Weer overtijd, wie nog meer? BUB pag 9!!!!

pfoeee 16 dagen is LANGGG

Bij de 1e liep ik ook overtijd, maar nummertje 2 werd met 38 met de keizersnede gehaald.

Nu op de helft van nummer drie, ben benieuwd hoe dat gaat lopen…

Maarrrr ik kom je even een hart onder de riem steken, wachten duurt zooo langg (en stiekum is dit natuurlijk een heel spannend topic waar we allemaal iedere dag even komen kijken of het al zover is)

@oessie wrote:

had ook wel een reden hoor dat ik ingeleid moest worden :wink:

I know… dat doen ze niet zomaar. Ik wil ook liever niet ingeleid worden als het niet nodig is. :wink:

@ Linda: lief hoor!! Ik hoop dat ik jullie niet heel lang hoef laten te wachten. :-*

@NoortjeP wrote:

Ik vind 2 maart best een mooie datum om geboren te worden… ik hoop dat je beebje er ook zo over denkt.

:pray: :pray: :pray:

Ik vind 2 maart ook een mooie dag, zou leuk zijn als dit beebsje op mijn verjaardag komt :inlove:

Enne… ik ben ook op een maandag geboren toendertijd. 14 Dagen te laat.

Onze Nathalie is 18 dagen te laat geboren dus ik leef met je mee :-*

:-*

Hoe gaat 'ie? :hug:

03-03-09

3 x 3 = 9

Lijkt me een perfecte datum toch??

spreekt beebje streng toe KOM!!

@Linda_ wrote:

03-03-09

3 x 3 = 9

Twee zielen, één gedachte... :mrgreen:
Ik had het in een berichtje staan en heb het weer gewist...

:pray: :-*

Ja hoor, ik loop nog steeds met een dikke buik! :mrgreen:

Rustige nacht gehad vannacht. Dana heeft overal uitslag, misschien van het spelen in de zandbak? Hoe dan ook, ik geloof er wel in dat beebje pas gaat komen als alles weer rustig is. :frowning: Dusse, 03-03-09 is wat mij betreft prima, maar ik geloof nooit dat 't 'm gaat worden.

Ik ga trouwens nog naar een vergadering van het werk toe vanmiddag. Kuch :wink:

@ Maria: hoe is het met jou??? :hug:

Wie weet, kan ineens snel gaan. :smiley:

Beeeeeeeeeeeeb kom er nou eens uuuuuuuuuuuuuuuit :mrgreen: !!!

Tja, ik denk dat het de 5e gaat worden :think:

Sterkte :hug:

Dana geen last van de uitslag???

@Jolanda wrote:

De 5e is mijn vader jarig. :smiley:

Dana heeft veel jeuk aan de uitslag, echt wel zielig. Ik weet niet wat het is, lijkt een allergische reactie ergens op. :frowning:

@Kay30 wrote:

@ Maria: hoe is het met jou??? :hug:

bib :roll: :mrgreen:

tis rustig. heb ook nog niet het gevoel dat ze eruit wil. morgenochtend een ctg, en een beleidplan. dus hopelijk gaan ze me houden :thumbup: ben er wel aan toe. merk dat ik nu erg kort van lont ben. gewoon van de voorweeen, en het niet gewoon kunnen aan en uitkleden 8)

ik ga nog wel gewoon lekker mn gang. kan nog gewoon autorijden, dus dat is wel fijn :thumbup:

ben je al klaar met je kraamkadootjes?

en dana uitslag :hug: heeft ze er last van?

oh, lees net dat ze last ervan heeft :hug:

lekker havermoutbadje, dat stilt de jeuk.

Ik denk Marjon pest haar er vanmiddag wel uit, maar ook niet gelukt dus? :wink: :-*

Zouden ze je met 41 weken al willen houden Maria? Ik hoop het voor je hoor! :hug: Hier laten ze je tot 43 weken doorlopen als je in gewoon goede conditie bent, daar zit ik ook écht niet op te wachten. :roll:

@maria74 wrote:

Nee, soesjes gehaald + witte chocola + muisjes (die waren al in huis :wink: ) en vriendlief gaat ze maken als beebje er is. :thumbup:

Ik heb Dana ingesmeerd met Calendula-emulsie, dat vind ze wel heel erg lekker. Havermout heb ik niet in huis, kan ik dat zo in een badje strooien, of hoe werkt zoiets?

Weet je, als ze niet ingeënt was voor Rode Hond zou ik bijna gaan denken dat het dat was… kan toch niet? :think:

Succes morgen Maria, ik hoop dat je snel je meisje in je armen mag houden!! :pray:

@Brigitte wrote:

Ik denk Marjon pest haar er vanmiddag wel uit, maar ook niet gelukt dus? :wink: :-*

nee niet gelukt :frowning: :mrgreen:

@Kay30 wrote:

@maria74 wrote:

Nee, soesjes gehaald + witte chocola + muisjes (die waren al in huis :wink: ) en vriendlief gaat ze maken als beebje er is. :thumbup:

ach idd, dat had je verteld :mrgreen:

@Kay30 wrote:
Zouden ze je met 41 weken al willen houden Maria?

nou, ik hoop het :shifty: ben er wel aan toe. maar ze laten je hier zowieso niet tot 43 weken lopen, en anders ga ik heel hard gillend voor de deur van het ziekenhuis liggen :lol:

@Kay30 wrote:
:Ik heb Dana ingesmeerd met Calendula-emulsie, dat vind ze wel heel erg lekker. Havermout heb ik niet in huis, kan ik dat zo in een badje strooien, of hoe werkt zoiets?

wat havermout in een washandje doen, en dan weken in het badje, anders word het zo een zooitje in bad :mrgreen:
klinkt als een allergische reactie. of mischien de 5e ziekte? heb geen idee of dat jeukt eigenlijk, maar ik dacht dat ze daar geen koorts bij hadden, maar wel uitslag.

Ja… ik hou het ook maar op allergische reactie of 5e ziekte inderdaad. Ik zal eens kijken of ik morgen wat havermout kan halen ergens.

@Kay30 wrote:

@Jolanda wrote:

De 5e is mijn vader jarig. :smiley:

Dana heeft veel jeuk aan de uitslag, echt wel zielig. Ik weet niet wat het is, lijkt een allergische reactie ergens op. :frowning:

Leuk kadootje :inlove: .

Arme Dana :hug: .

Ik heb Noor en Isa eruit gepest met accupuntuur :mrgreen:

BIB hier.

Maria: ik ben benieuwd! Ik hoop dat je je afspraak niet hebt gehaald en dat je vannacht gewoon lekker zelf aan de gang bent gegaan. :wink:

Jolanda: heb je dat zelf gedaan met accupunctuur?

:-*

weer een BiB…

't Is vast weer een meisje, die zijn gewoon eigenwijs…! :mrgreen:

:hug: