We tellen af met Caris!

Ow ik zal nog even updaten over de kinderfysio.



Hele aardige vrouw was het, we hebben veel tips gekregen over hoe we lilly moeten optillen en dragen. verder moet ze elke dag veel met de beentjes “fietsen” en met de armpjes “zwemmen” .

Ze moet zoveel mogelijk een spuugdoekje in haar handen zodat ze niet teveel in haar vuistjes kan knijpen.

Massage is ook heel goed en verder moeten we doorgaan zoals we doen met zo min mogelijk prikkels.

Ik hoop maar dat het helpt

fijn dat je een goed gevoel hebt overgehouden aan de fysio!

Jo heeft ikea overleefd, haast geen rijen dus dat was goed haha.



Straks werken… Enne … jij krijgt het vast onder de knie hoor! Komt goed skatje!

Caris thanks :-*



Werkse zometeen, de laatste twee diensten denk ik?

Goed dat jo het overleefd heeft hahaha



Ik heb weer buikpijn dus ik zal wel weer ongi worden, niet dat het bloeden tot nu toe was gestopt :roll: of het moet mijn eisprong zijn dat kan ook nog.



Kaya bedient even zelf de computer. Ze is filmpjes aan het kijken van abi en klikt nu met de muis zelf de volgende aan.

nee moet vandaag, morgen, overmorgen en maandag. Eigenlijk woensdag ook maar die heb ik weg kunnen geven haha

Ow wil weer te snel sorry

foei :naughty:

:mrgreen: ik gundje je gewoon al vakantie :-*

ik mezelf ook :lol:

:smiley: :lol: :lol:

ik ben net even crea geweest en heb de maxicosi kunnen bevestigen op de kinderwagen! Lilly moet zoveel mogelijk in de maxicosi zitten en zo krom mogelijk gehouden worden tegen het overstrekken. Wij hebben geen maxicosi adapters voor onze phil en teds en dan moet ik ze via internet bestellen, ik denk dat moet ook anders kunnen en jawel het kan het zit met slechts 1 spanbandje vast en kan geen kant op! ik ben superblij ( ja alweer :lol: )

super kaya!! Bob de bouwer :lol:



Hier komt morgen mijn nieuwe (jaja alweer) doek!! Leuk!!



Op dit moment eisprong volgens mij … auwie!

Leuk nieuwe doek!!! Hij zag er mooi uit op het plaatje ik ben herl benieuwd hoe hij in het echt is!!! En hoe hij knoopt het is een 7 toch?



Hier Lilly heel even in de vatanai geknoopt maar ze had geen zin hij is wel heel luchtig en lekker zacht!!



En eisprong kan heel pijn doen. Dat van mij was waarschijnlijk ook een eisprong alhoewel het blijft zeuren en ik wil nu wel eens een dag zonder maandverband maar goed…

Caris, wat deed jij nog zo laat achter de computer dan met je eisprong :naughty: :naughty: Hup in de veren :wink: :mrgreen:



Jeetje, alweer een nieuwe doek? Zijn die zo snel versleten of groeit Tl er steeds uit?



Klinkt goed die fysio Kaya. Ben benieuwd of het helpt in de maxicosi :pray: Slim plan met de spanbandjes :thumbup:



Maar is dat niet erg lang, dat je nu nog steeds bloedingen hebt? Bij mij is het al zo goed als over :think: En dan vind ik het deze keer al lang geduurd hebben. Bij Fer was het na 2 weken helemaal over. Had ik na 4 weken weer mijn eerste menstruatie.

cees, nieuwe doek omdat ik het leuk vindt. Heb nu dus 4 doeken die ik om en om gebruik, is een soort hobby zeg maar…

Enne, hebben woensdagvond geklust, gisteren late dienst en in auto voelde in eisprong al, dan heeft het geen zin meer om te klussen… Om de dag schijnt goed te zijn dus we wachten maar weer af…



kaya, anders gewoon ff naar de ha hoor! je bloedt wel lang nu, hoelang heb je nu je spiraal? Ben benieuwd naar je doek! Ja mijne is een 7

spannend caris, ik hoop dat je buikpijn afgezakt is nu.

Ik heb binnenkort een checkup van mijn spiraal dus zal ik het dan even vragen.



Cees het bloeden komt dus van het zetten van het spiraaltje.



ik moet met kaya schoenen kopen in de stad maar ik heb echt zoooo geen zin, weer met de bus pffffff.

succes meid!!



Hier geen buikpijn meer!

Gelukkig maar geen buikpijn meer!



En kaya heeft nu zin om schoenen te kopen :mrgreen: , ik kreeg in de schoenenreus in zwolle een flashback van de schoenenreus in Winschoten :roll:

oh gelukkig maar dat scheelt weer!



ik ben aan het wachten op mijn doek… meestal is de pakjesauto er om 10 uur, nu nog niets gezien :cry:

Zul je altijd zien he! Hier zijn de pakjes meestal rond een uur of 2.

Ik ga zo de vatanai testen :inlove: .



Verder wachten totdat de expert van de verzekering belt ivm lekkage in de douche. Wij hebben er niet zoveel last van maar bij de buurman gaat het water de meterkast in als wij douchen, we mogen dus niet meer douchen en er is zelfs een kans dat de hele douche opgebroken moet worden :roll:

jeetje dat is ook wat zeg!!