Weer overtijd, wie nog meer? BUB pag 9!!!!

Zit ze er nog in :mrgreen: …morgen…wacht maar af :wink: :lol: .

Euh nee, ik prik alleen naalden in stofjes :mrgreen: .

Nee hoor, gewoon bij een accupuncturist annex fysiotherapeut.

Niks zweverigs aan, ze zetten gewoon wat naaldjes, niet eens zoveel (2 aan weerskanten op je schouders, tussen je duim en wijsvinger, in de nagelriem van je kleine teen, die is wat gevoeliger maar zet wel het eea in werking), op plaatsen die de boel in werking zetten.

Is de boel er niet klaar voor, dan gebeurd er ook niks.

Bij Isa 1 behandeling aan het eind van de dag van 40 + 5 gehad, 36 uur later was ze er :inlove: .

Bij Noor wilde ik zo snel mogelijk inleidbaar zijn, toen heb ik een behandeling of 4 gehad, maar Noor kwam wel mooi met 38 + 5 alsnog spontaan tevoorschijn :inlove: .

Heb ook wel framboosbladcapsules gebruikt bij Noor.

Ik ben geen zweverig type zeg maar, hou van exacte dingen en accupuntuur is daar 1 van.

Het wordt 9 van de 10 keer ook door je verzekering vergoed.

Gewoon even googlen op een erkende accupuncturist bij jou in de buurt, geen verwijsbrief voor nodig.

O ja en ik ben bang voor naalden en het viel reuze mee.

Beter een paar mini dunne naaldjes, dan een infuus :mrgreen:

Misschien heb ik eroverheen gelezen hoor, maareeh… hoelang wachten ze bij jullie totdat je een afspraak gaat maken voor evt. inleiden?

IS de rust weer een beetje wedergekeerd? HEb je al een volledig ananas-menu samengesteld en 30 liter bitterlemon in huis???

Enneeh de havermout in een washandje (ik zou het in een flanellen washandje doen want in badstof wordt het echt een vies plakkerig zootje) en dan goed dichtbinden met een touwtje of haarelastiekje o.i.d en daarvan thee trekken in heb badje :wink:

x

@Jolanda wrote:

Euh nee, ik prik alleen naalden in stofjes :mrgreen: .

Altijd al gedacht dat jij stiekum een Voodoo heks was!!!!!

Heb je mij niet gezien bij "de nieuwe Uri " :mrgreen:

:naughty: Oh oh wel ontopic blijven :lol: , ach dan kan Kay weer even lachen.

Flink schuddebuiken, misschien komt ze er dan uit :lol: :lol: :lol:

ow dis een fijn topic…

ik ga jullie steunen!!

Hey even een ‘voodoo-tip’, hahaha… ik heb voor de bevalling van maud een voetmassage gehad. Ergens zitten op je enkel geloof ik drukpunten die in contact staan met je baarmoeder…en ja… 24 uur later BEGON de bevalling… heeft nog wel even geduurd voordat ze er uiteindelijk was, maar das een ander verhaal… :roll:

sterkte allemaal enne… lekker op je enkels drukken vandaag…hihi :inlove:

@Jolanda wrote:

Het toeval wil dat ik morgenmiddag naar de vk moet en als het kan, dan wordt ik ook gestript. :mrgreen: Kan maar zo dus dat morgen dé dag wordt. I hope so! :pray:

Over die accupunctuur moet ik nog even nadenken hoor, ik weet het nog niet. :shifty:

@ Linda_: er wordt hier pas bij 43 weken ingeleid, áls je tenminste in goede conditie bent. De gyn wil me wel met 41+4 weer zien, maar daarna gaan ze me gewoon lekker laten lopen en om de paar dagen naar het ziekenhuis laten komen voor een ctg. :roll: Niet echt waar ik op zit te wachten… Het ananas-bitterlemon-menu sla ik over, het schijnt dat het poepen in het vruchtwater opwekt en dat wil ik niet.

Mijn hoop is heeeeeel erg op de verloskundige gericht morgen… Laat ze maar goede handen hebben. :lol:

@ Noui: tnx! :-* Ik zal mijn voetjes vanavond eens even bij hub op schoot neervleien… :mrgreen:

Hé Kay,

We hebben een poos geleden al een keer ge-pb’t, omdat we precies gelijk liepen! En helaas dus nog steeds lopen… :?

Ook hier wachten we ‘geduldig’ af…ben het onderhand ook wel zat. Mijn lijf had het ALLANG gehad, zelf had ik nog wel geduld. Maar dat begint langzaam op te raken nu ik me toch serieus begin te vervelen en de mensen om me heen steeds ongeduldiger worden. Kan dan ook bijna niks meer want de klachten die al met 20 weken begonnen zijn in de loop der tijd uiteraard alleen maar erger geworden. Heb ook helemáál geen zin om iemand te spreken :twisted: Haha. Kom de dagen het liefst lekker op mezelf door, met lezen, series kijken, was bijhouden, badderen en VEEL rust. Gelukkig laten ze me hier ook met rust qua bellen, ze weten hoe ik daar over denk.

Hier in ieder geval nog weinig signalen dat er snel iets gaat komen, op wat buikpijn onderin en veel harde buiken na, de afgelopen dagen. Vind het langzaam aan ook wel eng worden, ‘doet’ alles het nog daarbinnen? Vanavond moet ik naar de vk, als er al wat ontsluiting is gaat ze strippen, als ik dat wil tenminste. Eh…JA GRAAG!! :shifty: Hoop niet dat ze met de boodschap komt dat alles nog potdicht zit…Pffff, had echt gehoopt dat ik na een toch niet al te lichte zwangerschap niet heel lang zou hoeven doorlopen.

Inleiden doen ze hier uiterlijk volgende week vrijdag, op de dag van 42w0d, als er dan nog niks is en het kindje het tot dan goed maakt.

Duim met je mee! dat we snel onze kindjes mogen knuffelen!! :thumbup: :thumbdown: :pray:

@Kay30 wrote:

@ Linda_: er wordt hier pas bij 43 weken ingeleid, áls je tenminste in goede conditie bent. De gyn wil me wel met 41+4 weer zien, maar daarna gaan ze me gewoon lekker laten lopen en om de paar dagen naar het ziekenhuis laten komen voor een ctg. :roll: Niet echt waar ik op zit te wachten… Het ananas-bitterlemon-menu sla ik over, het schijnt dat het poepen in het vruchtwater opwekt en dat wil ik niet.

:shock: echt?? dat wist ik niet. Ik weet wel dat je van zowel ananas en bitterlemon echt meeeega hoeveelheden zou moeten eten/drinken wil het effect hebben.

Pfff fijn is dat, kun je iedere zoveel dagen naar het ziekenhuis voor CTG bluuh, heb je een goed boek?? Wel fijnd at het goed in de gaten gehouden wordt natuurlijk. Maar 43 weken vind ik wel heeeel lang hoor! Hier is het geloof ik 41+5.

Ik kwam per ongeluk tegen dat Maria bevallen is van een dochter Daisy!!

( en ik ken haar nieteens, ik lijk wel een of andere freak die alles in de gaten houdt haha)

Ha Juffie! :smiley: Ik had je stiekem al een beetje in de gaten gehouden bij de maart-mama’s. Balen he… Ik vind dat wij wel aan de beurt zijn hoor! De dagen zo willen doorbrengen zoals jij doet dat herken ik wel, ik heb ook alleen maar behoefte aan rust en op mezelf zijn. Ik hoop dat je te strippen bent vanavond, en dan vooral ook dat het wat in gang zet!! En dan ik morgen… hebben we overmorgen allebei lekker een beebje in ons armen. :wink:

Het zou trouwens wel heel leuk zijn als we nu ook nog op dezelfde dag bevallen he? :thumbup:

@ Linda: Ja ik vind 43 weken ook veels te lang hoor, maar ja… vorige keer had ik ook al in de gaten dat ze gewoon niet erg gevoelig zijn voor dat je het als vrouw gehad hebt. Op zich zit ik helemaal niet te wachten op een inleiding, maar na 42 weken mag het van mij wel.

@Linda_ wrote:

Ik kwam per ongeluk tegen dat Maria bevallen is van een dochter Daisy!!

Oh wat SUPER!!! :inlove:

Maria van harte gefeliciteerd met jullie Daisy!!

Mocht ook wel onderhand, geniet lekker van elkaar zeg!!

*Meldt zich, weer bib. :frowning: *

Zometeen naar de verjaardag van m’n vader en dan vanmiddag naar de verloskundige. Ik heb er een hard hoofd in dat er gestript kan worden… :frowning:

BIB… :evil:

Even geplakt van de maart-mamma’s:

Nou, hier terug van de vk. Bloeddruk (110/75) en urine gelukkig nog steeds prima. :dance: Bloeddruk zelfs lager dan laatste drie keren!

Ze heeft inwendig onderzoek gedaan en was er niet negatief over: de baarmoedermond is al zo goed als helemaal kort en voelt ook zacht. Al een klein beetje opening, maar te weing om te strippen want dan moet ze er met twee vingers in kunnen. Ze zei dat áls ze het doet, ze het goed en stevig doet, en het dan ook zeer zal doen. :shock: En anders doet ze het niet, want met één vinger doet volgens haar nog meer zeer en haalt zeker niks uit. Nu wordt ik vrijdag gebeld door de verloskundige die dan de ‘buitendienst’ heeft, om op de praktijk of hier thuis te proberen of het dan wel kan. Ze verwacht nl. dat het dan best eens mogelijk zou kunnen zijn. Al met al was ze positief: ze voelde liever dit, kort en zacht, dan 2cm opening maar een lange en stugge baarmoedermond.

Dus hoera, mijn bmm is er in ieder geval al grotendeels klaar voor. Nu nog weeën… Maar merk nog niks wat wijst op een naderende bevalling. Vanmiddag en vanavond voelden mijn darmen niet prettig, maar dat is ook weer weggezakt inmiddels.

Hopelijk hoeft wachten tot vrijdag niet meer, dan ben ik 41 weken. Maar ik ga maar nergens meer van uit. :? Pfff…zou zo graag willen dat het gewoon spontaan begint, zonder dat er allerlei hulp, met in het ergste geval zelfs inleiden, nodig is! Merk echt dat ik nu teveel tijd heb om na te gaan denken. Zag niet erg op tegen de bevalling ondanks heel veel verhalen gelezen te hebben. Juist fijn te weten dat er zoveel scenario’s mogelijk zijn. Maar inmiddels, nu het nog maar uiterlijk 9 dagen kan duren, ben ik wél goed nerveus te worden en daar BAAL ik van! :wall:

En van vanmorgen:

Het is dat ik wakker werd met dikke buik en vannacht af en toe m’n kindje voelde, maar verder voor het eerst sinds…maanden?? een net-alsof-niet-zwangere-nacht gehad. Niet gezweet, geen pijn in benen, amper hoeven draaien, 1 keer eruit om te plassen… :?

Heel vreemd, waarom ik dan opeens een nacht nergens last van heb?? Nou ja, eigenlijk ook wel heel lekker een keer. :dance: Alleen dus ook totaal geen actie… :wall:

Wordt het dan toch weer naar vk morgen??

:hug: voor jullie allebei…

Liefs,

Noortje

Heb even getwijfeld of ik me hier gisteren al niet zou aansluiten, maar ik baalde toen zo ontzettend omdat ik weer overtijd ging dat ik niemand mee wou lastig vallen… vandaag een betere dag dus wil ik hier ook even meeschrijven als het goed is… IK verveel me namelijk…

Bij Briek heb ik 8 dagen overtijd gelopen, wat natuurlijk geen 3 weken is maar voor mij al veels te lang en nu ondanks volledig verweekte baarmoedermond en 4 cm ontsluiting (gedurende nu al 2 weken) komt het er alweer niet uit… (oh ja en strippen heeft hier geen enkele zin)

zucht!

groetjes

Zeg Kee, schreef het net al bij de maart-mamma’s…we moeten maar zorgen dat er hier zo min mogelijk maart-mamma’s komen schrijven hoor! :lol:

tja en dat we maar niet te lang hier moeten schrijven, en nu netjes in volgorde… vandaag jij en Kay, line mag vanavond en ik ten laatste morgenvroeg…

Goed plan! :mrgreen: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Oh Juffie… Jouw verhaal had het mijne kunnen zijn… :frowning: Ik kom net terug van de verloskundige en ik kan wel janken… (oké, heb ik ook zitten doen :oops: ). Bloeddruk keurig 65/125. Baarmoedermond volledig verweekt net als de vorige keer, maar wel potdicht. :? Feit dat het kindje nog niet is ingedaald werkt ook niet mee aan het ontstaan van ontsluiting.

Hier ook niet gestript dus, en weer een afspraak voor a.s. maandag. God wat hoop ik dat ik die niet haal… Maar ergens in mijn hoofd zeurt een stemmetje… Bah, ik ben het zo verschrikkelijk zat!!

Oké, klaar nu. Kee, “welkom” hier, ik hoop dat je maar heel kort mee hoeft te schrijven hier! :wink: Voor jou is het ook balen, dan heb je wel al ontsluiting en wil de beeb er nog niet uit. (Ze snappen het niet zo goed he, die beebjes van ons? :mrgreen: )

Meiden ik ga vandaag niet aan de gang, ik geloof er gewoon niet in. Maar laat dat jullie zeker niet tegen houden om het wél te doen!! :pray:

oooh wat balen dat de vk niet kon strippen, bah! je had er nog wel zo op gehoopt vandaag.

Je hoort van dat er in de weekenden veel meer bevallingen zijn dan door de weeks :pray: dat jouw beebje besluit dat dit weekend (ingaande morgen, ik vind vrijdag ook al weekend) wel een geschikt weekend is om geboren te worden :pray: