We tellen af met Caris!

:lol:

Jammer cariska, succes in ieder geval met alleen onderzoeken die nu komen. …

Verder kom ik morgen even reageren

En Caris, gyn gebeld?

nee, heel druk gehad vanmorgen en vanmiddag in ballorig, helemaal niet meer om gedacht. laatste tijd wat last van vergeetachtigheid geloof ik… Morgenochtend meteen bellen. Morgenochtend moet jo ook zijn “spul” laten controleren, haha eindelijk zei hij, 3 dagen niet klaarkomen is een ramp voor mannen :mrgreen: .

Vanavond als jo thuis komt ff vragen of hij een extra b12 wil geven, vorige week 1 gehad, maar last van mijn ogen (niet scherp zien…) en die vergeetachtigheid lijkt ook niet minder te worden. Dan maar ff 1x per week (handig dat jo ze kan zetten!!, morgen kijken of ik meer naalden mag van de assistente!)

Nu gtst kijken!!

Hopelijk ligt het aan de B12 :thumbup:

Whahaha… 3 dagen niet klaarkomen. Wat een ramp hè. Heeft hij vannacht geen natte droom gehad :mrgreen:

Succes :-*

Haha, nee keurig in het potje :mrgreen:

:clap: :clap:

:dance: jaja mijn kleine ventje is vandaag 6 maanden!!! en dat wil zeggen ook al 6 maanden BV! ik ben zo trots op ons! :dance:

van de week cb geweest, hij is nu 67cm en weegt 6930 gram (hij was bijan 700 gram in 4 weken aangekomen) verder heb ik zojuist een puffer voor hem gekregen omdat hij zo benauwd is, hij reuteld als een gek, dus nu hopen dat het helpt!

ik zalf ben vd week ook ziek geweest, kreeg buikgriepje op visite… maar goed nu alles weer beter met mij, nu ligt de oudste niet lekker op de bank…

maar goed fijn weekend allemaal!

Proficiat :thumbup: Ik ben ook trots op jullie :mrgreen:

Beterschap voor je mannetjes.

Gisteren in de Efteling geweest. Was super :mrgreen: NIet druk en kleine man heeft erg heel erg van genoten. Vanmorgen werd hij wakker, zegt hij tegen mij: mama, ik ga papa zeggen dat de carnaval niet moet vechten :inlove: Daar staan van die sumoworstelaars en daar zeiden we gisteren tegen dat ze niet moesten vechten :wink:

smarty, goed zeg!!! En alweer 6 maanden!! Super!! Heb je foto gezien :inlove:

cees, efteling, geweldig!! Echt leuk daar!

Heej meiden,

Hoe is het met jullie? Ik zie dat er al kindjes een halfjaar zijn. Wat gaat de tijd toch snel. Dat betekent dat ik zelf ook een kindje van een half had kunnen hebben… raar gevoel zeg.

Helaas zal dat voorlopig niet zo zijn. Ik heb besloten om weer te beginnen aan de ring. De omstandigheden hier zijn te instabiel voor een kindje en waarschijnlijk komen de paniekaanvallen van vorig jaar daar ook vandaan. Even niet dus… en ik ben dus geen Meistopper 2010 meer…

Ik duim heel hard voor Cariska! Mag het maar snel gebeuren! :pray:

Mariette, dus toch besloten aan de ring. Doe wat goed voel meid!! Je mag natuurlijk altijd hier blijven meekletsen hoor zo af en toe!

Net naar een leuk goedkoop zaakje geweest om jurken te passen. Hele leuke jurken aangehad, 1 is de topper! En kost echt niet veel! Gaaf dus! Afgesproken dat ik later nog weer terug kom omdat ik niet weet of ik dan wel of niet zwanger ben… Ben echt blij dat ik wat leuk en super betaalbaar heb gevonden!!!

Cariska, dankje! Ik blijf in ieder geval voor je duimen! Ik hoop dat het snel mag lukken…

Het voelt wel goed ja. Er was toch teveel stress om er van te genieten. Ik heb met de ha overlegd en hij was er mee eens dat het voorlopig niet verstandig is. Ik heb wel veel geleerd van de afgelopen anderhalf jaar. Als ik ooit wel zwanger wil worden dan weet ik wel veel meer van alle dingetjes er omheen. Testen enzo… :mrgreen:

Ik ben vanmorgen naar de gyn geweest … en … weer een poliep. GRRRRRRR Ik zei ook dan als eerste ALWEER??? Tja dat kon. Hij moest eruit zei hij, was het beste. Maar gaan eerst deze maand de ofo afmaken.

hij vroeg nog of ik het een vervelende ingreep vond, ik zei ja en volgende keer moet het onder narcose, nou dan was dat duidelijk zei hij…

ben weer terug van vakantie, nog geen tijd gehad om te lezen maar dat komt nog wel.

nu eerst even puinruimen hier!

Cariska, poliep? Dat klinkt niet goed… :hug:

net grote huilbui bij jo, lucht goed op. nu eten bij zwager en schoonzus, niet echt zin maar goed … toe maar…

Dat meen je niet :shock: Alweer eentje. Wat balen zeg :hug: :-*

Welkom terug Kaya :thumbup:

Caris :hug: :hug: :hug: , wat K weer een poliep! En goed dat je het onder algehele narcose doet :thumbup: , na het verhaal van de vorige keer wat je vertelde zoi ik ook niet anders willen :-

Mariette, leuk weer wat van je te horen! Dus besloten om aan de ring te gaan, ik hoop dat je daardoor wat meer rust vind. Ik vind het echt een hele verstandige beslissing :-

Smarty, nog gefeli met je mannetje, alweer 6 maanden en ook al 6 maanden bv :dance:. en helpt de puffer?

Cees, leuk de efteling!! en de carnaval is echt :inlove:

We hebben heerlijke weken in Italie gehad, we hebben prachtig weer gehad, elke dag ongeveer 30 graden! 1 hele dag en nacht regen (met bakken kwam het uit de lucht) waardoor we wat water in de tent hadden maar daarna was het weer supermooi. We hebben een wat rustigere vakantie gehad dan dat we normaal hebben dus was wel even wennen. Wel zijn we naar Venetie geweest en hebben we op het st. marcoplein wat gedronken. 1 cola,1 bier en een kinderijsje voor slechts 46 euro hahaha. We wisten het van te voren gelukkig haha.

Verder nog wat kleine stadjes bezocht en veel gezwommen, Lilly is nog steeds even wit als toen we daar heen gingen :mrgreen: , wij hebben allemaal een lekker kleurtje gekregen!

Helaas is Lilly wel helemaal van haar ritme af en kwam elke morgen om kwart voor 5 voor een fles, stond ik daar in het donker met mijn zaklamp een voeding te maken :lol: .

Kaya was helaas erg dwars en door haar gedrag stonden we zelfs op het punt om na 1 dagen alweer naar huis te gaan, hopelijk trekt ze weer bij pfff. Ze heeft wel superleuk gedanst bij de kinderdisco :inlove: , ze doet al helemaal de pasjes mee zo lief!!

Nu zitten we lekker in de puinhoop thuis, ik heb nog wel 6 wassen ofzo, hopelijk krijg ik die er morgen een beetje door en verder nog wat dingen opruimen maar dat was de vakantie dubbel en dwars waard! Nu nog lekker genieten van de laatste daagjes samen en vanaf maandag begint het gewone leven weer.

Zo hoe is het hier, iedereen druk zo te lezen :mrgreen: .

Lilly heeft gisteren en vandaag 2 goede nachten gemaakt in haar eigen kamertje. De dag daarvoor was een ramp omdat ze in haar ledikat sliep maar dat lukte totaal niet dus nu hebben we haar wiegje in haar kamertje gezet en nu slaapt ze super. Gisteren om kwart voor drie en kwart voor zes voor een speentje en daarna om 7 uur de fles en vannacht om vijf uur en half zes voor een speentje en ook om 7 uur een fles :dance: , ik ben echt superblij.

Ze word ook weer een beetje de blije baby die ze kan zijn, ik denk dat ze door de vakantie van alle indrukken en te weinig slaap oververmoeid was.

gelukkig vind ze haar ritme weer een beetje terug, ik heb alleen de indruk dat ze van 5 naar 4 flessen wil, eens kijken hoe dat zich ontwikkeld :think: