Weer overtijd, wie nog meer? BUB pag 9!!!!

He bah Kay, da’s zeker niet waar je op hoopte! :hug:

Hier dus niet potdicht, maar te weinig om te kunnen strippen. Ze had er misschien net met één vinger in gekund, maar dan doen ze het hier dus niet, omdat het dan niet goed genoeg kan gebeuren en erg zeer schijnt te doen. :? Kindje is hier al weken ingedaald…zegt dus ook niks.

Weekend…tja, zou mooi zijn. Hopen dat ze morgen wel kan strippen (als zie ik er tegenop dat er ‘hulp’ nodig is) en dan…wie weet??

Nou ja, strippen wil ook niet altijd alles zeggen, bij Dana ben ik 3x gestript. Toen gaf het iedere keer wel gerommel, maar zette het steeds niet door.

Maar ja… dan heb je in ieder geval het idee dat er iets gebeurt he? Nu is het ook maar zo wachten… :frowning:

Ik hoop dus wel voor je dat het morgen lukt Juffie! :pray:

Jeetje Kay, is het weer zover? :wink: Ik hoop dat je heel snel bevalt van een prachtige baby, maar dat laatste is logisch natuurlijk… :slight_smile:

De andere meiden natuurlijk ook veel sterkte en succes enzo!

Kay: :wall: wat balen zeg… ja wat is dat toch met die beebjes van ons…

Morgen “mag” ik ook weer eens een half uurtje aan de monitor… om dan waarschijnlijk ook te horen, weinig wee-acitiviteit… ja :wall:

Goed laten we onze hoop dan maar op het weekend zetten! en anders (maar dat is het allerlaatste en liever vroeger) is het de 11 volle maan heb ik gehoord…

ik geloof ook niet meer in vanavond…

ga maar eens in de douche…

@Cynthia wrote:

Jeetje Kay, is het weer zover? :wink:

Oh… Erg he?? :wall:

:hug:

6+3=9 / 6-3-2009 :pray:

linda, je hebt gelijk :wink: bedankt voor het melden :-*

even mijn meisje showen :inlove:

en een kleine up-date:

op de nacht van dinsdag naar woensdag zijn om half 3 de vliezen gebroken. omdat ze nog niet was ingedaald, moest ik blijven liggen. mn zus heeft ons naar het ziekenhuis gebracht, en na een uurtje aankijken of de weeen vanzelf kwamen ben ik ingeleid om half 5. ik vond de weeen vrij heftig, al kon ik ze goed wegpuffen. jef heeft me heel goed gesteund, en de verloskundige en verpleegster waren goede steun. dana en kleine jef waren gewoon thuis, en mn sm is daar naartoe gegaan.

om 10.44 is ze geboren, na 14 min. persen. dat vond ik echt heftig. maar zeker weer waard zo een klein frummeltje.

ze is ontzettend schattig. grote zus en grotere broer zijn ook trots. dana was wel helemaal hyper toen we thuis kwamen, maar die was ook al wakker vanaf half 3 snachts.

rond 14.00 zijn we thuis gekomen, en gelukkig kon de kraamhulp ook nog even langskomen, want tis toch allemaal weer nieuw.

borstvoeding gaat goed, ze plast en poept goed. en natuurlijk een hele trotse papa. ik ben er met 2 kleine schoonheidshechtingen vanaf gekomen, tis alleen nog wat beurs. maar ik heb niks te klagen.

tis dus nog snel gegaan uiteindelijk. ik hoop voor jullie dat jullie ook snel mogen :hug:

BIB :evil:

Maria: wat een schatje… proficiat!

