Weer overtijd, wie nog meer? BUB pag 9!!!!

Daar ga ik weer… Bij onze dochter ben ik uiteindelijk 16 dagen overtijd gegaan, dat hoop ik dit keer écht niet te halen. :hand:

Vandaag dag 1. Ik ben benieuwd hoeveel dagen er nog gaan volgen… ik ben het wel behoorlijk zat eigenlijk.

Wie nog meer?

ik niet…

…maar ik ga je wel steunen in die laatste dagen…

:hug:

:-*

Ik ook niet maar ik ga je ook steunen!

:hug: :-*

16 dagen :shock: mennnn das lang. Ik liep bij Laurens 12 dagen overtijd, zou de volgende dag ingeleid worden en toen kwam hij gelukkig toch nog spontaan.

Sterkte iig!

ikke :mrgreen:

was toevallig je topic aan het zoeken voor je trakteeravontuur:

http://www.traktatietips.nl/Geboortetraktaties.html

ik ben mn favorieten aan het opschonen, tja je moet wat he om de tijd te verdoen :lol:

en toen kwam ik deze tegen :thumbup:

Bedankt Maria! :mrgreen: Ik heb gisteren nog een paar dozen met soesjes ingeslagen, dat gaat het toch worden. Ik wil toch graag iets met muisjes. Manlief gaat het maken als de baby geboren is, dus ook helemaal top! :thumbup:

Verder hier wel regelmatig ongesteldheidsgevoel, maar verder niks. Gisteren had ik zo enorm de balen… en dan bellen mensen: “is er nou nog steeeeeeeds niks?”. :? Vandaag ging weer ietsje beter, lekker buiten geweest en dat scheelt ook alweer. :wink:

Op naar dag 3 morgen. :wink:

Ben benieuwd of jullie dit keer weer dezelfde naam verzonnen hebben voor

de kleintjes :lol:

Ik liep ook met beide kids overtijd, de oudste 19 dagen en de jongste 8

dagen. Dus ik leef met jullie mee :-*

19 dagen zeg… :shock: Het kan dus altijd nog erger. :frowning:

Ik lees wel vaker dat een tweede kindje niet zó lang op zich laat wachten als een eerste. :pray:

Nee idd, maar nr. 2 was er 11 dagen eerder dan nr. 1 bij mij, dus dat geeft

hoop toch? :smiley:

@Brigitte wrote:

Ik liep ook met beide kids overtijd, de oudste 19 dagen

jij wint :lol: :mrgreen: :lol:

bij jef liep ik 14 dagen en bij dana 10 dagen overtijd.

beide ingeleid, dus ga nu ook maar van een inleiding uit…

en whaaa dat bellen van mijn mams :roll: :lol: :lol: ze bedoelt het absoluut goed hoor, maar als dan aan me vraagt hoe het gaat en of er nog niks is :eh: nee anders hadden we zeker gebeld mamsie :mrgreen:

nee, voor de rest word ik nog niet gek van de bellers. tis nog lekker rustig, ze sparen me, want ze weten hoe ik erover denk :evil: :lol: :lol: dus vallen ze mn o.a. mn schoonmoeder lastig :lol:

en ik probeer zoveel mogenlijk alles lekker door te laten gaan, kan gelukkig nog rijden, niet hele lange stukken, maar gewoon om er even tussenuit te zijn. maaaaaaar soms overtkomt het gevoel van :wall: :wall: :wall: aaaarghhhh, wanneer komt ze nou???

en eigenlijk komt dat door die ‘voorweeen’. echt bleghhhh

hoi meid… dikke knuffel voor vandaag. :-*

Nog steeds ongesteldheidsgevoel?

:hug:

Ik vind 2 maart best een mooie datum om geboren te worden… ik hoop dat je beebje er ook zo over denkt.

:pray: :pray: :pray:

Ja, vannacht weer voorwerk gehad en vanochtend dacht ik even ‘als dit doorzet wordt het zomaar echt’. Maar ja… dat doet het dan niet he… :doh:

Ik vind 2 maart ook een mooie datum. Na ja, afwachten maar weer… :shifty:

:pray: :hug:

heb je alle tips al geprobeerd?

164 x traplopen

7 liter Bitter Lemon

82 sexpartijtjes…

Frambozenthee

maandagskindjes zijn lief :inlove:

sterkte, hoop dat het snel doorzet!

Maart, kindje wil gewoon in Maart komen :mrgreen:

Nou baby het is maart kom maar hoor! De vogeltjes zullen je toefluiten.

ik bij melissa 2 weken overtijd, bij fenna ingeleid bij 38 weken :thumbup:

ik ben sinds 6 dagen over tijd, ik heb 7 testen gedaan waarvan 5 testen foutmelding aangaven, 1 test positief en 1 test negatief, nou heb ik eer een test gedaan en die gaf 1 duiudelijke streep aan en 1 onduidelijke streep.

ik slik nu wel weer sinds 3 maanden de pil en daarvoor 2 jaar een spiraal gehad en die is verwijderd omdat ik heel veel buikpijn had dus ben over gegaan op de pil die ik als eerste slikte toen ik net begon met de pil

bij me 1e kindje was ik 2 weken overtijd en ik slikte de pil en was dus zwanger.

ik heb de volgende symptomen

• last in linkerlies constant (had ik bij me 1e kindje ook)
  • last van linkderzij (had ik bij me 1e kindje ook)
  • 6 dagen overtijd
  • soms btje last van menstruatie pijn

iemand advies???

Dit topic is niet ehm met overtijd testen, ze bedoelen overtijd lopen met baby in de buik, dus uitgerekende datum voorbij zijn.

maar heb geen advies misschien HA?

@oessie wrote:

ik bij melissa 2 weken overtijd, bij fenna ingeleid bij 38 weken :thumbup:

Dat is niet eerlijk Oessie, dat redt ik al niet meer he? :naughty:

Sweet-Love: ik heb altijd al gezegd dat het een maart-kindje zou worden, maar het is nu maart, dusss… 8)

En nu ga ik heel snel heel even plat, want Peuter lijkt ook te slapen! :wink:

tja als ik niet ingeleid was had ik vast ook weer 2 weken overgelopen hoor!!

had ook wel een reden hoor dat ik ingeleid moest worden :wink: