We tellen af met Caris!



Showforum
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=89058

Helaas heeft Cariska drie keer een miskraam gehad.....

Sta je er niet meer bij maar wil je toch blijven meekletsen? Stuur dan ff pbtje!

MELD :mrgreen:



Dank je Cariska. Het is wel wat dat we beloven hè. Nu nog waarmaken :lol: :lol:

meld!!!



cees komt vast goed!!

cees is Jans nou 24 kuni geboren? of zit ik nu mis?

nee, 24 juni :mrgreen:

:mrgreen: :lol:

haha grapjassen :mrgreen:



nou is het wel gelukt maar doen de letters raar als ik het naar paint copieer :wall: , ik en computers gaat ook zo niet samen :roll:



o ja ik dacht zonnebloemen want het is tenslotte zomer al merken we er niet veel van

kaya, wel tekst erbij gezet in word? of in paint, dan doet ie vaak raar. Mijn nod is (denk ik) rond 5-8 (mama’s verjaardag!)

wel in word, ik al hem aanpassen caris

Rode letters wil ook nog wel eens helpen :thumbup:



Caris als je nog eens je hart wilt luchten, dan kan dat hè :-*

Cees, weet ik :-*



Ik kan echt zeggen dat het goed gaat nu. Dit is weer de eerste ronde zonder die stomme poliep, dus eerste echte ronde weer. Zijn ook alweer druk aan de klus gewoon weer om de dagGeeft een stuk rust dat er wat aan gedaan is. Zou natuurlijk mooi zijn (te mooi misschien) als het nu meteen raak zou zijn, afwachten maar…

Caris ik ga voor je duimen dat het deze ronde gaat lukken hoor :pray: , je hebt nu lang genoeg gewacht en genoeg tegenslag gehad :hug: :-*



Nou mijn bakfiets is opgehaald en ik ben superblij, hij past zelfs voorin de schuur!! Hij moet wel helemaal schoon gemaakt worden en een ander zadel er op maar dat geeft niet.

Ik kan niet wachtten totdat ik hem kan gebruiken :dance:

en ik kan hem morgen live zien!!!

jaaaaaa!!!

Ik weet wel dat als ik die andere bakfiets had gehad waar ik op had geboden dan had dat zeker niet in de schuur gepast dus ben blij met deze keuze, nou nog goed leren fietsen daarop hahaha



ik heb zin in morgen maar vindt het ook een beetje spannend :slight_smile:

op wat voor had je nog meer geboden dan??



Wij komen zo op de fiets, heb jij je camera klaar? ik moet eerst batterijen opladen…

die van mij is ook leeg maar mijn telefoon kan ook foto’s maken

we hebben net bij Ikea zo’n schoolbord gekocht voor tl. Geweldig, had er al langer overnagedacht, nu toch maar gedaan, ze is er super blij mee!! TOp!

Leuk :thumbup: Is dat er eentje met aan een kant schoolbord en aan de andere kant papier? Fer heeft een heel groot (hebben we eens gekregen) en dat hangt in de serre tegen de muur. Hij vindt het fantastisch :mrgreen:



Kaya, ben je vandaag weer begonnen met werken? Hoe is het gegaan?



Vandaag relaxdagje met alleen mijn meisje dat zo moet eten :drool:

nee kaya heeft nog 1 week vrij!



ja idd is dat bord, 1 kant kan je met van die speciale stiften (maar dat vertellen we neit) en 1 kant krijten.En dan rol onderop.



heerlijk zo’n relaxdagje!



Ik net weer gesport, heelrijk! Kan merken dat ik meer energie heb! Top!!

goed bezig met sporten Caris!



En nu ben ik idd nog een paar daagjes vrij wat is het snel gegaan :shock: , ik heb helemaal geen gevoel dat ik al zo lang niet meer aan het werk ben. ik heb er wel weer zin in maar vindt het ook wel spannend. Hou ik het lichamelijk wel vol? En krijg ik de nieuwe kassa’s wel onder de knie dat soort dingetjes.



Kaya gaat straks zwemmen met de buurtjes en heb ik de middag voor mezelf, wel lekker!

Ik moet aardig wat doen in huis dus daar heb ik dan ook wel tijd voor.



Leuk dat bord voor TL, had Jo de ikea een beetje overleefd :mrgreen: ?