we zijn bestolen door skimmers.update: pag 2

Jeetje zeg, das klote! Gelukkig is het al opgelost!!



Wilde net zeggen, andere vriendin heeft hetzelfde meegemaakt, maar zij zijn daarvan op de hoogte gesteld door hun bank. Bleek in Eindhoven gebeurt te zijn en daarna aantal keer in verschillende landen geld afgeschreven. En de bank is daarvoor verzekerd, dus als het goed is krijg je je centjes dan netjes terug!



Pff, het is idd maar geld, maar toch je eigendom en dan dnek je dat alles zo goed beveiligd is…



Mooi dat het goed komt!!!

(en anders hadden jullie wel bij ons kunnen eten hoor, had weer paar dagen geld gescheeld :wink: )

Mooi dat het opgelost wordt meid!! wat een opluchting…





Nog een vraagje: Hoe lost de bank het op met de rente voor het rood staan nu??? (bedoel je staat onbedoeld rood, rekenen ze daar wel die megahoge rente voor dan?? )

:dance: :clap: wat fijn zeg, dat jullie het geld weer terug krijgen.





kuzzz

Netjes Dena!! :thumbup: Maareuh weet je zeker dat je er geen ‘bijkomende’ kosten komen? (soms rekent een bank al bij 1 dag roodstand bv rente ed of bij een te late betaling van een rekening incassokosten)

Niet om het negatief te maken oid, maar wie weet is daar iets van terug te halen via je verzekering.

Zo :shock: ik schrik hier van zeg :shock:

Wat een klote streek :hug: (nog zachtjes uitgedrukt)

Ben je er trouwens voor verzekerd?

Oh zie ineens je andere berichten :-*

Oohh wat goed nieuws zeg. Jullie gaan vrolijk de weekend in nu.



:dance: :dance: :dance: :dance:

@minniemouse wrote:

Mooi dat het opgelost wordt meid!! wat een opluchting…





Nog een vraagje: Hoe lost de bank het op met de rente voor het rood staan nu??? (bedoel je staat onbedoeld rood, rekenen ze daar wel die megahoge rente voor dan?? )




Mja… daar zit wat in. Ik wacht even af hoeveel ze terugstorten en of ze dan ook debetrente gaan rekenen. ZO ja , dan maak ik daar wel meteen bezwaar tegen. Maar ik verwacht niet dat dat veel zal zijn voor die week.



(ben al helemaal gelukkig dat ik het geld terug krijg… :wink: )

Gelukkig dat het opgelost is en je volgende week het geld weer hebt. Dit weekend jullie zelf maar uitnodigen bij vrienden en familie :wink:



Wij hebben ook niet zoveel op de betaalrekening staan, maar kunnen ook behoorlijk rood staan … ik zou me ook rot schrikken.

Jeetje, ik zou ook heel erg pissig zijn!!!

Maar goed dat de Postbank alles snel netjes afhandelt.

Maar nu inderdaad de debetrente, als ze dat afschrijven ook even aan de bel trekken!

Dat mogen ze namelijk ook niet doen.



Gelukkig kan je weer vrolijk het weekend in gaan!!! :thumbup:

Aangezien ze fraude hebben kunnen constateren, lijkt het mij niet dat ze jullie eventuele rente kosten in rekening zullen brengen.

Maar als dat wel zo zou zijn, zou ik ook bezwaar maken.



Fijn dat alles vooralsnog opgelost lijkt te zijn!

Zou er zelf ook gruwelijk van balen!



Bij winkels met pinapparaten, kun je erop letten dat de verzegeling niet gebroken is.

Wij hebben in onze winkels speciale stickers (verzegeling) op onze pinautomaten, en als ze intact zijn is er niks aan de hand.

Is de verzegeling stuk, dan weet je dat er met de apparaten geknoeid kan zijn.

@Anneke wrote:





Bij winkels met pinapparaten, kun je erop letten dat de verzegeling niet gebroken is.

Wij hebben in onze winkels speciale stickers (verzegeling) op onze pinautomaten, en als ze intact zijn is er niks aan de hand.

Is de verzegeling stuk, dan weet je dat er met de apparaten geknoeid kan zijn.




Dat zei mn man ook.

Hier in het winkelcentrum zat ineens zo’n groene lichtgevende pasgleuf in het automaat. Ik vertrouwde dat ook niet, maar een winkeleigenaar naast die automaat, vertelde dat dit ‘nieuw’ was… Heb toen ook gepint en niks aan de hand, maar twijfel nog steeds of het goed is… Dan staat er toch vaak ook bij vermeld dat er nieuwe pasgleuven zijn?



Dus kennen jullie die nieuwe pasgleuven (lichtgevend groen) ook?



Enne, heel fijn dat je je geld zo snel nog terug krijgt!

Die heb ik wel een gezien ja. Met dat groene licht ja. Volgens mij is dat wel goed.

Mijn pasje is laatst ook geblokkeerd vanuit Rabobank.

Ik had bij een winkel gepind waar ze hebben ondekt dat daar ook een skimapparaat inzat. Gelukkig is erbij mij toen niets vanaf gehaald. Maar idd ze zijn weer lekker bezig.

Hier in Edam zijn in december, net voor kerst ook een heleboel passen geskimd. Er was vrijdagnacht ingebroken in het tuincentrum en al die mensen die daar op zaterdag iets hadden gekocht, waren de dag erna enkele duizenden euro’s lichter. De bank heeft dat trouwens wel allemaal teruggestort.

grrr kan daar zooo kwaad om worden… Ze doen er alles aan om maar aan andermans/vrouws geld te komen… Als ze al die energie nou eens in een reguliere baan staken, dan waren ze vast de hardwerkendste lui van de wereld en omstreken!



Maar ja… werken schijnt in vergelijking tot jatten niet zo effectief te zijn…



Eikels.

Oh dat is echt goed nieuws zeg! :thumbup:

Geen gedoe verder…opgelost, klaar :thumbup:

Postbank vertelde me vandaag dat het echt aan de orde van de dag is en dat er met mij vele gedupeerden zijn… :frowning:

Het schijnt erg moeilijk te zijn om dit tegen te gaan…

Ons geld wordt in elk geval maandag teruggestort :dance:

bij ons op het werk zijn we op de stations ook continue bezig met de automaten te controleren op skim zooi…

Afgelopen tijd. zijn er in Den Haag een aantal opgepakt… maar is mee een druppel op de gloeiende plaat. Vooral veel oost europeesche bendes zijn hier mee bezig op en rond stations :evil: