En weer een nachtje voorbij :-*
Ja…
Alles goed bij iedereen?
Hier vliegen de dagen weer voorbij, het logistieke leven van en naar school, huishouden, voeden van Levi, dus druk druk, maar wel gezellig druk.
Hey meiden
Hier even een groet uit zonnig italië het is hier heerlijk en ong dertig graden! De nachten zijn wel koudddd!!
Lilly hoest nog steeds dus als dat eind deze week niet beter word dan even naar de huisarts hier. Verder kan ze van rug naar buik draaien al word ze boos als ze haar arm niet onder haar buik wegkrijgt. We genieten hier volop
Groetjess
Smarty. Bevalt het werken ook op het kdv??
Kaya, klinkt heerlijk en wat goed van lilly. Is het een nl sprekende arts??
Gek zeg… Mijn ticker zegt nog steeds 4 dagen… Moet 3 zijn…
Nu staat ie op 3. Ligt er misschien aan hoe laat je 'm hebt gemaakt :think:
Klinkt goed Kaya. Lekker in de zon. Word je nog bruiner :mrgreen: Hopelijk gaat het hoesten snel beter :hug:
Zometeen moet ik even naar de psz. Fer viert er zijn verjaardag. Maar ik heb er zo geen zin in :silenced: Ik wilde eigenlijk gaan strijken :roll:
werken op kdv, vind het wel erg wennen, is ook niet iets wat ik voor eeuwig wil blijven doen! heb gister gesprek gehad bij de AH, kan daar 2 ochtend aan het werk op de broodafdeling, dan ben ik van mijn uitkering en het gezeur van uwv af! kan ik ondertussen kijken naar ander passend werk!
verder alles goed hier! vandaag ineens een relax dagje! ging net k.aja naar school brengen en die wilde afspreken met een vriendinnetje, die moeder haalt hem meteen uit school op en zet hem tegen 15.30 terug af hier! dus ik hoef straks niet heen en weer te racen naar school, kan lekker met de jongste 2 hier thuis blijven! heerlijk!
verder krijgt l.evi sinds vorige week al wat groente, hij vindt het nog maar 3 keer niks geloof ik maar goed, hij heeft 3 dagen bloemkool gehad en 3 dagen wortel, hij reageert er verder niet op dus dat is wel lekker! vandaan staat er courgette op het menu voor weer een 3 a 4 dagen!
nou ik ga snel weer verder! ga ook strijken, en dan nog even stofzuigen, dan heb ik geloof ik alles wel weer gedaan wat ik moest doen!
liefs
Ah is leuk heb ik jaren gewerkt.
Bij mij staat hij nog steeds op 4 dagen…
Afgelopen nacht heeft tl voor het eerst gelogeert. Vond het maar niets maar gelukkig us het goed gegaan. Was voor haar beter want ze zou gisteravond laat op bed komen en anders vanmorgen om 6 uur etuit, nu kon ze dus.lekker door slapen
het lijkt mij inderdaad ook best leuk bij de ah werken, we krijgen hier over 3 weken zo’n ah xl! dus ben benieuwd!
oh voor het eerst logeren! dat duurde hier ook wel een tijdje hoor, k.aja was ruim 2 jaar en 3 maanden toen hij 1 nachtje ging logeren, wij hadden een hotelovernachting voor osn trouwen gekregen en die moesten we nog opmaken! maar wat had ik het er moeilijk mee en k.aja pff die had nergens last van lekker geslapen en gespeeld! daarna ging hij logeren toen m.ilo was geboren en sindsdien is hij wel al vaker bij oma gaan logeren en 1 keer bij mijn schoonbroer! maar hij is daar heel gemakkelijk in eigenlijk!
pff heeft 1 van jullie nog tips, l.evi draait zich met slaapzak en al om in bed, gaat heel zijn bed door en dan is het brullen omdat hij zich met slaapzak niet terug kan draaien… vast leggen van de slaapzak durf ik niet, vind ik een eng idee!
ow heb trouwens mega zin in zaterdag: hub gaat met de oudste 2 naar een verjaardag in de randstad en ik blijf lekker thuis met L.evi! lekker samen kneutelen en rommelen in huis! wilde met hem naar de stad wandelen paar boodschapjes doen en verder lekker niets!
liefs
Smarty, wat een verleidingen; die geur van vers brood :drool: :drool: Proficiat met je nieuwe baan. Beter vanuit een werkende positie iets zoeken dan thuiszittend.
Spannend Cariska. Jans is nog niet gaan logeren, maar Fer wel al regelmatig. Hij vindt het echt een uitje. Wel alle keren (op een keertje na) bij opa en oma.
Smarty, dat zou ik ook niet durven om hem vast te leggen. Ik ben bang dat er niets anders opzit dan er een aantal keer voor op te staan 's nachts Ik weet nog wel dat ik het bij Fer doodeng vond dat hij zich ging draaien 's nachts. We hebben toen snel een airosleep in het bedje gelegd
Smarty, hoeveel ruimte heb je over met de slaapzak? Anders kijken of je er iets zwaard op kan leggen op de ruimte die leeg is… Schoonouders deden vroeger bij eigen kinderen door de mouwen van slaapzak zo’n kofferriem, en die dan om het matras heen, op de chreche lag ook een kindje zo in bed…
Ahxl geweldige winkel, hebben we hier ook
nee vastleggen ga ik zeker niet doen, vind ik doodeng! hoop dat hij of het lekker gaat vinden om op zijn buik te slapen of dat hij terug leert draaien met slaapzak of nog beter niet meer draait met zijn slaapzak…
nou ga zo bellen dat ik het ga doen bij de ah…
ik zou het ook niet doen maar zo deden ze het op de creche…
Helaas, wilde gaan testen maar bloed met afvegen. Dus op naar de ofo dan maar
He verdorie. Balen zeg :-* Maandag gyn bellen dus… :hug:
Ja maandag bellen, dinsdag moet jo sperma wegbrengen. Stom hè maar hoop stiekem dat er wat uit de onderzoeken komt, dan kunnen ze helpen…
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Dan ga je in ieder geval weer vooruit na al die maanden stilstand :hug: :-*
ja maar ook, stel dat alles goed is. moeten we het een jaar proberen voor er verdere actie wordt ondernomen…
Ja, dat bedoel ik ook. Toch lastig dat taalverschil