we zijn bestolen door skimmers.update: pag 2

Nou ik snap wel dat je er zo mee zit. Geld is helaas niet alleen maar geld. Geld = eten kopen, huur betalen, leuke kleren shoppen, lekker smullen van een ijsje… Dus het voelt nu of iemand je dat allemaal ontnomen heeft. Bovendien ben je ws gewoon boos op jezelf dat je hebt laten gebeuren(ook al kun je daar natuurlijk niks aan doen :hug: ). Dus heeft het ook geen nut om erover na te denken waar en wanneer het gebeurt is. Je maakt jezelf er alleen maar gek mee :hug:

Vreselijk! Hopelijk krijg je het geld terug en idd het is “maar” geld, maar toch, ik kan me voorstellen dat je je zo rot voelt :hug:

Hopelijk hebben ze in het buitenland ook beveiligingscamera’s bij pinapparaten hangen. Iedereen wordt toch gefilmd dan? Dan kunnen ze dus zien dat jullie het niet waren.

@eisblume wrote:

Hebben jullie die avond misschien gebeld of smsjes verstuurd? Dat bewijst ook waar jullie geweest zijn natuurlijk :wink:




Ja we hebben vanuit thuis gebeld… Klopt, thanks voor de tip…



Iemand evt ervaring hoelang het duurt voordat ik mijn geld terug heb? Ik kan nl echt niet zomaar even 1000 euro missen… :frowning:

heb je al contact met de bank opgenomen? Uiteindelijk heeft het bij ons toch wel een dikke 2 weken geduurd en dat was maar 30 euro. Zij hebben toen wel veel contact met ons gehad! (abnamro).

DENA:



Ik had op zaterdag gepind bij de ing en hoorde smiddags van collega;s dat er waarschijnlijk skim apparatuur had gezeten…



De politie was er al achter en heeft alles weggehaald, maar konden niet met zekerheid zeggen of die gasten de gegevens al hadden!



Wij hebben toen de bank opgebeld om advies te vragen en die hebben voor de zekerheid alles geblokkeerd!!



Er is gelukkig ook niets afgeschreven bij ons!!

Oh wat balen zeg :evil: . Hopelijk krijgen jullie snel je geld terug.



Ik ga er nu nog beter opletten. Ik ben er trouwens wel vaker bang voor, als ik inlog op internetbankieren, dat ineens het saldo op 0 staat

:? .

Jeetje meid heel veel sterkte



hoop dat ze de daders snel hebben



En jullie iig weer je geld terug hebt :hug:

owww wat vreselijk voor jullie!!



wij hebben het ook een keer gehad, toen is notabene mijn pinpas gestolen terwijl ik niets in de gaten heb gehad…al het geld van onze rekening (en dat was toen een heleboel omdat we net verhuisd waren en onze nieuwe meubels afgeleverd zouden worden die we dan met de pin wilden betalen) gewoon alles weg…dus ik kan me wel voorstellen hoe je je voelt!



:hug:

Ow jee zeg! Wat erg! Nou ik kan me heel erg goed voorstellen dat je je ontzettend rot voelt.



Hoe herken je die skim apparatuur? En krijg je in alle gevallen altijd je geld terug als het je gebeurd?

Goed nieuws!!! :dance: :dance:



Ik bel net de Postbank om te vragen of ze het proces van pasjes sturen niet wat kunnen versnellen… Hoor ik dat het al opgelost is !!!

Blijkbaar hebben ze kunnen constateren dat het om fraude gaat en dat is al genoeg om ons het geld volgende week terug te storten en meteen nieuwe pasjes te sturen. We hoeven niet eens aangifte te doen!!



Ben helemaal happy!!



Warme douche voor de Postbank!! :thumbup:

@~Marion~ wrote:

Ow jee zeg! Wat erg! Nou ik kan me heel erg goed voorstellen dat je je ontzettend rot voelt.



Hoe herken je die skim apparatuur? En krijg je in alle gevallen altijd je geld terug als het je gebeurd?




Je kunt het herkennen aan dat er geen licht onder de knopjes en het gleufjes schijnt en er zijn nog wat andere kenmerken. EN ja de bank is hiervoor blijkbaar verzekerd… :thumbup:

:clap: :clap: :clap:

:clap: :clap: :clap: bravo postbank!

idd super nieuws :dance: :thumbup:

goed nieuws!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :smiley: :smiley:

:thumbup: heel goed, wat schrik je dan zeg…!

Wat een goed nieuws! Kan me voorstellen dat dat een enorme opluchting is!

hjeee toppie zeg…



goddank zal mij dit niet zo gemakkelijk kunnen gebeuren(om de doodsimpele reden dat ik dat bedrag niet op de bank heb staan) maar evengoed als het me zou gebeuren zou ik er goed ziek van worden… ook al gaat het maar om 30 of 50 euro…

@mv2kids wrote:

hjeee toppie zeg…



goddank zal mij dit niet zo gemakkelijk kunnen gebeuren(om de doodsimpele reden dat ik dat bedrag niet op de bank heb staan) maar evengoed als het me zou gebeuren zou ik er goed ziek van worden… ook al gaat het maar om 30 of 50 euro…




Wij hadden dat dus ook niet op de bank staan, maar we kunnen blijkbaar zoveel rood staan… We staan nu dus even maximaal rood… :frowning:

Maar komt volgende week dus goed :thumbup:

wat vreselijk zeg!!



gelukkig komt het goed.



heb ook eens gehad dat ik een afschrift kreeg van een rekening die ik niet veel gebruikte was er meer dan 600 euro afgeschreven via internet…



meteen gebeld en alles terug laten storten maar wel heel vervelend!!