We tellen af voor AFFIE! * NIKA is geboren!* Update pag 31*

Ik denk dat ik die thee ook eens ga halen :wink: en de capsulles waneer ik iets langer zwanger ben, just in case hahhaa :lol:

Ik ben aan het bijlezen over de kracht van framboos en de voordelen die het ook heeft voor het vrouwlijk lichaam! (niet zwnager ook) Dus ik ga zeker vandaag eens op hunt naar wat spul voor te proberen!

tx :-*.

Oh ik ben zo hyper voor je! ( lekker he die hornoontjes :mrgreen: )niet normaal lol! Ik ben benieuwd wat de Vk vandaag zegt! ik hoop dat je al wat ontsluiting hebt…

voor de zekerheid zwaar sexen deze weer :wink: :lol: You never know :wink:

Waarschijnlijk wordt morgen pas gekeken voor ontsluiting hoor… en over het sexen… dat zei ik gister ook al tegen hub. Gister was ie net uit zijn werk enz toen zei ik al nu heb je nog een excuus, morgen niet meer hahahhahaha…

En Framboosblad is idd goed voor je lichaam! Dus niet gewoon frambozenthee want dat is alleen het smaakje he… bij natuurwinkels hebben ze framboosbladthee/caps :thumbup:

Oh Af.

Ik vind het zo sneu voor je dat je nu zo’n jeuk hebt dat je zelfs een inleiding zonder ontsluiting als optie gaat zien.

Natuurlijk is dat niet meer dan logisch, maar ik had je een paar laatste leuke dagen/weekjes gegund.

Ik blijf hopen dat Zusje een deze dagen zelf besluit dat ze eruit komt.

:hug:

@Affie wrote:

Waarschijnlijk wordt morgen pas gekeken voor ontsluiting hoor… en over het sexen… dat zei ik gister ook al tegen hub. Gister was ie net uit zijn werk enz toen zei ik al nu heb je nog een excuus, morgen niet meer hahahhahaha…

En Framboosblad is idd goed voor je lichaam! Dus niet gewoon frambozenthee want dat is alleen het smaakje he… bij natuurwinkels hebben ze framboosbladthee/caps :thumbup:

:smiley: was ook van plan om naar de natuurwinkel te waggelen today hehe. Zo leer je elke dag weer wat nieuwe he! Ga het meteen opschrijven, framboosbladthee :D! Ik ben een beetje vergeetachtig de laatste dagen :wink:

En anders vanavond overschakelen op ‘super seduction mood’ Muahahaha!

Ach zoals ik wel eens tegen seb zeg… ‘There is no escape! Muaha!’

@Formally known as Vuegje wrote:

Ach zoals ik wel eens tegen seb zeg… ‘There is no escape! Muaha!’

:lol: :lol: :lol:

Hopelijk morgen meer duidelijkheid voor je meid!!!

hoe is het gegaan bij de VK? Heeft zij er wat van gezecht? :hug:

@Formally known as Vuegje wrote:

hoe is het gegaan bij de VK? Heeft zij er wat van gezecht? :hug:

Nee niet zoveel… was een gewone controle en alles zag er goed uit. Ze schatte zusje zelfs “mooi gemiddeld” ipv aan de kleine kant… :shifty:… als er actie wordt ondernomen komt dat van de gyn dus dat wacht zij ook af…

spannend hoor! ik duim alvast voor morgen!

en over de groote … pff ze hebben het zo vaak fout :wink: nic geboren met 37w6d was 53 cm lang en 3,275 gr dus :wink: hhehehehehe.

het kan ook zijn dat ze gewoon in maatje 50 past hoor :wink:

Lenn paste met zijn 3655gr en 51cm ook gewoon in maat 50 hoor :slight_smile: dus dat zit bij zusje ook vast goed…

Succes vandaag bij de gyn :-*

heee af!

denk aan je! hoop dat een van dr gyn’s wat bij je gaan doen… niet dokter brouwer die heeft zulke grote handen :wink: :lol:

denk aan je!!!

xxxies

Suc6 meid!!! :hug:

Succes!

@limi wrote:

heee af!

denk aan je! hoop dat een van dr gyn’s wat bij je gaan doen… niet dokter brouwer die heeft zulke grote handen :wink: :lol:

denk aan je!!!

xxxies

He maak mij ff gek zeg :lol: Waarschijnlijk kom ik bij Doornbos/Alderliesten (ofzo) daar was ik vorige keer ook…!

@limi wrote:

:shock: :lol:

Ik doe ook mee met aftellen! :angel:

ik denk aan je vandaag! hopelijk krijg je meer duidelijkheid! :-*

He Affie,

Voor jou wordt het er ook niet makkelijker op zeg! En wat was het gister spannend bij Heske. Ik hoop voor jou dat het hier ook gauw heeeel spannend wordt zodat het niet zo lang meer duurt!!

Heeel veel succes bij de gyn, hoe laat moet je er heen?

Ben terug van de gyn en er is een plan de campagne… MAAR … :shifty: Ik wil er openbaar niet te veel over kwijt nog, omdat ik twijfel over wie er (nog) meeleest van mijn familie… maar pb’s mogen altijd!!

Sowieso als ik al zou weten of er een BIA is komt die op de dag zelf… :mrgreen:

Hey meid, fijn dat er nu een plan is, ben blij voor je hopelijk duurt het niet te lang meer :-* :hug: