Wanneer heb je de eerste echo ongeveer? En wanneer mag Jo :mrgreen:
Eerste echo is tussen dag 12 en dag 14 volgende cyclus. Weet niet wanneer jo mag.
Kregen ook rekening can Chromosomenonderzoek VIA zkf. Kost dus gewoon 700euro, dus wij hebben onze eigen bijdrage wel weer gehad. Was trouwens zkf van jo, dus mijne zal ook wel dat bedrag zijn…
Zo duur zeg!!! Een ritje met de ambulance is net zoveel :shock:
ja precies, echt heel erg duur!!
Zal ik morgen ff langskomen met tl?? Of heb je het druk?
Morgen is goed hoor, natuurlijk moet ik wel wat doen maar volgens mij zijn we redelijk voorbereid
Ok zie je me s ochtends wil namelijk ff naar lidl sport spul halen
zo dat zijn nog eens prijzen :shock: wist niet dat die zo hoog waren… ik heb toen alleen follikel metingen gehad, dus geen idee wat de verdere kosten waren/ zijn…
gister is K.aja dan 5 geworden, jeetje wat gaat het toch allemaal hard… hij is goed verwend met flink wat lego, boeken, klei, kleren en het topstuk een sjoelbak! nu over paar weekjes zijn 1e kinderfeestje en dan is het even gedaan met feesten!
verder gaat alles hier zijn gangetje, morgen 1e keer werken op het kdv! ben benieuwd!
milo geniet weer van de rust nu k,aja naar school is, lekker met de lego spelen en flink veel kletsen! alhoewel hij wel iedere dag vraagt of hij weer naar zijn juf van de peuterzaal mag! dus daar heeft hij het dus ook prima naar de zin!
met l.evi ook alles goed, heel stom maar die komt nu de jongens weer naar school/ peuterzaal zijn weer helemaal in zijn ritme… :lol: hij slaapt nu steeds weer in de wagen als ik ze naar school heb gebracht, daarna wakker drinken en spelen en weer in de wagen om de jongens op te halen, daarna weer slapen in de wagen tot hij wakker wordt,na drinken en spelen of in bed of weer mee k.aja op halen en daarna is hij een tijdje wakker in de box! en 's avonds lekker op tijd weer slapen, nu tussen 18.30 en 20.00 ligt hij er in en dan varieert het nog,maar hij maakt de tijden er tussen weer steeds langer! :dance: nog even en dan gaan we bijvoeden, ben benieuwd! hij is er ook wel aan toe hoor, als hij er bij zit aan tafel zit hij gewoon mee te kauwen :lol:
maar goed ik ga m.ilo nog eens entertainen!
liefs
Caris is goed hoor, ik zorg dat ik in de kleding ben hahaha
Smarty wat gaat het hard! 5 jaar alweer :shock: .
En ik las net dat je het had over bijvoeding, ik denk dat duurt toch nog heel lang, maar ik kijk naar je banner en zie dat hij alweer 5,5 maand is :shock:
Fijn trouwens dat iedereen weer in zijn ritme komt!
L.illy moest ik vanmorgen wakker maken voor een fles, normaal doe ik dat niet maar anders komt het zo raar uit op het kdv dus toch maar gedaan.
Maar ze bakte niet zoveel van de fles dus ik denkl niet dat ik er winst mee behaald heb :lol: .
Na dat K.aya steeds zo aan het hoesten was begint L.illy nu ook, ze heeft echt zo’n rochelhoest dus maar even in de gaten houden :?
ja kaya, hij is gewoon al weer 5,5 maand, het gaat zo snel! dus we beginnen straks weer met groente prakkies, daarna fruit erbij! dan wordt hij al weer een groter ventje… je wilt je laatste kindje zo graag klein houden,maar dat lukt echt niet…( nou ja zou alle 3 mijn kids klein willen houden, maar dat gaat niet, maar goed elke leeftijd heeft zijn charme)
haha milo is bezig met zindelijk worden, hij wilde uit zich zelf vanmorgen geen luier aan stand 1 natte broek, 1 plas op het potje! ben benieuwd!
hier werk wakker maken voor een voeding vaak ook niet, ik hebt dat dan met name 's avonds voor ik ga slapen, dan drinkt hij maar half en uiteindelijk kan ik er op “gewone” tijd als nog uit,dus dat schiet niet op! ik maak hem dus niet meer wakker!
oh ik heb net mijn hand gebrand aan het stoom van het koffiezetapparaat! auwie! wel geod gekoeld maar voel het nog steeds…
hoesten goed in de gaten houden he? ik ben er nu echt voorzichtig mee sinds milo een longontsteking heeft gehad!
ow ik moet er even 1 helpen in de box! hij ligt klem met zijn voetje!
hahaha, heeft hij zich klem gedraaid?!
L.illy gaat nu ook de hele box door .
Ik houd de hoest zeker in de gaten, ik moet vanmiddag toch naar de apotheek voor medicijnen van mezelf dus vraag ik direct even na,
En juist omdat ze niet fit is had ik zoiets ik moet haar wakker maken voor een voeding want voor de rest slaapt ze op dit moment alleen maar
Auwie dat doet vast zeer zeg, heb je lang genoeg gekoeld??
Wat goed van milo :dance: , ik ben benieuwd hoe de dag verloopt!
K.aya is nu zelf bezig met zindelijk worden snachts, nu plast ze ongeveer nog 1 keer in de week in bed dus vind dat al erg knap. we moeten alleen even kijken hoe we het doen op de camping
ik heb geen zin om daar steeds te wassen, dus misschien krijgt ze daar een luier om.
ja stil liggen is niet zijn sterkste kant, en dan ligt hij net met zijn voeten tussen de spijltjes en dan gaat hij draaien… niet erg slim, maar goed!
heb bijna 15 min gekoeld dus dat moet toch goed zijn? het ziet alleen wat rood inmiddels en het doet ook niet meer heel eg zeer nu, alleen als je er over wrijft.
ja afgelopen weekend ging het het hele weekend mis met plassen,maar meneertje wil zelf geen luier meer aan, dus grijp die kans dan maar aan, wie weet gaat het nu snel! ( kaja was op deze leeftijd dag en nacht zindelijk,maar goed ieder kind zijn/ haar eigen tempo)
ik ga eens even speuren op het net, we willen met mijn zussen, aanhang en kids een weekendje weg gaan…
Gezellig met zijn allen weg, word wel een groot huisje oid denk ik :mrgreen: .
Heerlijk he hoe ze dan door de box heen rollen en hoe boos ze kunnen worden als iets niet lukt :shifty: .
Doordat hij het zelf aangeeft dat hij het wil zal het vast snel gaan idd .
15 minuten koelen is :thumbup:
ja we gaan dan met 6 volwassenen en 8 kids,maar het worden waarschijnlijk 2 huisjes, want ze hebben vaak wel 10/12 persoonshuisjes of dan 16… maar goed ga daarom ook ff speuren!
Leuk zeg!!
ja wij wonen alle 3 ergens anders, dus we zien elkaar eigenlijk bijna alleen op verjaardagen en dan maar een paar uurtjes en het leek me wel eens leuk om elkaar eens wat langer te zien! en dan kunnen de kids ook eens leuk samen spelen!
Dat word vast supergezellig!!!
dat denk ik ook wel! 8 kids in de leeftijd van nu 5 jaar (kaja) en de jongste nu 0 ( levi) dus dat wordt vast dolle boel!
heb al wat dingen gevonden,maar moet even wachten wat we precies gaan doen, want kids hebben verschillende vakanties…
stelletje kletstantes!!
Smarty, kaja alweer 5 jaar!! Gefeliciteerd!!!
spannend morgen zeg!!
hoe is het nu met je hand?
klein vaarwater op ameland is leuk!! 12 persoonshuisje heeft sauna, bubbelbad en zonnebank, 8 persoonshuisje heeft er nog een zwembad bij!!!
kaya, je laatste dagje voor de vak!! Tot morgen!!
hahaha ff blij!! Zit gewoon op mijn bank op de pc! Hebben geen laptop maar een gewone pc. Nu heb ik de kast van de pc op een kleiner kastje gezet, achter de bank. Monitor op de kast van de pc en zo kan ik heerlijk op de bank forummen enzo. Hiervoor stond de pc op de eettafel, nu kan die dus ook helemaal leeg. Bevalt me wel zo. :mrgreen:
hahaha Caris, heb je Jo al voorbereid?? of weet ie alweer dat je aan het verbouwen bent geweest, lijkt me idd wel lekker forummen op de bank :mrgreen: .
Vanmiddag toch even naar het telefonisch spreekuur gebelt van de huisarts omdat L.illy zo naar hoestje heeft. Ik belde even voor een aantal tips en of ik bisolvon druppels mocht geven maar ze wilde toch even overleggen met de huisarts. Prima. Om kwart over 5 werd ik weer gebeld en het kwam er op neer dat de ha L.illy graag wilde zien maar omdat hij nog zijn rondes aan het doen was werden we doorverwezen naar de huisartsenpost. Dus om 6 uur zat ik bij de huisartsenpost en werd ze helemaal nagekeken, ze heeft wel koorts maar gelukkig zijn haar longen schoon. Mocht ze benauwder worden of de koorts niet meer zakken dan moeten we bellen. Ik verontschuldigde me omdat ik zelf niet gedacht had dat we daar heen moesten maar hij zei ook dat de dokter het waarschijnlijk gewoon te druk had en dat het best wel normaal is. Dus ik weer opgelucht hahaha.
En nu heb ik lekker vrij en vakantie!!!