:hug: ik hoop dat de pillen aanslaan meid
even een dikke :hug: hoop dat de medicatie aanslaat!!
Ben ik alweer!!
Mijn bloedwaardes waren prima in orde :thumbup: dus dat zit tenminste goed. Tijdens een gesprekje stond de arts er best wel van te kijken hoe ik continue van 't ene naar 't andere lichaamsdeel ging om te krabben… Ze wilde buik voelen en inwendig onderzoek. Was wel al wat verweekt maar nog geen ontsluiting… Verder vond ze mijn huid toch wel behoorlijk aangedaan en vond ze neit dat dat nog weken kon doorgaan.
Toen ging ze even weg voor overleg. Toen kwam ze met het volgende plan:
Ik krijg voor een week pillen, een soort anti-allergisch middel met een kalmerend/rustgevende werking. Ze hopen dat daardoor de jeuk wat meer naar de achtergrond verdwijnt voor mij en het daardoor dragelijker is allemaal. Verder mocht ik alleen vette zalf gebruiken omdat dat het beste is voor mijn huid nu die al zo aangedaan is.
Dinsdag moet ik terugkomen. Als dan de klachten nog niet/nauwelijks zijn verminderd word gekeken of er uberhaupt nu een kans is om vliezen te breken (dit i.v.m. gewoon kunnen bevallen bij de vk en de kans dat mijn lijf dat oppikt om zelf de bevalling te starten, wat nog steeds mijn stille hoop is) en anders besproken of inleiden een optie is en wanneer dan… In ieder geval wilden ze me wel een handje helpen als de jeuk zo blijft omdat het gewoon echt killing is voor mij.
Al met al een heel verhaal maar het stelt me wel gerust. Ik kan nu alleen nog geen pil nemen want moet Lenn zo eerst van het kdv halen en ik mag meteen niet meer autorijden/fietsen of wat dan ook omdat het best een pittig middel is dat je reactievermogen aantast. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat…
Wel moet ik zeggen dat ik sinds het inwendig onderzoek wat gerommel voel. Het voelde namelijk hetzelfde als strippen toen bij Lenn dus misschien heeft ze toch wel al wat kunnen rommelen daar. We’ll see, eerst komende week maar weer overleven hihi…
Nou ben heeeel benieuwd zeg!!!
Ik heb ook redelijk wat inwendige onderzoekjes gehad ( :roll: ) en voelde het daarna ook altijd rommelen, maar goed ben inmiddels 7 weken verder :lol: 8)
Hoop dat de medicijnen aanslaan!
affie fijn dat je geholpen word meid!
Ik hoop op een natuurlijke bevalling zoals jij em wilt!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
@Formally known as Vuegje wrote:
affie fijn dat je geholpen word meid!
Ik hoop op een natuurlijke bevalling zoals jij em wilt!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik ook hoor, dus duimen dat de pillen hun werk doen en dat anders over een weekje mijn lichaam zich wat meer klaar gemaakt heeft voor de bevalling!!
Mijn duimen draaien overtoeren!!!
Whaah meid, wat spannend!
Ik ga meeduimen dat het wat dragelijker wordt de laatste weken
Sterkte meis :hug:
spannend meis
Oh ik neem die pil niet meer eind vd middag hoor. Voel me zo slapjes en suf :? . Dat hoort zo, maar ja Lenn moet ook verschoond/naar bed… En hub is niet eerder dan 1 uur vannacht thuis dus hoop ook wel dat ik wakker wordt van de babyfoon als Lenn huilt :shifty:
Ze zei ook wel dat ik de pil voor het slapen gaan moest nemen maar hij mocht ook nu aangezien het in de loop van de middag steeds erger wordt… Maar op deze manier heb ik er weinig aan. Jeuk is wel iets minder lijkt het, maar het is erg onhandig die bijwerking aangezien alle zorg voor Lenn op mij aan komt :doh:
hee meis!
wat fijn dat je wat gekregen hebt voor de jeuk! en is je huid ook zichtbaar toegetakelt? bedoel je dat??
ik hoop dat de pillen helpen!
gek idee, dat ze je misschien over een week wel gaan helpen!
ik denk aan je!
xxxies
@Affie wrote:
Oh ik neem die pil niet meer eind vd middag hoor. Voel me zo slapjes en suf :? . Dat hoort zo, maar ja Lenn moet ook verschoond/naar bed… En hub is niet eerder dan 1 uur vannacht thuis dus hoop ook wel dat ik wakker wordt van de babyfoon als Lenn huilt :shifty:
Ze zei ook wel dat ik de pil voor het slapen gaan moest nemen maar hij mocht ook nu aangezien het in de loop van de middag steeds erger wordt… Maar op deze manier heb ik er weinig aan. Jeuk is wel iets minder lijkt het, maar het is erg onhandig die bijwerking aangezien alle zorg voor Lenn op mij aan komt :doh:
tja daar denken artsen niet aan he! anders misschien toch even je ouders bellen, of ze even komen helpen???
Hij ligt inmiddels in bed… gelukkig slaapt hij ook meteen. Ik bel morgen want het zit me niet lekker dat ik me zo voel… straks word ik niet wakker van Lenn dat zou toch erg zijn!?
@Affie wrote:
Hij ligt inmiddels in bed… gelukkig slaapt hij ook meteen. Ik bel morgen want het zit me niet lekker dat ik me zo voel… straks word ik niet wakker van Lenn dat zou toch erg zijn!?
kan me goed voorstellen dat je dit helemaal niks vind! Sterkte meis!
Gister was ik toch best wel angstig geworden hoe ik me voelde. Ik ben 's avonds altijd alleen dus kan me niet permitteren dat ik zwalkend mijn zoon uit bed moet halen als er iets aan de hand is. En hoe moet mijn kindje zich wel niet voelen nu ik gister las dat het de placenta passeerd :shock: …
Ben na mn berichtje van 21 uur bij de feb. mama’s dat ik naar bed ging ook meteen gegaan en heb als een blok geslapen. Nu opgestaan met erge hoofdpijn en nog dizzy, alsof ik gister veel te veel heb gedronken en maar een paar uur geslapen heb.
Oke, de jeuk was inderdaad naar de achtergrond, maar eerder omdat ik me zo naar voelde dan kalm en rustgevend zoals het zou moeten zijn. Vandaag bel ik dus even om door te geven dat ik dit niet meer durf te nemen…
Hmmm vervelend zeg! Ben benieuwd wat ze zeggen :shifty:
@Huggie wrote:
Hmmm vervelend zeg! Ben benieuwd wat ze zeggen :shifty:
Waarschijnlijk gewoon dat ik het dan maar moet uitzingen tot as dinsdag op zn minst …
Affie, wat akelig joh, die bijwerkingen :? Daar zou ik dus ook niet helemaal happy mee zijn :?
Wat dacht je van een bevallingsdate, aankomende maandag :lol: 8 februari is toch een mooie dag om een kindje op de wereld te zetten he :inlove:
Nou ja, ff serieus, ik hoop dat er een andere mogelijkheid is om van die rotjeuk af te komen, want het lijkt me slopend… Kan me voorstellen dat je het liefst wil dat de bevalling op een natuurlijke manier op gang komt, maar hoop dan wel echt voor je dat dat niet te lang meer gaat duren.
Sterkte meid! :-*
:hug: voor jou Affie. Vervelend dat je zo naar van de pillen wordt, dan voel je je ook niet gerust op…
Hopelijk lukt het om nog even uit te houden tot dinsdag.
Nou net de assistente van de gyn gesproken, ze gaan even overleggen of er een ander middel is wat ik mag gebruiken en anders nog een weekje uitzingen…