euh nee, jo weet van niets, maar heb alleen de pc veranderd, dus valt mee haha. Zeg nog maar niets haha.
Goh die lilly, en dat vlak voor de vakantie. Ga je nu nog wel met een rustig gevoel weg? Gelukkig longen schoon! Hoe is ze er verder onder??
Ze is wel rustig, ze slaapt heel veel en heeft van die rood doorlopen oogjes met rode vlekjes heel sneu.
Ik ga nog wel met een rustig gevoel weg omdat er een dokter op onze camping elke dag aanwezig is.
enne van lij hoort hij niets :silenced:
dat is idd wel een gerust idee!!
Lilly slaapt nog steeds dus zo maar eens wakker maken voor de eerste fles :shock:
Was gezellig kaya. Geniet lekker met z’n 4en
Ik was wel een beetje aan het fitten op kaya , maar ik heb echt stressssss…
:-*
ik ben aan het kijken wat voor schoenplaatjes er onder die schoenen kunnen, jammer dat lidl die niet heeft…
Ik heb net alle flesjes en spenen uitgekookt. Dooky zit al aan de maxicosi aan de zijkant zodat ze geen last heeft van de zon.
Rem is nu naar de ah voor boodschappen voor onderweg in de auto.
Ik ben nu bezig om de luiertas in te pakken en wat wasjes draaien voor de laatste spullen
een fietsenhandel heeft die plaatjes vaak wel!
ok, ga ik daar morgen ff kijken! Thanks!
Bijna de hele auto is ingepakt :dance: :dance: :dance:
super!!! Nog veel ruimte over?? Tl gaat namelijk ook mee :mrgreen: alleen zij gaat naar fankijk :lol:
hahaha, nee we zitten voor het eerst in ons leven propvol :shock: , dus helaas tl gaat niet mee hahaha
yes eindelijk :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: maare zo erg vol als jullie de auto hebben hebben wij het niet hoor. Volgens mij kan niemand anders dat zo goed als jullie hahaha. En nu ga ik slapen want om kwart over drie gaat de wekker :shock:
geniet ervan!!!
Kaya, fijne vakantie :thumbup:
Spannend Caris. Je hoopt stiekem dat er iets uit de onderzoeken komt zodat je niet weer een jaar hoeft te wachten, maar aan de andere kant…
Smarty nog gefeliciteerd met je mannetje :thumbup: Onze kerel wordt morgen alweer 3 :mrgreen:
Onze vakantie was super. Iedere dag gezwommen en 1 dagje naar Plopsa Hasselt. Fer heeft genoten en wij ook :inlove: Thuiskomst was alleen wat minder, want ons konijn is in de vakantie gehemeld Hij was al oud en versleten, maar toch…
top dat jullie het zo goed gehad hebben!! Verdrietig van het konijn…
zucht nog maar 5 dagen…
Zie je er tegenop Cariska :-*
Fer zegt steeds: ons konijn is dood, maar als hij weer hier komt wonen, dan kan ik weer met hem spelen. Dan zeggen wij dat hij bij de maan en sterren is. Ik weet niet of hij het helemaal snapt :think:
Nee, meer spanning, zal het wel of zal het niet…
Ach die fer :hug: