we zijn bestolen door skimmers.update: pag 2

@dena wrote:

Goed nieuws!!! :dance: :dance:



Ik bel net de Postbank om te vragen of ze het proces van pasjes sturen niet wat kunnen versnellen… Hoor ik dat het al opgelost is !!!

Blijkbaar hebben ze kunnen constateren dat het om fraude gaat en dat is al genoeg om ons het geld volgende week terug te storten en meteen nieuwe pasjes te sturen. We hoeven niet eens aangifte te doen!!



Ben helemaal happy!!



Warme douche voor de Postbank!! :thumbup:




Gelukkig zeg! :thumbup:

wouw fijn dat het zo snel geregeld is zeg!!

super :thumbup:

Wat fijn!



Maar ik vind het wel raar dat jullie geen aangifte hoeven te doen. De politie moet toch op de hoogte blijven, waar zulke praktijk zich plaatsvinden en waar er zo’n bende actief is?!

@Maaike79 wrote:

Wat fijn!



Maar ik vind het wel raar dat jullie geen aangifte hoeven te doen. De politie moet toch op de hoogte blijven, waar zulke praktijk zich plaatsvinden en waar er zo’n bende actief is?!




De Postbank doet in deze de aangifte. Omdat er zoveel meer gevallen zijn , wordt het daar door de afdeling fraude behandeld. Die werken daarin samen met de polite.

@dena wrote:

@Maaike79 wrote:
Wat fijn!



Maar ik vind het wel raar dat jullie geen aangifte hoeven te doen. De politie moet toch op de hoogte blijven, waar zulke praktijk zich plaatsvinden en waar er zo’n bende actief is?!




De Postbank doet in deze de aangifte. Omdat er zoveel meer gevallen zijn , wordt het daar door de afdeling fraude behandeld. Die werken daarin samen met de polite.




Ooh ok dan begrijp ik het!

:shock: wat erg zeg!

Ohhh ik lees het nu inderdaad…ik ga hier wel even overleggen met onze bank, wat er bij hen aan verzekerd is mocht er zoiets gebeuren!



En dan maar meteen het 2500 euro rood staan wat omlaag schroeven! :think: :think:



Gelukkig is het opgelost!!

@Anne-marie wrote:

Ohhh ik lees het nu inderdaad…ik ga hier wel even overleggen met onze bank, wat er bij hen aan verzekerd is mocht er zoiets gebeuren!



En dan maar meteen het 2500 euro rood staan wat omlaag schroeven! :think: :think:



Gelukkig is het opgelost!!


Elke bank is in elk geval verzekerd voor dit soort fraudezaken…

Ik heb het dus meegeemaakt met mijn bedrijfsreking bij de abn



Hele toestand geweest.ook op tv geweest…



Bij vele is het goedgekomen…maar ik ben omdat ik dus ondernemer ben een verzekering moeten afsluiten duhhhhhh



maar goed kan dus nog steeds naar mijn geld fluiten…

Jeee zeg, dat is wel heel erg schrikken!

Gelukkig dat het zo netjes opgelost wordt! :clap: voor de bank!

Hoezo dan? Als het een fraudegeval is (kopieren van bankpas) dan is de bank hier voor verzekerd dus waarom keren ze in jouw geval niet uit dan?