Jolanda: hoop dat het wat wordt met die cijfers…

tot later…

BIB :roll:

Maria: :inlove: Goed gedaan meid!! Wat een heerlijk moppie!! Wat fijn dat je ook alweer zo snel naar huis toe mocht. Ik ga er ook voor dat mijn vliezen gewoon even breken (mag wel nú). :wink:

Jolanda: 09-03-09 is er ook nog, ook wel een mooie datum. Eigenlijk zijn alle datums op het moment wel mooi. :mrgreen:

Toen ik vanochtend Dana naar het kdv bracht moest echt élke leidster even wat zeggen over mijn overtijd-lopen. Ik weet dat ze meeleven en dat het allemaal goed bedoeld is, maar ik geloof dat ik heb gelachen als een boer met kiespijn. :oops: Ik kon het niet laten en heb gewoon stug “tot dinsdag” gezegd. Daarna ben ik doorgereden naar de kapper en heb nu weer een lekkere korte coupe. Vandaag doe ik verder niks meer, gewoon lekker zitten, computeren, beetje slapen en lekkere dingen eten. :mrgreen:

BIB :evil:

Vond het ook al zo’n mooi rekensommetje…maar of het hier de 6e wordt? Mag het langzaam aan wel beginnen. :cry:

41 weken…bij iedere week verder is het normaal gesproken :dance: maar nu… :eh:

Kay…ook nog hier. :roll:

De 9e is inderdaad ook mooi! :inlove: Maar of ik daarom nog wil wachten tot MAANDAG??? Pfff…

Maria… gefeliciteerd!! wat een plaatje <3

Gefeliciteerd Maria, met DAISY! :inlove:

Gelukkig voorspoedig en redelijk vlot gegaan!

Weet je wat ik stiekem ook jammer vind van dit lange wachten… Ik was helemaal niet nerveus voor de bevalling maar doordat het duurt en duurt begin ik er langzaam steeds meer tegenop te zien. Gewoon omdat ik daar nu de tijd voor heb. Ik doe al wekenlang rustig aan hoor, maar verwachtte nog niks tot De Datum. De bevalling voelde nog ‘ver weg’. Nu komt ie hoe dan ook dichterbij. Een bevalling die spontaan begint, voordat ik de kans heb gehad me druk te maken, daar had ik echt op gehoopt. Maar dat zit er niet meer in. Daar baal ik van!

Jammer vind ik ook dat mijn man al wekenlang in spanning zit, kon niet wachten!! Nu begint dat een beetje af te nemen, hij wordt weer meer nuchter. Vindt het nog steeds wel heel spannend, maar wannéér het komt…uiterlijk volgende vrijdag is ze er weten we, langer kan het niet meer duren. Dus ach, als het nú nog een paar dagen langer duurt, kunnen die er ook nog wel bij aldus mannetje. :shock: Net nu IK dus ongeduldig begin te worden.

Als de bevalling nu begint, denk ik dat we allebei vooral denken, hèhè, eindelijk, in plaats van: hoera!!! het is zover! :?

Weet dat dit maar bijzaak is, en dat als uk er straks eenmaal is, je dit snel vergeten bent en het er niet meer toe doet. Maar nu…baal ik er wel een beetje van. :frowning:

Kay: vanmorgen op het kdv net hetzelfde en jij loopt nog steeds rond: ja idd! En ook de andere mama’s maar vragen en wanneer?: als ik het is wist… ik moet mezelf vaak oppeppen om onder de mensen te komen zodat ik nog een beetje vriendelijk kan zijn…

Verwen jezelf dan maar vandaag (heb zelf al een hele zal chips opgegeten :oops: en ga dadelijk voor chocolade)

juffie: ja, begin de hoop ook al op te geven voor vandaag…

heb ook het gevoel niet meer reikhalzend uit te kijken naar, gewoon ongeduldig te zijn en dat het nu maar eindelijk komt, maar ik weet wel dat toen bij Briek als mijn water brak, het echt wel veel hoera was en maar een klein beetje eindelijk!

Haha Kee…toch wel fijn om wat medestanders te hebben en even heerlijk te zwelgen in zelfmedelijden… Komt het kindje vast niet eerder door, maar vallen we tenminste niemand anders lastig. :wink:

Heb dus zelf het grote geluk dat ik me niet per se onder de mensen HOEF te begeven en doe dat dus ook al een paar weken nauwelijks meer. Weinig afspraken gemaakt, alleen voor een boodschapje, therapie of vk de deur uit. Lekker op mezelf. HEERLIJK!

En héél fijn om te horen dat het waarschijnlijk toch vooral HOERA zal zijn als de bevalling begint!!! :-* Dat zou ik toch wel heel fijn vinden.

Nou…net zelf maar even de vk gebeld. Het gaat niet meer lukken vandaag. Ze komt nl. in tegenstelling tot wat de planning was niet meer in de praktijk die het dichtst bij is. Heel eventueel had ik kunnen komen naar de praktijk in de stad, maar dan moet ik daar dus alleen heen rijden en da’s zo’n 25 minuten. Dat vind ik niet zo prettig, sowieso zover rijden lukt niet meer goed, en wie weet wat er gebeurt na het evt. strippen?? Dan moet ik nog alleen terug. Het werd voor haar te laat om te wachten tot mijn man thuis is en mee kan, want ze hoeft daar in principe maar even te zijn.

Nu belt ze dus morgenochtend om een afspraak te maken voor de praktijk een dorp verder. Als er geen bevalling gaande is waar ze heen moet kan ik daar morgenochtend terecht, anders belt ze me weer zodra ze een tijd kan aangeven. De kans dat strippen morgen lukt is ook groter omdat ik dan nog een dag langer heb gelopen sinds eergisteren.

Ook hadden ze al een afspraak gemaakt voor me voor een overtijdscontrole in het ziekenhuis. Wist ik nog helemaal niets van, morgen gaat ze me daar uitleg over geven. Als ik niet spontaan beval of na het (evt. :roll: ) strippen dan moet ik maandagochtend naar het ziekenhuis voor die controle, ben dan 41w3d.

Deze vk heeft in ieder geval dienst tot zondagavond, dus als ik voor maandag beval zie ik haar. Tis stiekem m’n minst favoriete van de drie :oops: , maar ja, zal allang blij als het begint en heb haar wel geregeld gezien op controle.

Pffffffffffffffffffffffffffff… :frowning:

Ik had ook even bij de maart-mama’s zitten lezen, vanwege de bevalling van Sweet. :wink: Ik las dat jouw ticker nu ook weigert op je hyves Juffie, datzelfde zag ik vanmorgen dus ook en ik dacht ook: :shock: wat krijgen we nu dan!! :lol: Érg motiverend, not.

@ Kee: erg he, ik mijd ook het liefst alle mensen. Helaas ken ik er zoveel, mede door mijn werk als wijkverpleegkundige. Als ik even het dorp inga voor een klein boodschapje dan kom ik geheid 5-6 mensen tegen die ik ken. Normaal wel gezellig, maar nu zou ik wel een bivakmuts op willen hebben! :lol:

@ Juffie: tegenvaller dat je vandaag niet gestript wordt. Ik las dat je al zo’n baaldag hebt vandaag… lekker laten gebeuren hoor, het ís ook gewoon balen. Kleine troost is dat ik dezelfde ervaring heb als Kee: als de bevalling nu begint ben je daar nog steeds heel blij mee!

controle was zoals verwacht… alles prima met de kleine weinig wee-activiteit :wall: Gyn: normaal gezien moet je nu om de 2 dagen komen voor monitor, zondag kan je dan terecht in de vk van het zkh ofwel ga je daar naartoe of als je genoeg beweging voelt kan je ook maandag gewoon naar hier komen :shock: heb gezegd dat ik dan wel maandagmiddag zal terugkomen, de enige reden waarom ik naar de verloskamer van het zkh ga is om te bevallen :evil: (ga daar wat tussen bevallende vrouwen zitten zeker :evil: )

Kay: ja, merk ook dat ik het nu vreselijk vervelend vind dat ik zoveel mensen ken… daarstraks op het kdv, de verantwoordelijke was er met haar kindje … ze was een dag na mij uitgerekend en kindje is al 2 weken, een schatje… man wat heb ik weer mijn best moeten doen…

juffie: wat jammer vandaag niet meer gestript, hopelijk morgen… voor mij idd een baaltopic hier, kan er idd niet steeds anderen met lastig vallen

nu, geef het weer op voor vandaag, ga in bed een filmpje kijken :x

:hug:

BIB.

Hoe is het met jullie, Kee en Juffie?

BIB…

Wacht op telefoontje van de vk, hoe laat ik vandaag terecht kan voor een poging tot strippen. Hopelijk kan het!