petra_k
2 februari 2010 om 12:30
@Karin1981 wrote:
Ik had het echt overal armen, benen, handen, voeten, hoofd rug (erg latig) werd er helemaal knettergek van . Alleen was ik zo dom om het niet tegen mijn gyn te zeggen. Die schrok in eerste instantie van mijn bloeddruk vandaar bloedprikken. Maar rest van de week was hij niet meer hoog. Ivan was gehaald en weg was de jeuk
Ja oh dan had jij het hetzelfde als ik. Inderdaad die rug is het meest lastig. Lenn helpt me af en toe :inlove: dan zeg ik “Ah Lenn kan je mama helpen krabbelen?” Dan komt ie meteen helpen… "“Zoooo?” zegt ie dan, of hij rijdt met een autootje over mijn rug haha!
petra_k
2 februari 2010 om 12:31
@Huggie wrote:
Misschien moeten ze je maar gewoon inleiden met 37 weken (VRIJDAG DUS!!!)
Echt vrijdag gewoon al 37 he! Zo snel gaat het ineens!! :inlove:
tappie
2 februari 2010 om 12:32
das dan wel liefff :inlove:
de verpleegkundige aan wie ik het verteld had van de jeuk had het doorgeven aan de gyn.
Vandaar dat ze geen enkele risico’s hebben genomen
system
2 februari 2010 om 12:45
heel erg veel succes straks!! en hopen dat het allemaal goed mag gaan!
nog ff volhouden…
groetjes
jaja je mag bijne biben… ben benieuwd of zusje net zo’n mooi kindje is als je mannetje!!!
chimpie
2 februari 2010 om 19:00
haha met een autotje over je rug rijden :lol: :lol:
maar serieus balen dat je zo’n jeuk hebt, ik zou er gek van worden :twisted:
:hug:
petra_k
2 februari 2010 om 19:32
@marijke79 wrote:
jaja je mag bijne biben… ben benieuwd of zusje net zo’n mooi kindje is als je mannetje!!!
Tuurlijk 8)
Oooh ik word gek, het liefst pak ik nu de kaasschaaf om mijn huid eraf te halen… kan het ook niet meer jeuken :evil:
system
2 februari 2010 om 19:43
leuk een topic voor Affie!!! Spannend hoor meis!!!
Ben erg benieuwd, vooral naar de naam! Ik vind Lenn zo prachtig! En een prachtig mannetje natuurlijk!
Jeuk, vreselijk!!! Daar wordt je helemaal gestoord van! Nog ffies! Geniet nog even van je prachtige buik!
knuf knuf knuf!!! :dance:
petra_k
2 februari 2010 om 20:00
@limi wrote:
leuk een topic voor Affie!!! Spannend hoor meis!!!
Ben erg benieuwd, vooral naar de naam! Ik vind Lenn zo prachtig! En een prachtig mannetje natuurlijk!
Jeuk, vreselijk!!! Daar wordt je helemaal gestoord van! Nog ffies! Geniet nog even van je prachtige buik!
knuf knuf knuf!!! :dance:
Dank je mop! Gezellig dat je meedoet met aftellen
Jeetje Affie jij mag ok al bijna.
Meis wat vrselijk van die jeuk, niet leuk als die je laatste weken zs verpesten.
Heb je luuf of dampo in huis?
Heel lichtjes insmeren, doordat de huid gaat tintelen heb je tijdelijk geen jeuk meer.
Daar kan geen mentholpoeder tegen op hoor.
Sterkte :-*
Even een dikke knuf vanaf deze kant :hug:
:-*
Meid ik VOEL je pijn!!!
Ik word GEK van de jeuk hier! Ik heb nu een zalf van Camomille. Dat verzacht wel wat, ale het andere wat ik erop doe brand aleen maar.
Maaruuuhh apart van dat! Jeetje al bijna 37 weken zeg! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ook biben bij ons je meisje heheh
petra_k
3 februari 2010 om 07:43
Oh echt Barb jij ook al :hug: Rot he!
Half 2 moet ik in zkh zijn ben benieuwd. Vind wel gek eigenlijk dat ik niet kan bellen voor de uitslag. Stel dat alles ok is dan zit ik daar voor niks :eh: .
Naja we’ll see!
Veel succes in het ziekenhuis!
Wat naar, zo’n jeuk.
Ik tel gezellig mee af, ik ken je niet, maar aftellen is altijd gezellig
Liefs Suzanne
succes vandaag Affie! :-*
veel suc6 vanmiddag!
Ja deze nacht weer 3 keer wakker geworden van de jeuk. Pff en ik moet nog 11 / 12 weken … maar goed … we zien wel! Mss word het nog wat minder!
Over 2 weken naar de gyn, als het dan nog zo erg is dan gaan ze ook bloed prikken hier. [/spoiler]
Spannend!!!
Affie zou smsen als ze meer wist, of als het goed nieuws is komt ze het misschien zelf bij thuiskomst wel melden!
Krijg net een sms van Affie .
Ze krijgt nu voor een week pillen, als het dan volgende week dinsdag nóg zo erg is wordt er gekeken of ze de vliezen kunnen breken en anders wordt inleiding besproken aangezien haar huid nu al zo is toegetakeld.
Ze komt straks zelf wel wat uitgebreider verhaal doen
:-*
Jeetje meid heftig! ik hoop dat de pillen snel aanslaan :hug: :-*