We tellen af voor AFFIE! * NIKA is geboren!* Update pag 31*

@chantal!! wrote:

Ik hoop dat ze niet zolang op zich laat wachten :pray:

Ben erg nieuwsgierig naar haar en hoe ze gaat heten, en hoe schattig haar 1e setje zal staan :inlove: :inlove:

:-* :hug:

Hihi ja ja daar heb jij natuurlijk ook een beetje aandelen in he :inlove: het is 1 van de 2 setjes die meegaan naar het ziekenhuis… denk alleen als ze eerder komt dat het mega-veel-te-groot-is dus dat het dan het andere setje zal worden… Maar een foto van DE SET komt er zeker :wink:

heee meis!

spannend!! hoe gaat het met je jeuk? ik hoop dat je ze een handje helpen dinsdag!

xxxies

@limi wrote:

heee meis!

spannend!! hoe gaat het met je jeuk? ik hoop dat je ze een handje helpen dinsdag!

xxxies

Jeuk is nog steeds K.ut… En ja ik hoop het ook dinsdag… mondje dicht he, heb je een mooi geheimpje met me hihi!

uiteraard! ik zal me mond houden!!!

ben wel erg benieuwd hoor!

manlief zei gisteravond nog, tjee wanneer zal … zijn 2e kindje krijgen!

dus ik zeg, binnenkort :slight_smile: :wink:

@limi wrote:

uiteraard! ik zal me mond houden!!!

ben wel erg benieuwd hoor!

manlief zei gisteravond nog, tjee wanneer zal … zijn 2e kindje krijgen!

dus ik zeg, binnenkort :slight_smile: :wink:

Haha… das wel grappig ja! Fijn dat je het nog niet verklapt hebt! :wink:

Hier ook BIB… en echt de vreselijkste nacht tot nu toe gehad qua jeuk.

Op zich sliep ik tegen 12 uur bijijijijijna, ware het niet dat Lenn een hoestbui kreeg en daardoor zijn bed onder spuugde :sick: Ik kan je vertellen: een tonijnpizza die er na 6 uur in de maag weer uit komt is NIET prettig :sick: Oh wat was dat vies zeg!

Eenmaal terug in bed had ik echt overal jeuk en werd ik helemaal gek, heb gejankt, gegromt, gerold in bed, gesprongen, met koude doeken gedept, met ruwe handdoeken geschuurd :cry: GEK werd ik…!

Uiteindelijk mijn branderige huid ingesmeerd met mentholgel en mezelf gedwongen zo goed en kwaad als ik kon om stil te blijven liggen in bed. Het brandde als een malle maar het was beter dan jeuk en uiteindelijk kon ik toen slapen. Wat een drama, ik ben echt kapot…

Jeetje hey wat een nacht heb jij achter de rug.

En die arme mama moet dan ook nog eens een heel bed verschonen + kind midden in de nacht.

Sterkte met die rot jeuk en zie je kan vandaag om bij te slapen??

Ja ga toch wel ff proberen te slapen als Lenn tussen de middag ook in bed ligt… :zzz:

mijn idee meid!!!

Zo lekker dat die kids smiddags nog slapen.

Hier ga ik ook regelmatig plat hoor als de jongens slapen.

Ik heb gisteren met mijn enkels in ijswater gezeten :o Hielp wel wat omdat ik ze bevroren heb denk ik :lol:.

Ik heb een zalf tip gekregen van mijn vk, alleen het briefje vergeten! ik bel ze morgen, tis een natuur middel dus wie weet!

Sterkte meid! nog 2 dagen en dan gaan ze kijken wat er aan te doen is!!

ps laat me weten of dat van die framboospillen werkt :wink:

Die framboosbladcapsules staat bekend om zn werking hoor mop, is geen praatje maar een feit dat het helpt de baarmoeder te versterken en helpt verweken, zorgt voor effectievere weeen, ook is het zinvol tegen niet teveel bloedverlies tijdens/na de bevalling en goed voor het herstel van de bm na de bevalling…

Het wekt niks op, maar op het moment supreme is het voor verschillende zaken nuttig. Bij Lenn dronk ik de thee als een malle en ik heb alle bovenstaande dingen in positieve zin gehad :thumbup: … Of het aan de thee lag weet ik niet, maar het was reden genoeg om nu weer aan dat spul te gaan :smiley:

ik heb die capsules op advies van Tantetoe, bij mischa heb ik niets geslikt en nou wel. Dus ben benieuwd of ik verschil ga merken haha

@marijke79 wrote:

ik heb die capsules op advies van Tantetoe, bij mischa heb ik niets geslikt en nou wel. Dus ben benieuwd of ik verschil ga merken haha

Ja en die heeft ze zelf ook geslikt en positieve ervaringen… en meerdere hier op t forum!

@Affie wrote:

@chantal!! wrote:
Ik hoop dat ze niet zolang op zich laat wachten :pray:

Ben erg nieuwsgierig naar haar en hoe ze gaat heten, en hoe schattig haar 1e setje zal staan :inlove: :inlove:

:-* :hug:

Hihi ja ja daar heb jij natuurlijk ook een beetje aandelen in he :inlove: het is 1 van de 2 setjes die meegaan naar het ziekenhuis… denk alleen als ze eerder komt dat het mega-veel-te-groot-is dus dat het dan het andere setje zal worden… Maar een foto van DE SET komt er zeker :wink:

Ben benieuwd :inlove:

Ik hoop dat de gyn dinsdag goed nieuws mag brengen en ze kunnen helpen :-* :-*

@chantal!! wrote:

Ik hoop dat de gyn dinsdag goed nieuws mag brengen en ze kunnen helpen :-* :-*

Hub en ik hebben het er vanavond over gehad en zoals het op dit moment ervoor staat gaan we ook in op een eventueel “aanbod” van inleiden als er nog geen ontsluiting is… Want zoals het nu is/gaat is het geen doen meer met als eventueel vooruitzicht dat dit nog weken door moet gaan. Sterker nog, de gedachte dat ik volgende week zondag nog steeds bib geeft me al tranen in mn ogen en een brok in mijn keel… ik loop gewoon op mijn tenen nu…

Oh lieverd :frowning: :-* :hug:

Ik vind dat een goed idee. Want ik denk ook steeds … de bevalling is niet het einde he … het is het begin! daarna heb je 2 kindjes waar je voor moet zorgen en je moet goed kunnen bekomen in de korte tijd die je man krijgt als vaderschap verlof!

Dus denk niet alleen aan dat de jeuk te gek word, maar ook dat je daarna nog door moet he!.

Ik heb geen ervaring met gewoon bevallen want ik ben altijd ingeleid geweest. Als ik mijn bevalling bespreek met mijn vk dan blijkt het niet gemakkelijk zijn geweest, maar toch heb ik ze niet als negatief ervaren!

En ik dacht steeds, hier komt een einde aan. Ook al duurde het bij mij 26 uur. Ik had maar 1 cm opening en nog 2 cm baarmoedermond :wink: Eenmaal toen Nicolai op mijn buik had was ik zo verlieft dat ik nergens meer om gaf lol!!

Dus ik duim voor je dinsdag wens je alvast veel sterkte en ik hoop snel op goed nieuws!

Zou je willen je kan me altijd berijken he meid! jou know it! :-*

Barb… u know I :inlove: you! :-*

EN je hebt gelijk hoor, hub is gelukkig wel 2 weken vrij na de bevalling (bij Lenn toen ook, heerlijk!) maar inderdaad, de tijd erna is ook zwaar en daar hadden hub en ik het ook over. Ik wil niet kapot zijn door die stomme jeuk en dan niet optimaal van mijn verse gezinnetje kunnen genieten.

Vanmiddag moet ik naar de vk en dan morgen bij de gyn bespreken hoe nu verder… hopelijk is ze er gewoon deze week, met of zonder hulp :wink:

go go go affie!!! dat wordt vast weer zo’n knappe beeb als Lenn!!! :inlove: :inlove: :inlove: :-*

@lynnty wrote:

go go go affie!!! dat wordt vast weer zo’n knappe beeb als Lenn!!! :inlove: :inlove: :inlove: :-

:inlove: :- !!