moet jij je voelen nu zeg :hug:
Het zijn maar woorden, maar wil je toch met de beste bedoeling heel veel sterkte wensen :-*
Dank jullie lieve meiden. Ik ben nog in shock, af en toe flink verdrietig maar verder lam-geslagen ofzo. Niet te bevatten.
Het bloeden is al begonnen, dat is toch wel een beetje fijn, kunnen we het zo snel mogelijk ook echt weer afsluiten, voor zover mogelijk natuurlijk.
liefs
Ineke
Aahh Ineke :hug:
Heel veel sterkte :hug:
Ineke, wat een teleurstelling zeg! Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen! Zo ontzettend naar, de 3e keer al.
Liefs, Jozie
Ooh lieve Ineke,
wat een ontzettend rotbericht zeg. Ik ben even helemaal stil. Weet niet wat ik moet zeggen.
Ik denk aan je en ik leef met je mee.
Dikke :hug: :hug: :hug: :hug: voor jullie.
:-* Chantal.
Lieve Ineke, ik weet even niet wat ik moet zeggen. Hele dikke knuffel en ik denk aan je!