We tellen af voor AFFIE! * NIKA is geboren!* Update pag 31*

:hug:

Net teruggebelt. Moet van de gyn stoppen met de pillen maar iets anders kan ze me nu niet voorschrijven. Ik zal moeten doorbijten, huid goed vet houden tot de afspraak a.s. dinsdag en dan verder kijken hoe of wat…

Tjeeee Affie, ik zie dit allemaal nu pas :shock:

Ik vind die date met Heske wel een goede deal :angel: :mrgreen:

Heel veel sterkte met deze zware loodjes, ik hoop ook echt dat je toch nog een beetje kunt genieten van het zwanger-zijn :pray:

Dikke knuffel :hug:

(en die pillen zou ik ook niet durven nemen hoor :shifty: , lijkt me best eng als zusje ook zo suf wordt!)

Ooh die pillen dat zou ik ook niet meer doen . brr zeg.

Ik heb hier ook wondjes op mijn bennen gekregen van het krabben … grrrrrrrrrrr.

Ik hoop dat je een beetje vol te houden is voor je en eens kijken wat het dinsdag word.

nog even meid! :-* :-* :hug: :hug: :hug:

(Ik leg er als het heel erg word ijspakketten op hier. of koude compressen)

!!!37 weken!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

YESSSS :dance: :dance: :dance:

Doe maar snel bubben Af :hug:

@joseetje wrote:

:naughty: Éérst een BIA, willen natuurlijk wel effe in spanning zitten :dance:

@Huggie wrote:

@joseetje wrote:

:naughty: Éérst een BIA, willen natuurlijk wel effe in spanning zitten :dance:

Whaha ik kan natuurlijk ook een “valse” BIA doen… HIHI!..

Neeeee dat doe ik jullie niet aan hoor, maar ik beloof dat jullie op de gehouden worden ok?

Daar hou ik je aan dame!

zogenaamde bia?? pas op he! :naughty:

We willen idd goed op de hoogte gehouden worden en anders kom ik wel ff checken 8)

@Elmo wrote:

We willen idd goed op de hoogte gehouden worden en anders kom ik wel ff checken 8)

IEKS help! Haha zou toch wat zijn… lig ik daar in ZMC, staat Elmo daar “Ja haai moest ff checken of je wel écht al 8cm had” :lol: :lol:

Gooo Affie nog maar 3 weken :dance: ik hoop voor je eerder

Spannend Affie. En gefeliciteerd met je 37 weken!

Vervelend van die jeuk :hug: Sterkte nog even.

@Affie wrote:

@Elmo wrote:

IEKS help! Haha zou toch wat zijn… lig ik daar in ZMC, staat Elmo daar “Ja haai moest ff checken of je wel écht al 8cm had” :lol: :lol:

Zou je echt raar staan te kijken :lol:

37 weken al, wat is het snel gegaaan!!! :shock:

@Affie wrote:

@Elmo wrote:

hahahaha ik moet woensdag weer in het ziekenhuis zijn, dus ik zou maar zorgen dat JIJ er niet bent :mrgreen: (en gewoon al lekker thuis bent bevallen! :wink: )

mag ik nu oficieel Weeën jou kan op sturen :lol:

Gefeliciteerd met je 37 weken meid! Nic is met 37w5d gehaald dus je niet te druk maken over wat mensen zeggen he :wink: als ze er echt nog niet klaar voor was dan haalden ze haar ook niet vroeger

:-* :-* :-*

ik ben wel heeeeeeeeeel benieuwd hoe ze eruit gaat zien!!!

@Formally known as Vuegje wrote:

mag ik nu oficieel Weeën jou kan op sturen :lol:

Gefeliciteerd met je 37 weken meid! Nic is met 37w5d gehaald dus je niet te druk maken over wat mensen zeggen he :wink: als ze er echt nog niet klaar voor was dan haalden ze haar ook niet vroeger

:-* :-* :-

ik ben wel heeeeeeeeeel benieuwd hoe ze eruit gaat zien!!!

Stuur maar op die weeen! :- Je bent een schat!

Wij zijn ook heeeeeeeel nieuwsgierig hoor!! Wordt het een meisjes-Lenn of een totaal ander kindje?? :inlove:

Net de lampenkap nog opgehangen, dat was het enige in het kamertje wat nog moest… nu is het daar echt, echt, echt klaar :inlove: Kom maar op met die weeen en die baby!

You go girl! :mrgreen:

de duimen draaien hier voor je! :pray:

Ik hoop dat ze niet zolang op zich laat wachten :pray:

Ben erg nieuwsgierig naar haar en hoe ze gaat heten, en hoe schattig haar 1e setje zal staan :inlove: :inlove:

:-* :hug: