Wie doet er gezellig mee?
Affie is 26-02-2010 uitgerekend en wil natuurlijk gewoon een februari mama worden!
Ze heeft een eigen aftel-topic zó verdiend! Want het is een echte goedzak :inlove:
Meid gaat je gewoon lukken hoor :-*
Vást wel :thumbup:
jaa leuk aftellen met affie! :mrgreen: we gaan ervoor! :dance:
En we moeten even krabben met z’n allen, want Affie heeft zo’n jeuk :wall:
Ik doe ook wel mee hoor, het schiet al op he meis :dance:
Oooo en jeuk, ik leef met je mee, krab me ook een ongeluk :twisted:
Ik tel mee!
:hug: voor de jeuk!
Jaaaaa Affie, voor jou komt ook het einde in zicht he! :dance: :dance: :dance:
Balen van de jeuk meid, dat lijkt me echt onwijs irritant :hug: :hug: :hug:
Affie meid! Ik tel ook met je mee en hoop dat er snel iets gedaan kan worden aan de jeuk en dat je snel duidelijkheid hebt!
:shock: … :oops: … :inlove:
ZO LIEF!!! Weer aftellen, was bij Lenn ook zo, he-le-maal vergeten hihi!!
Leukk!!!
ik tel ook mee… :mrgreen: :mrgreen:
Ik tel ook mee :mrgreen: :thumbup:
Ja leuk aftellen met onze Affie! :inlove:
Het word nu echt spannend he!
Las gisteren al dat je zo’n jeuk hebt, dat is helemaal niet leuk.
Bij Thijmen had ik jeuk door de striae en soms dat ik dat ik gek werd.
( soms werd ik ook gek)
Aan de ene kant hopen dat je leverwaardes goed zijn, aan de andere kant laten ze je dan nog even doorlopen en dit kan zo’n stempel op die laatste weken drukken dat het mischien beter zou zijn dat zusje besluit volgende week te komen.
Hmm het staat er mischien wat raar, maar ik hoop dat je me snapt.
Liefs :-*
@joseetje wrote:
Ja leuk aftellen met onze Affie! :inlove:
Het word nu echt spannend he!
Las gisteren al dat je zo’n jeuk hebt, dat is helemaal niet leuk.
Bij Thijmen had ik jeuk door de striae en soms dat ik dat ik gek werd.
( soms werd ik ook gek)
Aan de ene kant hopen dat je leverwaardes goed zijn, aan de andere kant laten ze je dan nog even doorlopen en dit kan zo’n stempel op die laatste weken drukken dat het mischien beter zou zijn dat zusje besluit volgende week te komen.
Hmm het staat er mischien wat raar, maar ik hoop dat je me snapt.
Liefs :-*
Nee ik snap je wel. Weet je ik ben het ook nog helemaal niet zat hoor lichamelijk gezien! Natuurlijk wel wat ongemakken die erbij horen, maar verder voel ik me super goed… (zonder op te scheppen zegt “men” ook dat ik er goed uit zie :inlove: dus dat zegt ook wel wat…)
MAAR precies zoals je zegt: als blijkt dat mijn leverwaardes normaal zijn moet ik de komende wéken wel doorlopen met die jeuk.
Nou ben ik geen jankerd maar ik weet nu al dat ik, als het zo blijft als nu, dat echt niet ga volhouden… dus ja… we zullen zien!
Jaaaaaaaaaaa aftellen met Affie :dance: Nog ff meis en dan heb je je meisje in je armen
en de jeuk als je bloedwaarden wel afwijkend zijn dan moeten ze je niet te lang laten lopen hoor, Ik kreeg maandag te horen dat de leverwaarden afwijkend waren en dinsdag nog erger , donderdag hebben ze Ivan gehaald Ik had ook extreme jeuk
Go Affie! Go Affie! :dance: :mrgreen:
Karin had jij ook overal jeuk of alleen in je handpalmen/voetzolen?
Ik heb het namelijk óók daar, maar overal op mijn lichaam óók (behalve tussen mn benen niet, en mijn billen niet :shifty: )
Ik had het echt overal armen, benen, handen, voeten, hoofd rug (erg latig) werd er helemaal knettergek van . Alleen was ik zo dom om het niet tegen mijn gyn te zeggen. Die schrok in eerste instantie van mijn bloeddruk vandaar bloedprikken. Maar rest van de week was hij niet meer hoog.
Ivan was gehaald en weg was de jeuk
Misschien moeten ze je maar gewoon inleiden met 37 weken (VRIJDAG DUS!!!)
@Huggie wrote:
Misschien moeten ze je maar gewoon inleiden met 37 weken (VRIJDAG DUS!!!)
:mrgreen: :mrgreen: :inlove: